HTML

KajaPiaZongora - recept, receptek

A sütés, és a főzés a az én terápiám. Receptek és ízek után kutatok. Végül a recept, és a fotó is ide kerül. Találsz étel, ital, desszert, és design ötleteket. Legyen az otthoni főzés és étkezés a gasztronómia méltó része, ne csak kötelező program, és feladat.

Friss topikok

  • BahariAnna: A képek önmagukért beszélnek. Étteremben ettem hasonlót, de ott egy mini adag volt körülbeül 2000,... (2019.09.18. 15:38) Nutellás sajttorta
  • takacsveca93: Cukor helyett én édesítőt tettem bele, így a lelkiismeretem picit nyugodtabb. Szupi recept, az ala... (2019.06.30. 21:04) Epres cseresznyés mini pite
  • takacsveca93: Én is kipróbáltam és áradoztak, hogy mennyire finom lett, szóval biztosan készíteni fogok még ilye... (2018.01.28. 15:22) Méternyi cupcake
  • Csalogány: Hello. Valahogy nem úgy sikerült ez a süti ahogy ide le van írva. Ugyanis a 175 fokra előmelegítet... (2017.07.17. 19:32) Ragacsos csokis keksz
  • tom sawyer: Egy jó másfél éve nem jártam itt, de ahogy látom, nincs is már frissítés. Remélem szültél még pár ... (2017.01.02. 20:23) Püspökkenyér-gyümölcskenyér

Linkblog

Címkék

0fok (4) 0fokalatt (7) 0fokfölött (38) agaveszirup (3) alaplé (2) alkohol (2) alma (12) anannász (1) aprók (20) aprósütemény (20) avokado (4) bab (1) barack (2) bénázások (2) birsalma (4) biscotti (3) bonbon (1) borsó (3) bruschetta (3) bulira (28) bulivan (2) cékla (3) citrom (5) csacskamacska (77) család (10) cseresznye (2) csicseriborsó (2) csicsóka (1) csirke (1) csokis (54) cukkini (9) cukkíni (3) cupcake (5) curry (1) design (4) desszert (60) dinye (2) dzsem (2) édes (36) édeseim (260) egres (1) élesztős (27) élménybeszámoló (12) előétel (9) eper (10) étel (1) ételek (28) ezmiez (1) fagyi (3) falatok (11) fánk (2) felfújt (1) fesztivál (1) feta (5) fhús (7) fölött (2) főzök (103) french toast (1) ganache (2) gesztenye (1) gomba (3) gombóc (2) gránátalma (1) gyerek (21) gyümölcsös (161) h (1) hagyma (1) hagyományőrzés (10) hal (8) hellókarácsony (12) hitalok (10) hűtök (59) ital (9) joghurt (7) karácsony (41) karamell (2) karfiol (1) kávé (3) keksz (3) kelbimbó (4) kelt (10) kenyér (17) keverek (61) kitalok (4) koktél (1) kókusztej (1) köles (4) könyvjelző (1) köret (16) lángos (1) lasagne (1) lencse (3) leves (19) libamáj (1) macaroon (5) majonéz (1) mák (3) málna (2) mango (2) más (58) mascarpone (9) matcha (1) medvehagyma (1) meggy (6) mousse (1) muffin (1) Munkatálaló (1) nélkül (1) Nobilis (2) nyúl (1) öko (8) okosság (9) okosságok (3) olasz (14) olvasónapló (1) országtorta (1) ostya (1) őszibarack (5) ötletek (41) padlizsán (5) palacsinta (1) pálinka (2) paprika (5) paradicsom (5) pesto (3) pohár (3) polenta (3) programajánló (2) push up pops (2) rebarbara (7) répa (9) rétes (3) ribizli (1) ricotta (3) rizs (3) sajttorta (12) saláta (4) saláták (30) sárgabarack (11) sárgadinnye (1) segítsüti (2) shús (12) sorbet (1) sós (57) spárga (6) spenót (5) statisztika (1) sütés (1) sütésnélkül (3) süti (13) sütök (89) sütőtök (1) szeder (1) szendvics (18) szilva (13) tepertő (1) terités (3) teszt (1) tészta (26) tesztüzemmód (1) tonhal (1) torták (46) tortilla (1) ünnepelek (57) vendégváró (31) Villa Bagatell (1) zacskó (1) zeller (2) zöldség (80) zongorázok (119) Címkefelhő

Utolsó kommentek

  • BahariAnna: A képek önmagukért beszélnek. Étteremben ettem hasonlót, de ott egy mini adag volt körülbeül 2000,... (2019.09.18. 15:38) Nutellás sajttorta
  • takacsveca93: Cukor helyett én édesítőt tettem bele, így a lelkiismeretem picit nyugodtabb. Szupi recept, az ala... (2019.06.30. 21:04) Epres cseresznyés mini pite
  • takacsveca93: Én is kipróbáltam és áradoztak, hogy mennyire finom lett, szóval biztosan készíteni fogok még ilye... (2018.01.28. 15:22) Méternyi cupcake
  • Csalogány: Hello. Valahogy nem úgy sikerült ez a süti ahogy ide le van írva. Ugyanis a 175 fokra előmelegítet... (2017.07.17. 19:32) Ragacsos csokis keksz
  • tom sawyer: Egy jó másfél éve nem jártam itt, de ahogy látom, nincs is már frissítés. Remélem szültél még pár ... (2017.01.02. 20:23) Püspökkenyér-gyümölcskenyér
  • Utolsó 20

Péter Annáról írni egy gasztroblogon ér, ugye?

2011.08.13. 08:00 :: sajtosbrokkoli

Még akkor is ha nem a gasztro munkásságáról van szó. Legyen mostantól PA, mert többször le fogom még írni a nevét. Súlyos önismereti kérdéseket boncolgató beszélgetést idézett elő kedd este vacsora után PA. Pedig nálunk sem járt, és nem is evett a vacsorából.

Én: - Basszus, sose lesz fehér motorosdzsekim angyalszárnyakkal, mert akkor mindenki felismer majd.

Háni: - ????

Én: - Ma közeledtünk a zebrához a fiúkkal, amikor is láttuk PA-t, aki felvette a bukóját, felült a motorra, majd amikor zöldre váltott a gyalogosoknak a lámpa, és mi épp elindultunk, ő is így tett, de ő motorral haladt ugyanezen a zebrán, nyilván identitás zavara volt, azért használta a zebrát, sőt, mikor összetereltem a fiúkat szorosan magam mellé, jobbról - mondom JOBBRÓL! - meg is előzött minket a zebrán, majd közvetlenül a buszsávba kanyarodott, mert gondolom azt is hitte, hogy utasokat szállít.

Háni: - De ki az a PA?

Én: - Régen a Totálkáron is írt, rémlik?

Háni: - Ja, valami. És mi zavart igazából? A zebra, a motor, az előzés, PA, vagy hogy nem te voltál, de csak azért, mert nincs motorod? Mert amúgy te is lehettél volna.

Annyira röhögtem. Némi tettetett felháborodással, már-már könnyek között azt kérdeztem:

- Csak nem azt akarod mondani, hogy én is így vezetek? Ilyen lennék én? Hát így ismersz?

Háni: -Neeeem (de csak mert nincs motorod). Autót tényleg nem.

Én: - Nem mintha nem férnék el a legszűkebb zebrán autóval is, mivel viszont a gyalogosok, babakocsisok és a biciklisek mindig elsőbbséget kapnak tőlem, most is őket engedném át először, és már villogna a zöld, amikor elindulhatnék, azt pedig már nem szabad, így maradok az úton.

Folytatódott még a beszélgetés a vezetési stílusomról, meg persze mindenki máséról, mert ez nálunk amúgy is sokszor téma, hogy hányan közlekednek akiknek nem szabadna, és akiktől helyben vennénk el a jogosítványt, ha rajtunk múlna. Nem PA-ra gondoltam, de azért ez durva volt. Persze ha súlyoznom kell az alkoholos vagy egyéb tudatmódosító általi befolyásoltság  áll nálam az első helyen ha már közlekedünk. 

Az apósommat amúgy egyszer vérig sértettem, amikor finoman (frászt finom változat nincs csak konkrét) megkérdeztem, hogy meddig kíván vezetni, és hogy mikor teszi a fiókba a jogosítványát. Pedig jól  vezet(ett) de a reflexei és a teherbírása már nem a régi. Minden télen megpróbálom rábeszélni, hogy ne egyedül menjen síelni, és hogy ne Ő vezessen 900km-t majd' 70 évesen. Lehet, hogy hittérítőnek kellett volna inkább mennem, mert vannak kövek amiket amiket nagyon kitartóan tudok fújni.

Visszatérve PA-ra tanulsága is van a történetnek, úgyhogy jöjjön a mai okosság: ne varrasson az ember magára feltűnő ismertetőjeleket, ha szabálytalankodik, bankot rabol, vagy csak simán többen ismerik mint a két szomszéd és a család. Valamint nem példálózzon az ember lánya olyan szörnyű esetekkel, amit a szűk környezete belőle is simán kinézne. Amúgy ezt csak azzal tudom magyarázni, hogy háni még mindig azt a féktelen fiatal fruskát látja bennem ami 10 éve voltam, pedig nem, csak ugyanúgy nézek ki, de belül már sokat változtam.

Végezetül pedig ejnye ejnye PA-nak. Mostantól kérjük nem kergetni a gyalogosokat a zebrán! Ha a újra ilyet látok, "Annácskára" változtattom az összes PA-t! 

Ha már nála tartunk, akkor pedig.

PA megosztó személyiség. Nem csak azért, mert nő létére sikeres, Malackarajos munkássága legendás karaktereivel új színt hozott, vagy mert érdeklik az autók és motorok, mert rövid és szőke a haja, csúnyán beszél, hovatovább káromkodik, hanem azért is, ahogy bárhol feltűnik. A megosztó énjéről engedjetek meg egy idézetet gyöngyvarázsló blogjáról:

"Én, kérem, Péter Annával vacsoráztam...
Hát jó, a Bibivel, de a Millenárison voltunk és láttuk Péter Annát a fehér motorosdzsekijében, ahogy sört iszik, meg főz, vagy legalábbis úgy csinál, és még ettünk is belőle. Nem, nem Péter Annából, a főztjéből. Hazafelé aztán azon gondolkodtam, hogy még mindig nem tudom eldönteni, hogy megütni szeretném-e jobban, vagy felszedni. Nem, nem a Bibit, a Péter Annát.

Imádtam ezt a bejegyzést, főleg a gazdáját ismerve. A körülményekre tekintettel pedig inkább a másodikat javaslom.

Szólj hozzá!

Címkék: okosság csacskamacska zongorázok

A bejegyzés trackback címe:

https://kajapiazongora.blog.hu/api/trackback/id/tr903139391

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása