HTML

KajaPiaZongora - recept, receptek

A sütés, és a főzés a az én terápiám. Receptek és ízek után kutatok. Végül a recept, és a fotó is ide kerül. Találsz étel, ital, desszert, és design ötleteket. Legyen az otthoni főzés és étkezés a gasztronómia méltó része, ne csak kötelező program, és feladat.

Friss topikok

  • BahariAnna: A képek önmagukért beszélnek. Étteremben ettem hasonlót, de ott egy mini adag volt körülbeül 2000,... (2019.09.18. 15:38) Nutellás sajttorta
  • takacsveca93: Cukor helyett én édesítőt tettem bele, így a lelkiismeretem picit nyugodtabb. Szupi recept, az ala... (2019.06.30. 21:04) Epres cseresznyés mini pite
  • takacsveca93: Én is kipróbáltam és áradoztak, hogy mennyire finom lett, szóval biztosan készíteni fogok még ilye... (2018.01.28. 15:22) Méternyi cupcake
  • Csalogány: Hello. Valahogy nem úgy sikerült ez a süti ahogy ide le van írva. Ugyanis a 175 fokra előmelegítet... (2017.07.17. 19:32) Ragacsos csokis keksz
  • tom sawyer: Egy jó másfél éve nem jártam itt, de ahogy látom, nincs is már frissítés. Remélem szültél még pár ... (2017.01.02. 20:23) Püspökkenyér-gyümölcskenyér

Linkblog

Címkék

0fok (4) 0fokalatt (7) 0fokfölött (38) agaveszirup (3) alaplé (2) alkohol (2) alma (12) anannász (1) aprók (20) aprósütemény (20) avokado (4) bab (1) barack (2) bénázások (2) birsalma (4) biscotti (3) bonbon (1) borsó (3) bruschetta (3) bulira (28) bulivan (2) cékla (3) citrom (5) csacskamacska (77) család (10) cseresznye (2) csicseriborsó (2) csicsóka (1) csirke (1) csokis (54) cukkini (9) cukkíni (3) cupcake (5) curry (1) design (4) desszert (60) dinye (2) dzsem (2) édes (36) édeseim (260) egres (1) élesztős (27) élménybeszámoló (12) előétel (9) eper (10) étel (1) ételek (28) ezmiez (1) fagyi (3) falatok (11) fánk (2) felfújt (1) fesztivál (1) feta (5) fhús (7) fölött (2) főzök (103) french toast (1) ganache (2) gesztenye (1) gomba (3) gombóc (2) gránátalma (1) gyerek (21) gyümölcsös (161) h (1) hagyma (1) hagyományőrzés (10) hal (8) hellókarácsony (12) hitalok (10) hűtök (59) ital (9) joghurt (7) karácsony (41) karamell (2) karfiol (1) kávé (3) keksz (3) kelbimbó (4) kelt (10) kenyér (17) keverek (61) kitalok (4) koktél (1) kókusztej (1) köles (4) könyvjelző (1) köret (16) lángos (1) lasagne (1) lencse (3) leves (19) libamáj (1) macaroon (5) majonéz (1) mák (3) málna (2) mango (2) más (58) mascarpone (9) matcha (1) medvehagyma (1) meggy (6) mousse (1) muffin (1) Munkatálaló (1) nélkül (1) Nobilis (2) nyúl (1) öko (8) okosság (9) okosságok (3) olasz (14) olvasónapló (1) országtorta (1) ostya (1) őszibarack (5) ötletek (41) padlizsán (5) palacsinta (1) pálinka (2) paprika (5) paradicsom (5) pesto (3) pohár (3) polenta (3) programajánló (2) push up pops (2) rebarbara (7) répa (9) rétes (3) ribizli (1) ricotta (3) rizs (3) sajttorta (12) saláta (4) saláták (30) sárgabarack (11) sárgadinnye (1) segítsüti (2) shús (12) sorbet (1) sós (57) spárga (6) spenót (5) statisztika (1) sütés (1) sütésnélkül (3) süti (13) sütök (89) sütőtök (1) szeder (1) szendvics (18) szilva (13) tepertő (1) terités (3) teszt (1) tészta (26) tesztüzemmód (1) tonhal (1) torták (46) tortilla (1) ünnepelek (57) vendégváró (31) Villa Bagatell (1) zacskó (1) zeller (2) zöldség (80) zongorázok (119) Címkefelhő

Utolsó kommentek

  • BahariAnna: A képek önmagukért beszélnek. Étteremben ettem hasonlót, de ott egy mini adag volt körülbeül 2000,... (2019.09.18. 15:38) Nutellás sajttorta
  • takacsveca93: Cukor helyett én édesítőt tettem bele, így a lelkiismeretem picit nyugodtabb. Szupi recept, az ala... (2019.06.30. 21:04) Epres cseresznyés mini pite
  • takacsveca93: Én is kipróbáltam és áradoztak, hogy mennyire finom lett, szóval biztosan készíteni fogok még ilye... (2018.01.28. 15:22) Méternyi cupcake
  • Csalogány: Hello. Valahogy nem úgy sikerült ez a süti ahogy ide le van írva. Ugyanis a 175 fokra előmelegítet... (2017.07.17. 19:32) Ragacsos csokis keksz
  • tom sawyer: Egy jó másfél éve nem jártam itt, de ahogy látom, nincs is már frissítés. Remélem szültél még pár ... (2017.01.02. 20:23) Püspökkenyér-gyümölcskenyér
  • Utolsó 20

Sós snack ha marad még tészta

2011.08.23. 07:59 :: sajtosbrokkoli

A maradék tésztákkal mindig az a baj, hogy vagy azért nem tudjuk felhasználni, mert nem elég nagy a tepsi, a vagy a sütő, vagy valamit rosszul aránítottunk, és nincs mivel megtölteni, nincs mit rárakni, vagy már egyszerűen csak elfáradtunk, és az eredeti elgondolást nem is akarjuk folytatni. Bármelyik is történik ezek közül, ha leveles tésztával van dolgunk, szerencsésnek mondhatjuk magunkat.

A maradék leveles tészta ugyanis bármiféle módon felhasználható. Tökmindegy mi van a hűtőben, fogunk rá találni valamit, hacsak nem vagyunk egyedülálló férfiak, és tartunk mást is 2 behűtött sörnél, meg egy mélyhűtött vodkánál. Erről jut eszembe Bárány, aki akkoriban egyedülálló férfi volt, és egyszer összefutottunk a Sparban. Éppen a sajtoknál válogattam, amikor rámköszönt. Hamár ott voltam, gyorsan megkérdezte, hogy milyen sajtot vegyen, ha jön hozzá a gyereke hétvégére, de eközben vagy 3 féle kéksajtos is vett. Tettem javaslatot, majd visszakérdeztem, hogy de miért vesz valaki 3 féle kéksajtot, amúgy azt se tudjahogy a sajtot eszik e vagy isszák. A válaszra nem voltam felkészülve igazán, gyakorlatilag kiütött vele aznapra : -A kéksajt bármeddig eláll.- mondta. Sima szemöldök húzás volt a válaszom. Ezért kiegészítette: - Na jó, lehet hogy nem, de úgyse látom ha már nem jó, mert már amúgyis penészes. Eltelt azóta 14 év, és Van már azóta 3 gyereke, meg felesége. Ez a biztos amit tudok, és vannak dolgok a sajttal kapcsolatban amit csak remélni tudok.

Amiért eszembe jutott ez a történet, az a kéksajtos töltelék, meg amit még találtam.

Hozzávalók:

2 ek márványsajt

1/2 ek tejföl

póréhagyma

1 ek paradicsom paszta

1 paradicsom

2 szelet feketeerdei sonka

gouda sajt

A hozzávalókat természetesen kezelje mindenki szabadon, ez csak ötlet.

A tészta formázása úgy történt, hogy egy pohárrak kiszúrta, 6 korongot, 3-nak pedig a közepét újra kiszúrtam egy kisebb pohárral, hogy gyűrű legyen belőle. az teli korongra rákentem a paradicsom pasztát, egy szelet sonkát, majd paradicsomot raktam, éssajtot a tetejére, végül a kilyukasztott tésztagyűrűt.

A kicsi sajtosokat pedig a gyűrűvé lett kis koronggal kezdtem, ez volt az alap, és a maradék leesett tésztákkal körbefontam, ezért nem lett szabályos, majd megtöltöttem a reszelt kéksajt tejföl krémmel, és hagymát raktam a tetejére.

200C-on gyorsan megsülnek. Hogy mit rakunk bele, azt tényleg az határozza meg, hogy mit találunk. lehet sima tejföllel, vagy krémsajttal is kenni, sonka, vagy kolbász is kerülhet rá, paprika, is lehet a tetején, a lényeg, hogy használjuk fel.

Szólj hozzá!

Címkék: sós vendégváró sütök

A bejegyzés trackback címe:

https://kajapiazongora.blog.hu/api/trackback/id/tr703172731

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása