HTML

KajaPiaZongora - recept, receptek

A sütés, és a főzés a az én terápiám. Receptek és ízek után kutatok. Végül a recept, és a fotó is ide kerül. Találsz étel, ital, desszert, és design ötleteket. Legyen az otthoni főzés és étkezés a gasztronómia méltó része, ne csak kötelező program, és feladat.

Friss topikok

  • BahariAnna: A képek önmagukért beszélnek. Étteremben ettem hasonlót, de ott egy mini adag volt körülbeül 2000,... (2019.09.18. 15:38) Nutellás sajttorta
  • takacsveca93: Cukor helyett én édesítőt tettem bele, így a lelkiismeretem picit nyugodtabb. Szupi recept, az ala... (2019.06.30. 21:04) Epres cseresznyés mini pite
  • takacsveca93: Én is kipróbáltam és áradoztak, hogy mennyire finom lett, szóval biztosan készíteni fogok még ilye... (2018.01.28. 15:22) Méternyi cupcake
  • Csalogány: Hello. Valahogy nem úgy sikerült ez a süti ahogy ide le van írva. Ugyanis a 175 fokra előmelegítet... (2017.07.17. 19:32) Ragacsos csokis keksz
  • tom sawyer: Egy jó másfél éve nem jártam itt, de ahogy látom, nincs is már frissítés. Remélem szültél még pár ... (2017.01.02. 20:23) Püspökkenyér-gyümölcskenyér

Linkblog

Címkék

0fok (4) 0fokalatt (7) 0fokfölött (38) agaveszirup (3) alaplé (2) alkohol (2) alma (12) anannász (1) aprók (20) aprósütemény (20) avokado (4) bab (1) barack (2) bénázások (2) birsalma (4) biscotti (3) bonbon (1) borsó (3) bruschetta (3) bulira (28) bulivan (2) cékla (3) citrom (5) csacskamacska (77) család (10) cseresznye (2) csicseriborsó (2) csicsóka (1) csirke (1) csokis (54) cukkini (9) cukkíni (3) cupcake (5) curry (1) design (4) desszert (60) dinye (2) dzsem (2) édes (36) édeseim (260) egres (1) élesztős (27) élménybeszámoló (12) előétel (9) eper (10) étel (1) ételek (28) ezmiez (1) fagyi (3) falatok (11) fánk (2) felfújt (1) fesztivál (1) feta (5) fhús (7) fölött (2) főzök (103) french toast (1) ganache (2) gesztenye (1) gomba (3) gombóc (2) gránátalma (1) gyerek (21) gyümölcsös (161) h (1) hagyma (1) hagyományőrzés (10) hal (8) hellókarácsony (12) hitalok (10) hűtök (59) ital (9) joghurt (7) karácsony (41) karamell (2) karfiol (1) kávé (3) keksz (3) kelbimbó (4) kelt (10) kenyér (17) keverek (61) kitalok (4) koktél (1) kókusztej (1) köles (4) könyvjelző (1) köret (16) lángos (1) lasagne (1) lencse (3) leves (19) libamáj (1) macaroon (5) majonéz (1) mák (3) málna (2) mango (2) más (58) mascarpone (9) matcha (1) medvehagyma (1) meggy (6) mousse (1) muffin (1) Munkatálaló (1) nélkül (1) Nobilis (2) nyúl (1) öko (8) okosság (9) okosságok (3) olasz (14) olvasónapló (1) országtorta (1) ostya (1) őszibarack (5) ötletek (41) padlizsán (5) palacsinta (1) pálinka (2) paprika (5) paradicsom (5) pesto (3) pohár (3) polenta (3) programajánló (2) push up pops (2) rebarbara (7) répa (9) rétes (3) ribizli (1) ricotta (3) rizs (3) sajttorta (12) saláta (4) saláták (30) sárgabarack (11) sárgadinnye (1) segítsüti (2) shús (12) sorbet (1) sós (57) spárga (6) spenót (5) statisztika (1) sütés (1) sütésnélkül (3) süti (13) sütök (89) sütőtök (1) szeder (1) szendvics (18) szilva (13) tepertő (1) terités (3) teszt (1) tészta (26) tesztüzemmód (1) tonhal (1) torták (46) tortilla (1) ünnepelek (57) vendégváró (31) Villa Bagatell (1) zacskó (1) zeller (2) zöldség (80) zongorázok (119) Címkefelhő

Utolsó kommentek

  • BahariAnna: A képek önmagukért beszélnek. Étteremben ettem hasonlót, de ott egy mini adag volt körülbeül 2000,... (2019.09.18. 15:38) Nutellás sajttorta
  • takacsveca93: Cukor helyett én édesítőt tettem bele, így a lelkiismeretem picit nyugodtabb. Szupi recept, az ala... (2019.06.30. 21:04) Epres cseresznyés mini pite
  • takacsveca93: Én is kipróbáltam és áradoztak, hogy mennyire finom lett, szóval biztosan készíteni fogok még ilye... (2018.01.28. 15:22) Méternyi cupcake
  • Csalogány: Hello. Valahogy nem úgy sikerült ez a süti ahogy ide le van írva. Ugyanis a 175 fokra előmelegítet... (2017.07.17. 19:32) Ragacsos csokis keksz
  • tom sawyer: Egy jó másfél éve nem jártam itt, de ahogy látom, nincs is már frissítés. Remélem szültél még pár ... (2017.01.02. 20:23) Püspökkenyér-gyümölcskenyér
  • Utolsó 20

Fetakrém gyorsan szimplán

2013.02.27. 06:30 :: sajtosbrokkoli

Nyáron nem szoktam vacakolni a fetával, leginkább csak rámorzsolom friss zöldségekre, és már eszem is. De most nem adottak ugyanazok a zöldségek, így a fetán kell módosítani, hogy a jól megszokott üde, könnyed ízvilágot kapjam.

fetakrémes sültpaprikás szendvics 005.jpg

Vannak ezek a csodaszép piros paprikák, amiről a Kedves Mama tudni véli, hogy az (pont az) amit ő vesz a piacon, az egy egyiptomi magyar család által termelt importból van. A marketing nagyon is számít, a Mama boldogan veszi, és eszébe se jut, a rokoni szálak itt nem ugyanolyanok mint az embereknél, egyszerűen ha magyar család termeli, (bárhol, pl Egyiptomban) akkor az magyar paprika és kész. Nem vitázok, egyszerűen csak szeretem ezt a fajtát. Meg a Mamát is. De legjobban a marketingszöveg kitalálóját.

Ha mégis igaz lenne a magyar vonatkozás, úgy csókoltatom a családot, a paprika remek.

Tehát ezekkel a csodaszép paprikákkal adtam meg a kegyelemdöfést magamnak, és alig bírtam leállni a szendvicsekkel.

paprika 003.jpg

Nem mértem semmit, és nem is kell, mindenki bízhat a szemében, és az ízlésében.

Hozzávalók:

feta sajt

mascarpone

tejszín

(fokhagyma, vagy lime, esetleg citromhéj opcionálisan

fetakrémes sültpaprikás szendvics 001.jpg

Fogtam egy darab sajtot, és kb ugyanannyi (szemre, nem súlyra) mascarponéval egy tálba raktam, kézi mixerrel elkezdtem habosítani, és addig öntöttem hozzá a tejszínt, folyamatosan habosítva kis adagokban, amíg megfelelően habosnak, és könnyűnek találtam. Aki szeretne, reszeljen bele fokhagymát, vagy tegyen bele citrus héjakat.

A Paprikát 220C-on megsütöttem, majd lefedve hagytam pihenni; és lehúztam a héját.

Magos zsömlét, pirítottam, megkentem a krémmel, és ráraktam az édes sült paprikát, meglocsoltam végül olívaolajjal. Ó igen, egy kis petrezselyem, vagy bazsalikom, esetleg a kettő keveréke is igen jól áll neki, és nem csak látványban.

Ez volt a feta és a paprika mennybemenetele.

Ennél tökéletesebb vendégvárót aligha tudok pillanatnyilag elképzelni .

Egy éve: Lazacos pirítós tormás répával. És van egy másik fetakrém, ami cseppet sem hasonlít erre, viszont eszelősen csíp.

Szólj hozzá!

Címkék: ételek vendégváró feta keverek hűtök bulira

A bejegyzés trackback címe:

https://kajapiazongora.blog.hu/api/trackback/id/tr205107326

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása