HTML

KajaPiaZongora - recept, receptek

A sütés, és a főzés a az én terápiám. Receptek és ízek után kutatok. Végül a recept, és a fotó is ide kerül. Találsz étel, ital, desszert, és design ötleteket. Legyen az otthoni főzés és étkezés a gasztronómia méltó része, ne csak kötelező program, és feladat.

Friss topikok

  • BahariAnna: A képek önmagukért beszélnek. Étteremben ettem hasonlót, de ott egy mini adag volt körülbeül 2000,... (2019.09.18. 15:38) Nutellás sajttorta
  • takacsveca93: Cukor helyett én édesítőt tettem bele, így a lelkiismeretem picit nyugodtabb. Szupi recept, az ala... (2019.06.30. 21:04) Epres cseresznyés mini pite
  • takacsveca93: Én is kipróbáltam és áradoztak, hogy mennyire finom lett, szóval biztosan készíteni fogok még ilye... (2018.01.28. 15:22) Méternyi cupcake
  • Csalogány: Hello. Valahogy nem úgy sikerült ez a süti ahogy ide le van írva. Ugyanis a 175 fokra előmelegítet... (2017.07.17. 19:32) Ragacsos csokis keksz
  • tom sawyer: Egy jó másfél éve nem jártam itt, de ahogy látom, nincs is már frissítés. Remélem szültél még pár ... (2017.01.02. 20:23) Püspökkenyér-gyümölcskenyér

Linkblog

Címkék

0fok (4) 0fokalatt (7) 0fokfölött (38) agaveszirup (3) alaplé (2) alkohol (2) alma (12) anannász (1) aprók (20) aprósütemény (20) avokado (4) bab (1) barack (2) bénázások (2) birsalma (4) biscotti (3) bonbon (1) borsó (3) bruschetta (3) bulira (28) bulivan (2) cékla (3) citrom (5) csacskamacska (77) család (10) cseresznye (2) csicseriborsó (2) csicsóka (1) csirke (1) csokis (54) cukkini (9) cukkíni (3) cupcake (5) curry (1) design (4) desszert (60) dinye (2) dzsem (2) édes (36) édeseim (260) egres (1) élesztős (27) élménybeszámoló (12) előétel (9) eper (10) étel (1) ételek (28) ezmiez (1) fagyi (3) falatok (11) fánk (2) felfújt (1) fesztivál (1) feta (5) fhús (7) fölött (2) főzök (103) french toast (1) ganache (2) gesztenye (1) gomba (3) gombóc (2) gránátalma (1) gyerek (21) gyümölcsös (161) h (1) hagyma (1) hagyományőrzés (10) hal (8) hellókarácsony (12) hitalok (10) hűtök (59) ital (9) joghurt (7) karácsony (41) karamell (2) karfiol (1) kávé (3) keksz (3) kelbimbó (4) kelt (10) kenyér (17) keverek (61) kitalok (4) koktél (1) kókusztej (1) köles (4) könyvjelző (1) köret (16) lángos (1) lasagne (1) lencse (3) leves (19) libamáj (1) macaroon (5) majonéz (1) mák (3) málna (2) mango (2) más (58) mascarpone (9) matcha (1) medvehagyma (1) meggy (6) mousse (1) muffin (1) Munkatálaló (1) nélkül (1) Nobilis (2) nyúl (1) öko (8) okosság (9) okosságok (3) olasz (14) olvasónapló (1) országtorta (1) ostya (1) őszibarack (5) ötletek (41) padlizsán (5) palacsinta (1) pálinka (2) paprika (5) paradicsom (5) pesto (3) pohár (3) polenta (3) programajánló (2) push up pops (2) rebarbara (7) répa (9) rétes (3) ribizli (1) ricotta (3) rizs (3) sajttorta (12) saláta (4) saláták (30) sárgabarack (11) sárgadinnye (1) segítsüti (2) shús (12) sorbet (1) sós (57) spárga (6) spenót (5) statisztika (1) sütés (1) sütésnélkül (3) süti (13) sütök (89) sütőtök (1) szeder (1) szendvics (18) szilva (13) tepertő (1) terités (3) teszt (1) tészta (26) tesztüzemmód (1) tonhal (1) torták (46) tortilla (1) ünnepelek (57) vendégváró (31) Villa Bagatell (1) zacskó (1) zeller (2) zöldség (80) zongorázok (119) Címkefelhő

Utolsó kommentek

  • BahariAnna: A képek önmagukért beszélnek. Étteremben ettem hasonlót, de ott egy mini adag volt körülbeül 2000,... (2019.09.18. 15:38) Nutellás sajttorta
  • takacsveca93: Cukor helyett én édesítőt tettem bele, így a lelkiismeretem picit nyugodtabb. Szupi recept, az ala... (2019.06.30. 21:04) Epres cseresznyés mini pite
  • takacsveca93: Én is kipróbáltam és áradoztak, hogy mennyire finom lett, szóval biztosan készíteni fogok még ilye... (2018.01.28. 15:22) Méternyi cupcake
  • Csalogány: Hello. Valahogy nem úgy sikerült ez a süti ahogy ide le van írva. Ugyanis a 175 fokra előmelegítet... (2017.07.17. 19:32) Ragacsos csokis keksz
  • tom sawyer: Egy jó másfél éve nem jártam itt, de ahogy látom, nincs is már frissítés. Remélem szültél még pár ... (2017.01.02. 20:23) Püspökkenyér-gyümölcskenyér
  • Utolsó 20

Bogyó és Babóca desszertje

2012.04.18. 07:00 :: sajtosbrokkoli

Bartos Erika munkássága számomra megkérdőjelezhetetlen. A gyerekeim itták a sorait, és a szívük együtt dobogott a főszereplővel, amikor az kruppos roham miatt mentővel igyekezett a kórházba.  

Egy valamit azonban hiányolok a munkásságából, a gyümölcsevős tanmesét, vagy persze az is lehet, hogy hiányos a könyvsorozatunk, és emiatt kimaradt.

Viszont verse van klassz gyümölcsös, ez, csak ez meg kevés volt ahhoz, hogy rávegyem a díszpintyeket a gyümölcsevésre.

Elővettem a kreatív énemet, és elkészítettem Bogyó és Babóca kedvencét. Vagy legalábbis ezt állítottam róla a skacoknak, azt remélve, hogy így lelkesen eszik majd. Még arra is vetemedtem eközben, hogy az egyik könyvünk belső borítóját beszkenneltem, és kinyomtattam, hogy csinos zászlókat készítsek belőlük, ezzel még vonzóbbá téve a gyerek desszertet.

Bejött. Meg a srácoknak is. Egy időre. Sajnos ma már nem nem elég vonzerő egy annapetiésgergős zászló, vagy egy vonzó név, mint Bogyó és Babóca kedvence, de egy ideig rávehetők voltak a gyümölcsfogyasztás ilyetén, könnyed módjára, anélkül, hogy feltűnt volna nekik, hogy ez pszichológiai hadviselés a részemről.

Még egy hozadéka volt a dolognak, az átmeneti sikeren kívül, mégpedig az, hogy én magam is rászoktam a cuccra, mert remek. Ha nem tűztök bele zászlókat, felnőtt fogyasztásra is alkalmassá válik a desszert. Nagyon finom.

Hozzávalók:

eper

banán

citrom

étcsokoládé (jó minőségű)

kicsi mignon papír


 

A banánt felszeleteltem, és citrommal mindkét oldalát meglocsoltam. Az epreket feleztem, és minden banánhoz egy fél epret társítottam, és a párokat a kis papírokba tettem, Vízgőz fölött olvasztott csokoládéval meglocsoltam, és mélyhűtőben 5 percig dermesztettem.

Nem ragoznám tovább a készítését. Finom, egyszerű, garantált a siker kicsiknél, nagyoknál egyaránt.


 

Fontos: a citrom nem opció, hanem kötelező! Szükséges az íze, és jobban tapad össze a két gyümöcs is.

A szomorú arcok azért kellenek, mert azzal is lehet fokozni az érzelemeket: nééézd milyen szomorú az utolsó eper, mert ő itt maradt. Ésatöbbi.

Egy éve: nagy kedvencem az első french toast az oldalon 

Szólj hozzá!

Címkék: gyerek ötletek eper gyümölcsös ünnepelek édeseim zongorázok

A bejegyzés trackback címe:

https://kajapiazongora.blog.hu/api/trackback/id/tr904457795

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása