HTML

KajaPiaZongora - recept, receptek

A sütés, és a főzés a az én terápiám. Receptek és ízek után kutatok. Végül a recept, és a fotó is ide kerül. Találsz étel, ital, desszert, és design ötleteket. Legyen az otthoni főzés és étkezés a gasztronómia méltó része, ne csak kötelező program, és feladat.

Friss topikok

  • BahariAnna: A képek önmagukért beszélnek. Étteremben ettem hasonlót, de ott egy mini adag volt körülbeül 2000,... (2019.09.18. 15:38) Nutellás sajttorta
  • takacsveca93: Cukor helyett én édesítőt tettem bele, így a lelkiismeretem picit nyugodtabb. Szupi recept, az ala... (2019.06.30. 21:04) Epres cseresznyés mini pite
  • takacsveca93: Én is kipróbáltam és áradoztak, hogy mennyire finom lett, szóval biztosan készíteni fogok még ilye... (2018.01.28. 15:22) Méternyi cupcake
  • Csalogány: Hello. Valahogy nem úgy sikerült ez a süti ahogy ide le van írva. Ugyanis a 175 fokra előmelegítet... (2017.07.17. 19:32) Ragacsos csokis keksz
  • tom sawyer: Egy jó másfél éve nem jártam itt, de ahogy látom, nincs is már frissítés. Remélem szültél még pár ... (2017.01.02. 20:23) Püspökkenyér-gyümölcskenyér

Linkblog

Címkék

0fok (4) 0fokalatt (7) 0fokfölött (38) agaveszirup (3) alaplé (2) alkohol (2) alma (12) anannász (1) aprók (20) aprósütemény (20) avokado (4) bab (1) barack (2) bénázások (2) birsalma (4) biscotti (3) bonbon (1) borsó (3) bruschetta (3) bulira (28) bulivan (2) cékla (3) citrom (5) csacskamacska (77) család (10) cseresznye (2) csicseriborsó (2) csicsóka (1) csirke (1) csokis (54) cukkini (9) cukkíni (3) cupcake (5) curry (1) design (4) desszert (60) dinye (2) dzsem (2) édes (36) édeseim (260) egres (1) élesztős (27) élménybeszámoló (12) előétel (9) eper (10) étel (1) ételek (28) ezmiez (1) fagyi (3) falatok (11) fánk (2) felfújt (1) fesztivál (1) feta (5) fhús (7) fölött (2) főzök (103) french toast (1) ganache (2) gesztenye (1) gomba (3) gombóc (2) gránátalma (1) gyerek (21) gyümölcsös (161) h (1) hagyma (1) hagyományőrzés (10) hal (8) hellókarácsony (12) hitalok (10) hűtök (59) ital (9) joghurt (7) karácsony (41) karamell (2) karfiol (1) kávé (3) keksz (3) kelbimbó (4) kelt (10) kenyér (17) keverek (61) kitalok (4) koktél (1) kókusztej (1) köles (4) könyvjelző (1) köret (16) lángos (1) lasagne (1) lencse (3) leves (19) libamáj (1) macaroon (5) majonéz (1) mák (3) málna (2) mango (2) más (58) mascarpone (9) matcha (1) medvehagyma (1) meggy (6) mousse (1) muffin (1) Munkatálaló (1) nélkül (1) Nobilis (2) nyúl (1) öko (8) okosság (9) okosságok (3) olasz (14) olvasónapló (1) országtorta (1) ostya (1) őszibarack (5) ötletek (41) padlizsán (5) palacsinta (1) pálinka (2) paprika (5) paradicsom (5) pesto (3) pohár (3) polenta (3) programajánló (2) push up pops (2) rebarbara (7) répa (9) rétes (3) ribizli (1) ricotta (3) rizs (3) sajttorta (12) saláta (4) saláták (30) sárgabarack (11) sárgadinnye (1) segítsüti (2) shús (12) sorbet (1) sós (57) spárga (6) spenót (5) statisztika (1) sütés (1) sütésnélkül (3) süti (13) sütök (89) sütőtök (1) szeder (1) szendvics (18) szilva (13) tepertő (1) terités (3) teszt (1) tészta (26) tesztüzemmód (1) tonhal (1) torták (46) tortilla (1) ünnepelek (57) vendégváró (31) Villa Bagatell (1) zacskó (1) zeller (2) zöldség (80) zongorázok (119) Címkefelhő

Utolsó kommentek

  • BahariAnna: A képek önmagukért beszélnek. Étteremben ettem hasonlót, de ott egy mini adag volt körülbeül 2000,... (2019.09.18. 15:38) Nutellás sajttorta
  • takacsveca93: Cukor helyett én édesítőt tettem bele, így a lelkiismeretem picit nyugodtabb. Szupi recept, az ala... (2019.06.30. 21:04) Epres cseresznyés mini pite
  • takacsveca93: Én is kipróbáltam és áradoztak, hogy mennyire finom lett, szóval biztosan készíteni fogok még ilye... (2018.01.28. 15:22) Méternyi cupcake
  • Csalogány: Hello. Valahogy nem úgy sikerült ez a süti ahogy ide le van írva. Ugyanis a 175 fokra előmelegítet... (2017.07.17. 19:32) Ragacsos csokis keksz
  • tom sawyer: Egy jó másfél éve nem jártam itt, de ahogy látom, nincs is már frissítés. Remélem szültél még pár ... (2017.01.02. 20:23) Püspökkenyér-gyümölcskenyér
  • Utolsó 20

Citromos sült brokkoli

2013.01.28. 07:00 :: sajtosbrokkoli

A brokkoli mindenhogy jó, de sütve a legfinomabb. Amikor megpirul, finom édeskés ízt kap. Talán köretnek kellene ajánlanom, de nekem ez egy ebéd . Egy komplett ebéd.

citromos sült brokkoli 001.jpg

Amíg elkülditek a gyermeket, a férjet, vagy a feleséget brokkoliért, megosztok veletek valamit.. Tavaly a NoSalty kedvesen invitált, hogy vendégeskedjek náluk egy recept erejéig, amit örömmel el is fogadtam, és egy rám nem jellemző, cupcake recepttel, a Feketeerdőével jelentem meg náluk.  (ami a Sacherből született)Talán június lehetett. Vagy július. Most hogy véget ért az év, az oldal mindenféle statisztikákat készített, és kiderült, ez a cupcake lett a harmadik legnépszerűbb blogger recept az évben. Köszönöm mindenkinek aki rákattintott, köszönöm azoknak, akik azóta ideszoktak hozzám, és rendszeresen olvasnak, és köszönöm a Nosaltynak is, hogy felismerte, hogy egy csiszolatlan gyémánt vagyok. Jobb későn mint soha.

És most valami sokkal viccesebb. Levert az influenza (nem ez a vicces) így hánira hárult, hogy hazafelé bevásároljon. Fel is hívott a boltból, hogy akkor most mit kérek. A zöldséges pultnál állva azt mondta :-...kétféle krumpli van hálós, meg amit szedni kell. Amit szedni kell az hosszúkás.

-Oké, akkor a hosszúkásból válogatnál úgy másfél kilót? Nem sokára haza is jött. Én csak másnap reggel keveredtem ki a konyhába, és akkor láttam, hogy az a drága jó ember édesburgonyát hozott. És még csak fel sem merült benne, hogy ez nem az ami. Az tény, hogy nem sűrűn van itthon olyan, mert én nem kedvelem különösképp, a belőle készült pitét pedig értelmezni sem tudom, pedig kevés dologgal vagyok így. Szóval van most itthon még egy kiló, mert felet mér megvett belőle, és ő szereti, a fiúk nagyon finnyogtak. Az első zöldség, amit háni eszik egyedül. Idáig jutottunk. Lehet, hogy egyszer én is megszeretem majd. Addig meg várok türelmesen, és háninak adom az én adagomat is.

citromos sült brokkoli 008.jpg

Hozzávalók:

1 fej brokkoli

3 gerezd fokhagyma

1 ek bazsalikom

1 marék fenyőmag

parmezán

5-6 ek olívaolaj

citrom lé, és héj

A brokkolit rózsáira vágjuk, és olajjal meglocsoljuk, megsózzuk,átforgatjuk, a fokhagymával együtt 200-220C-ra előmelegített sütőbe rakjuk. Kb 20 perc alatt megsül. Mikor kivesszük, meglocsoljuk még 1-2 evőkanál olajjal, csavarunk rá 1-2 ek citromot, megszórjuk a reszelt citromhéjjal, a parmezánnal, apróra vágott bazsalikommal és a az előzőleg megpirított fenyőmaggal.

Egy éve: centrifugáltam

Szólj hozzá!

Címkék: zöldség köret főzök

A bejegyzés trackback címe:

https://kajapiazongora.blog.hu/api/trackback/id/tr635047431

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása