HTML

KajaPiaZongora - recept, receptek

A sütés, és a főzés a az én terápiám. Receptek és ízek után kutatok. Végül a recept, és a fotó is ide kerül. Találsz étel, ital, desszert, és design ötleteket. Legyen az otthoni főzés és étkezés a gasztronómia méltó része, ne csak kötelező program, és feladat.

Friss topikok

  • BahariAnna: A képek önmagukért beszélnek. Étteremben ettem hasonlót, de ott egy mini adag volt körülbeül 2000,... (2019.09.18. 15:38) Nutellás sajttorta
  • takacsveca93: Cukor helyett én édesítőt tettem bele, így a lelkiismeretem picit nyugodtabb. Szupi recept, az ala... (2019.06.30. 21:04) Epres cseresznyés mini pite
  • takacsveca93: Én is kipróbáltam és áradoztak, hogy mennyire finom lett, szóval biztosan készíteni fogok még ilye... (2018.01.28. 15:22) Méternyi cupcake
  • Csalogány: Hello. Valahogy nem úgy sikerült ez a süti ahogy ide le van írva. Ugyanis a 175 fokra előmelegítet... (2017.07.17. 19:32) Ragacsos csokis keksz
  • tom sawyer: Egy jó másfél éve nem jártam itt, de ahogy látom, nincs is már frissítés. Remélem szültél még pár ... (2017.01.02. 20:23) Püspökkenyér-gyümölcskenyér

Linkblog

Címkék

0fok (4) 0fokalatt (7) 0fokfölött (38) agaveszirup (3) alaplé (2) alkohol (2) alma (12) anannász (1) aprók (20) aprósütemény (20) avokado (4) bab (1) barack (2) bénázások (2) birsalma (4) biscotti (3) bonbon (1) borsó (3) bruschetta (3) bulira (28) bulivan (2) cékla (3) citrom (5) csacskamacska (77) család (10) cseresznye (2) csicseriborsó (2) csicsóka (1) csirke (1) csokis (54) cukkíni (3) cukkini (9) cupcake (5) curry (1) design (4) desszert (60) dinye (2) dzsem (2) édes (36) édeseim (260) egres (1) élesztős (27) élménybeszámoló (12) előétel (9) eper (10) étel (1) ételek (28) ezmiez (1) fagyi (3) falatok (11) fánk (2) felfújt (1) fesztivál (1) feta (5) fhús (7) fölött (2) főzök (103) french toast (1) ganache (2) gesztenye (1) gomba (3) gombóc (2) gránátalma (1) gyerek (21) gyümölcsös (161) h (1) hagyma (1) hagyományőrzés (10) hal (8) hellókarácsony (12) hitalok (10) hűtök (59) ital (9) joghurt (7) karácsony (41) karamell (2) karfiol (1) kávé (3) keksz (3) kelbimbó (4) kelt (10) kenyér (17) keverek (61) kitalok (4) koktél (1) kókusztej (1) köles (4) könyvjelző (1) köret (16) lángos (1) lasagne (1) lencse (3) leves (19) libamáj (1) macaroon (5) majonéz (1) mák (3) málna (2) mango (2) más (58) mascarpone (9) matcha (1) medvehagyma (1) meggy (6) mousse (1) muffin (1) Munkatálaló (1) nélkül (1) Nobilis (2) nyúl (1) öko (8) okosság (9) okosságok (3) olasz (14) olvasónapló (1) országtorta (1) ostya (1) őszibarack (5) ötletek (41) padlizsán (5) palacsinta (1) pálinka (2) paprika (5) paradicsom (5) pesto (3) pohár (3) polenta (3) programajánló (2) push up pops (2) rebarbara (7) répa (9) rétes (3) ribizli (1) ricotta (3) rizs (3) sajttorta (12) saláta (4) saláták (30) sárgabarack (11) sárgadinnye (1) segítsüti (2) shús (12) sorbet (1) sós (57) spárga (6) spenót (5) statisztika (1) sütés (1) sütésnélkül (3) süti (13) sütök (89) sütőtök (1) szeder (1) szendvics (18) szilva (13) tepertő (1) terités (3) teszt (1) tészta (26) tesztüzemmód (1) tonhal (1) torták (46) tortilla (1) ünnepelek (57) vendégváró (31) Villa Bagatell (1) zacskó (1) zeller (2) zöldség (80) zongorázok (119) Címkefelhő

Utolsó kommentek

  • BahariAnna: A képek önmagukért beszélnek. Étteremben ettem hasonlót, de ott egy mini adag volt körülbeül 2000,... (2019.09.18. 15:38) Nutellás sajttorta
  • takacsveca93: Cukor helyett én édesítőt tettem bele, így a lelkiismeretem picit nyugodtabb. Szupi recept, az ala... (2019.06.30. 21:04) Epres cseresznyés mini pite
  • takacsveca93: Én is kipróbáltam és áradoztak, hogy mennyire finom lett, szóval biztosan készíteni fogok még ilye... (2018.01.28. 15:22) Méternyi cupcake
  • Csalogány: Hello. Valahogy nem úgy sikerült ez a süti ahogy ide le van írva. Ugyanis a 175 fokra előmelegítet... (2017.07.17. 19:32) Ragacsos csokis keksz
  • tom sawyer: Egy jó másfél éve nem jártam itt, de ahogy látom, nincs is már frissítés. Remélem szültél még pár ... (2017.01.02. 20:23) Püspökkenyér-gyümölcskenyér
  • Utolsó 20

Spenótos kenyérpuding

2012.09.27. 07:00 :: sajtosbrokkoli

A kenyérpuding mintájára készült, csak nem édes, hanem sós változatban. Végre újra lehet bébispenótot kapni, én meg veszem és rakom mindenbe, használom mindenhez, jó lesz ez így. A brokkolit is alig várom, hogy újra felbukkanjon, addig meg beérem más levelekkel és zöldekkel.

spenotfelfujt 006.jpg

Szeretném tisztázni, hogy nem fogok átmenni gyerekblogba, meg nem is fogom őket továbbra sem kibeszélni, de ma Lóri olyat mondott, ami miatt nehéz volt megőriznem a komolyságomat, és nehéz volt elhitetnem vele, hogy nem rajta nevetek... hanem . Megállt az üdítők, pontosabban a gyömbér mellett a boltban:

-Anya! Én régen nem tudtam helyesen kimondani, hogy „gyöngyvér”, de most már kitudom: Szprájt!

Nos a gyömbért még mindig nem tudja helyesen kimondani, de a Sprite már megy neki.

A kenyérpuding jó lehet egy vasárnapi reggelen, de én vacsorának sem utasítom vissza. Klassz volt.

A hagymákra ki kell térnek kicsit, mert csak opcióként rakom bele. Én magam kerülöm a hagymákat, legalábbis hétköznapokon biztos. Ám ezt nem kell követni, aki egyedül dolgozik, vagy állatokkal (most biztos többen rakják fel a kezüket mint ami indokolt lenne) az tolja bátran a hagymát és a fokhagymát is bele. Ha hagymában gondolkodtok, azt szeletekre vágva karamellizálva rétegezzük, ha fokhagymába, az mehet reszelve a tojásos lébe, amivel meglocsoljuk.

spenotfelfujt 003.jpg

Én egy kis serpenyőnyi adagot készítettem, amiről azt gondoltam egyszerre befogadható, de a felét sikerült csak megennem, ám mégis azt fogom írni, hogy ez egy személyre készül, mert egy férfiember szerintem simán megbirkózik vele.

Hozzávalók:

3 szelet magos barna kenyér

1 tojás

1 ek tejföl

1 ek tejszín

1 marék bébispenót

3 szelet füstölt tarja

bors, szerecsendió

hagyma opcionálisan, lásd fent

madrigál sajt szórni

spenotfelfujt 008.jpg

A kenyereket megpirítottam,kockára vágtam, a tarját kevés olajon megsütöttem. A tojást, a tejföllel és a tejszínnel villával felvertem. Egy kis serpenyőt befújtam olajjal, és elkezdtem rétegezni a kenyeret, a tarját a spenótot (nyers) ha raktok bele jöhet a hagymaszelet is, majd újra kenyér, ésatöbbi. Ha ez megvan, a tojásos keverékkel meglocsoljuk, borssal és szerecsendióval megszórjuk, végül reszelt sajttal befedjük a tetejét.

190C-ra előmelegített sütőben 15-20 perc alatt készre sütjük.

Egy éve: Rókagombás rizottó pogácsa

3 komment

Címkék: kenyér sós sütök

A bejegyzés trackback címe:

https://kajapiazongora.blog.hu/api/trackback/id/tr814805200

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Muskátlibüfé 2012.09.27. 14:40:44

Ez nagyon szuperül néz ki (meg "hallatszik"). Azt a csodás serpenyőcskét merre találtad, ha szabad ilyen indiszkrét kérdést feltenni - köszönöm Ági

sajtosbrokkoli · http://kajapiazongora.blog.hu/ 2012.09.27. 17:39:19

Szia, a csodás serpenyőt a momparkban vettem a Home&Cook üzletben (www.mompark.hu/uzletek/megtekint/homecook-20), és nagyszerű darab a De Buyer terméke (www.debuyer.com/)
süti beállítások módosítása