HTML

KajaPiaZongora - recept, receptek

A sütés, és a főzés a az én terápiám. Receptek és ízek után kutatok. Végül a recept, és a fotó is ide kerül. Találsz étel, ital, desszert, és design ötleteket. Legyen az otthoni főzés és étkezés a gasztronómia méltó része, ne csak kötelező program, és feladat.

Friss topikok

  • BahariAnna: A képek önmagukért beszélnek. Étteremben ettem hasonlót, de ott egy mini adag volt körülbeül 2000,... (2019.09.18. 15:38) Nutellás sajttorta
  • takacsveca93: Cukor helyett én édesítőt tettem bele, így a lelkiismeretem picit nyugodtabb. Szupi recept, az ala... (2019.06.30. 21:04) Epres cseresznyés mini pite
  • takacsveca93: Én is kipróbáltam és áradoztak, hogy mennyire finom lett, szóval biztosan készíteni fogok még ilye... (2018.01.28. 15:22) Méternyi cupcake
  • Csalogány: Hello. Valahogy nem úgy sikerült ez a süti ahogy ide le van írva. Ugyanis a 175 fokra előmelegítet... (2017.07.17. 19:32) Ragacsos csokis keksz
  • tom sawyer: Egy jó másfél éve nem jártam itt, de ahogy látom, nincs is már frissítés. Remélem szültél még pár ... (2017.01.02. 20:23) Püspökkenyér-gyümölcskenyér

Linkblog

Címkék

0fok (4) 0fokalatt (7) 0fokfölött (38) agaveszirup (3) alaplé (2) alkohol (2) alma (12) anannász (1) aprók (20) aprósütemény (20) avokado (4) bab (1) barack (2) bénázások (2) birsalma (4) biscotti (3) bonbon (1) borsó (3) bruschetta (3) bulira (28) bulivan (2) cékla (3) citrom (5) csacskamacska (77) család (10) cseresznye (2) csicseriborsó (2) csicsóka (1) csirke (1) csokis (54) cukkini (9) cukkíni (3) cupcake (5) curry (1) design (4) desszert (60) dinye (2) dzsem (2) édes (36) édeseim (260) egres (1) élesztős (27) élménybeszámoló (12) előétel (9) eper (10) étel (1) ételek (28) ezmiez (1) fagyi (3) falatok (11) fánk (2) felfújt (1) fesztivál (1) feta (5) fhús (7) fölött (2) főzök (103) french toast (1) ganache (2) gesztenye (1) gomba (3) gombóc (2) gránátalma (1) gyerek (21) gyümölcsös (161) h (1) hagyma (1) hagyományőrzés (10) hal (8) hellókarácsony (12) hitalok (10) hűtök (59) ital (9) joghurt (7) karácsony (41) karamell (2) karfiol (1) kávé (3) keksz (3) kelbimbó (4) kelt (10) kenyér (17) keverek (61) kitalok (4) koktél (1) kókusztej (1) köles (4) könyvjelző (1) köret (16) lángos (1) lasagne (1) lencse (3) leves (19) libamáj (1) macaroon (5) majonéz (1) mák (3) málna (2) mango (2) más (58) mascarpone (9) matcha (1) medvehagyma (1) meggy (6) mousse (1) muffin (1) Munkatálaló (1) nélkül (1) Nobilis (2) nyúl (1) öko (8) okosság (9) okosságok (3) olasz (14) olvasónapló (1) országtorta (1) ostya (1) őszibarack (5) ötletek (41) padlizsán (5) palacsinta (1) pálinka (2) paprika (5) paradicsom (5) pesto (3) pohár (3) polenta (3) programajánló (2) push up pops (2) rebarbara (7) répa (9) rétes (3) ribizli (1) ricotta (3) rizs (3) sajttorta (12) saláta (4) saláták (30) sárgabarack (11) sárgadinnye (1) segítsüti (2) shús (12) sorbet (1) sós (57) spárga (6) spenót (5) statisztika (1) sütés (1) sütésnélkül (3) süti (13) sütök (89) sütőtök (1) szeder (1) szendvics (18) szilva (13) tepertő (1) terités (3) teszt (1) tészta (26) tesztüzemmód (1) tonhal (1) torták (46) tortilla (1) ünnepelek (57) vendégváró (31) Villa Bagatell (1) zacskó (1) zeller (2) zöldség (80) zongorázok (119) Címkefelhő

Utolsó kommentek

  • BahariAnna: A képek önmagukért beszélnek. Étteremben ettem hasonlót, de ott egy mini adag volt körülbeül 2000,... (2019.09.18. 15:38) Nutellás sajttorta
  • takacsveca93: Cukor helyett én édesítőt tettem bele, így a lelkiismeretem picit nyugodtabb. Szupi recept, az ala... (2019.06.30. 21:04) Epres cseresznyés mini pite
  • takacsveca93: Én is kipróbáltam és áradoztak, hogy mennyire finom lett, szóval biztosan készíteni fogok még ilye... (2018.01.28. 15:22) Méternyi cupcake
  • Csalogány: Hello. Valahogy nem úgy sikerült ez a süti ahogy ide le van írva. Ugyanis a 175 fokra előmelegítet... (2017.07.17. 19:32) Ragacsos csokis keksz
  • tom sawyer: Egy jó másfél éve nem jártam itt, de ahogy látom, nincs is már frissítés. Remélem szültél még pár ... (2017.01.02. 20:23) Püspökkenyér-gyümölcskenyér
  • Utolsó 20

Névtábla süti

2011.12.19. 07:00 :: sajtosbrokkoli

Emlékeztek a régi bőr bőröndök fogóján lógó névtáblákra? Láttam a minap egy olyat, és az jutott eszembe, hogy a karácsonyi ajándékokat is lehetne ehhez hasonló süti névtáblákkal jelölni, aztán még ennél is tovább merészkedtem, és a karácsonyfát is próbára tettem, amin bizony szintén jól mutat a kekszdísz.


 

Előtte azonban a heti mérlegemet közzé teszem: mínusz egy hajszárító, egy laptop, egy sütő. Így magyarázatot adok egyúttal arra is, hogy miért nem posztoltam a szokásoknak megfelelően. Hétfő reggel a kezemben elsült a hajszárító, szikrákat szórva, és áramtalanítva az egész lakást. Akkorát kiabáltam, hogy Bubó, aki mellettem lévő WC-ben pisilt éppen, gondolkodás nélkül elrakta a fütyit, és szaladt a hálóba, ahol a takaró alá bújva háni mellett keresett menedéket. Szegényke. A második a laptopom volt, aminek a képernyője és a tápegysége felmondta a szolgálatot. A harmadik pedig ma a sütőm. Itt a sütőmet, és a mandulás biscottimat is egyszerre éreztem a kukába, A biscotti valóban repült, a sütő még lehet, hogy egy alkatrésszel megússza. Ha nem, arra most hirtelen nem tudom a választ, hogy mi történik. Lehet, hogy az idén nem lesz bejgli, meg még sok minden, de majd kiderül. Szerencsére a mikro hiperszuper,így légkeveréses sütőprogram is van benne, de azért abban nem tudok megsütni 4 bejglit egyszerre, egyesével meg nem fogok nekiállni, és csak akkora edényt tehetek bele, ami körbeforog, de ez egy tepsivel nem lehetséges úgyhogy majd kiderül.

Ezúton is tájékoztatom a márkaképviseleteket, hogy bármilyen laptopot, és sütőt is tudok, és hajlandó vagyok megszokni, és megszeretni. Köszönöm.


 

A névtáblákat a lehető legegyszerűbb vajas keksz recept alapján készítettem. A betűsablonokat pedig a desszertmesterben vettem ez az. Egy praktikus sínbe kell beletenni a betűket amivel igazán egyszerűen lehet dolgozni, szép lesz a végeredmény. Szőke háziasszonyoknak a kudarc minimalizálására a hátoldalon is feltüntetik a betűket, így nagy eséllyel nem állnak fejre, vagy rossz irányban, esetleg visszafelé olvashatóan a betűk. Tök jó.


 

Hozzávalók:

200g vaj

100g cukor

1 tojás

360g liszt

½ tk sütőpor

¼ tk só


 

A vajat a cukorral habosra keverjük, hozzáadjuk a tojást, még két percig habosítjuk, majd a liszttet a sütőport és a sót is hozzáadjuk, és összegyúrjuk.

Kb 4 mm vastagra nyújtottam a tésztát, és a sablonok segítségével beleírtam a neveket, illetve a karácsonyfadísz lesz belőle, akkor bármi más is írhatunk rá. A szívecskét egy drótból hajlítottam, és nyomtam bele a betűk után a tésztába. Hurkapálcikával a kivágott forma tetejére lyukat fúrtam.

175c-os sütőben világosra kell sütni.

Nem tudtam ajándékon fotózni, mert a fiúk már így is izgatottak, és nem akartam gyötörni őket de ti biztosan el tudjátok képzelni egy szép csomagon is. Nem a fiúkat, a névtblákat.

 

1 komment

Címkék: gyerek karácsony ötletek más hellókarácsony ünnepelek édeseim zongorázok

A bejegyzés trackback címe:

https://kajapiazongora.blog.hu/api/trackback/id/tr463474327

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lakásfelújító Feri · http://www.lakasfelujitas1.hu 2011.12.19. 13:09:50

Érdekes formációja a sütemények felhasználásának.
süti beállítások módosítása