HTML

KajaPiaZongora - recept, receptek

A sütés, és a főzés a az én terápiám. Receptek és ízek után kutatok. Végül a recept, és a fotó is ide kerül. Találsz étel, ital, desszert, és design ötleteket. Legyen az otthoni főzés és étkezés a gasztronómia méltó része, ne csak kötelező program, és feladat.

Friss topikok

  • BahariAnna: A képek önmagukért beszélnek. Étteremben ettem hasonlót, de ott egy mini adag volt körülbeül 2000,... (2019.09.18. 15:38) Nutellás sajttorta
  • takacsveca93: Cukor helyett én édesítőt tettem bele, így a lelkiismeretem picit nyugodtabb. Szupi recept, az ala... (2019.06.30. 21:04) Epres cseresznyés mini pite
  • takacsveca93: Én is kipróbáltam és áradoztak, hogy mennyire finom lett, szóval biztosan készíteni fogok még ilye... (2018.01.28. 15:22) Méternyi cupcake
  • Csalogány: Hello. Valahogy nem úgy sikerült ez a süti ahogy ide le van írva. Ugyanis a 175 fokra előmelegítet... (2017.07.17. 19:32) Ragacsos csokis keksz
  • tom sawyer: Egy jó másfél éve nem jártam itt, de ahogy látom, nincs is már frissítés. Remélem szültél még pár ... (2017.01.02. 20:23) Püspökkenyér-gyümölcskenyér

Linkblog

Címkék

0fok (4) 0fokalatt (7) 0fokfölött (38) agaveszirup (3) alaplé (2) alkohol (2) alma (12) anannász (1) aprók (20) aprósütemény (20) avokado (4) bab (1) barack (2) bénázások (2) birsalma (4) biscotti (3) bonbon (1) borsó (3) bruschetta (3) bulira (28) bulivan (2) cékla (3) citrom (5) csacskamacska (77) család (10) cseresznye (2) csicseriborsó (2) csicsóka (1) csirke (1) csokis (54) cukkini (9) cukkíni (3) cupcake (5) curry (1) design (4) desszert (60) dinye (2) dzsem (2) édes (36) édeseim (260) egres (1) élesztős (27) élménybeszámoló (12) előétel (9) eper (10) étel (1) ételek (28) ezmiez (1) fagyi (3) falatok (11) fánk (2) felfújt (1) fesztivál (1) feta (5) fhús (7) fölött (2) főzök (103) french toast (1) ganache (2) gesztenye (1) gomba (3) gombóc (2) gránátalma (1) gyerek (21) gyümölcsös (161) h (1) hagyma (1) hagyományőrzés (10) hal (8) hellókarácsony (12) hitalok (10) hűtök (59) ital (9) joghurt (7) karácsony (41) karamell (2) karfiol (1) kávé (3) keksz (3) kelbimbó (4) kelt (10) kenyér (17) keverek (61) kitalok (4) koktél (1) kókusztej (1) köles (4) könyvjelző (1) köret (16) lángos (1) lasagne (1) lencse (3) leves (19) libamáj (1) macaroon (5) majonéz (1) mák (3) málna (2) mango (2) más (58) mascarpone (9) matcha (1) medvehagyma (1) meggy (6) mousse (1) muffin (1) Munkatálaló (1) nélkül (1) Nobilis (2) nyúl (1) öko (8) okosság (9) okosságok (3) olasz (14) olvasónapló (1) országtorta (1) ostya (1) őszibarack (5) ötletek (41) padlizsán (5) palacsinta (1) pálinka (2) paprika (5) paradicsom (5) pesto (3) pohár (3) polenta (3) programajánló (2) push up pops (2) rebarbara (7) répa (9) rétes (3) ribizli (1) ricotta (3) rizs (3) sajttorta (12) saláta (4) saláták (30) sárgabarack (11) sárgadinnye (1) segítsüti (2) shús (12) sorbet (1) sós (57) spárga (6) spenót (5) statisztika (1) sütés (1) sütésnélkül (3) süti (13) sütök (89) sütőtök (1) szeder (1) szendvics (18) szilva (13) tepertő (1) terités (3) teszt (1) tészta (26) tesztüzemmód (1) tonhal (1) torták (46) tortilla (1) ünnepelek (57) vendégváró (31) Villa Bagatell (1) zacskó (1) zeller (2) zöldség (80) zongorázok (119) Címkefelhő

Utolsó kommentek

  • BahariAnna: A képek önmagukért beszélnek. Étteremben ettem hasonlót, de ott egy mini adag volt körülbeül 2000,... (2019.09.18. 15:38) Nutellás sajttorta
  • takacsveca93: Cukor helyett én édesítőt tettem bele, így a lelkiismeretem picit nyugodtabb. Szupi recept, az ala... (2019.06.30. 21:04) Epres cseresznyés mini pite
  • takacsveca93: Én is kipróbáltam és áradoztak, hogy mennyire finom lett, szóval biztosan készíteni fogok még ilye... (2018.01.28. 15:22) Méternyi cupcake
  • Csalogány: Hello. Valahogy nem úgy sikerült ez a süti ahogy ide le van írva. Ugyanis a 175 fokra előmelegítet... (2017.07.17. 19:32) Ragacsos csokis keksz
  • tom sawyer: Egy jó másfél éve nem jártam itt, de ahogy látom, nincs is már frissítés. Remélem szültél még pár ... (2017.01.02. 20:23) Püspökkenyér-gyümölcskenyér
  • Utolsó 20

Budai Spúrság

2013.03.22. 06:30 :: sajtosbrokkoli

Én kérek elnézést minden kedves vásárlótól, aki azt hitte, hogy egy szerethető, tiszta, kellemes, megszokott hangulatú Spar áruházra cserélődik a MOM Park szutykos Match részlege. Pedig az üzletház kitett magáért, még tojásokat is bevetett, mini kerttel, csendélettel.

spur 001.jpg

Pár hete értesültem, hogy milyen minőségi csere készül a MOM Parkban, és már majdnem örültem. Azt nem tudom, hogy milyen ütemben zajlott az átadás-átvétel átmatricázás, mert nem vagyok mindennapi vendég a MOM-ban, és ennek egyik oka, hogy a Match, a környék általam leginkább gyűlölt egysége volt, de sajnos azt kell mondanom, hogy a ma megnyitott sem lopta be magát a szívembe.

Én azt gondolom, ha az ember használt lakást vesz, minimum kifest, lecseréli a törött csempéket, esetleg modernizálja a világítást, de amiben 100%-ig biztosra megyek, hogy nem kéri az előző lakó kiült olvasófotelét, széthancúrozott kanapéját, vagy a tisztázatlan eredetű foltoktól hemzsegő szőnyegét. Ha mégis azt választja, akkor szerintem mindenki első gondolata, hogy az illetető igénytelen (és ostoba).

A Spar pedig körülbelül ezt tette, csak nyilván képletesen. Olyan szégyenletesen ugyanolyan minden, hogy nem hittem a szememnek. A polcok, a pultok, de még a zöldségesládák sorrendje, is ugyanaz, mint volt, de lehet, hogy a ládák is ugyanazok, ha abból indulok ki, hogy a pékáruk ugyanabban a kosárban figyelnek, mint eddig.

A zöldségek ugyanabban a piaci ferde elrendezésben vannak mint eddig, ami kerek gyümölcsök igazi nagy barátja. Elindul egy alma, és rögtön 5 a földön van.

spur 002.jpg

A kiflik, és minikalácsok, meg sorolhatnám, ezekben a nyitott kicsi kosarakban ülnek, amiben egy pillanat alatt kiszáradnak, amit egy 61-es villamosnyi ember néz, szagol, fogdos (puszta kézzel) és tüsszent le-per óra. Undorító, és visszataszító, soha nem fogom megérteni a kosaras koncepció kiatlálóját, de azokat sem, akik ezt most is megfelelőnek találták.

spur 004.jpg

A padlót -talán- feltakarították, de ugyanolyan ütött kopott, mint volt. Ez az üzlet soha nem volt szép, de ezek a lelakott részletek még érthetetlenek ebben az amúgy normális üzletházban. Megjegyzem Matchként is kínos volt, de Sparként vállalhatatlan.

spur 003.jpg

Az egyetlen általam felfedezett és egyben legérthetetlenebb változás, a félsátor a piperepolcok fölött. Minek? Itt esik az eső, vagy pont, hogy árnyékolni kell? Mi a bánat ez?

spur 005.jpgA polc fölött a tisztasági festés -hiányzó- részéletei láthatók. Kellemes a szemnek, és léleknek egyaránt

Lehet, hogy csak nekem szúrja mindez a szemem, de ez az alsó rész a ház fekete-lyuka, Bermuda háromszöge, vagy nem is tudom.

Negatív kisugárzása volt, és maradt is, rossz arányokkal, és áru sorrendel. Csak hogy egyetlen példát említsek. Ki az a jó képességű, aki a bejárathoz telepíti a mélyhűtött árukat, hogy az ember betehesse azonnal, aztán végigszaladjon a bolton, majd végül a félig olvadt fagyiért fizessen?

Ez a Spar nekem egy kicsit spúr lett. Kár érte. Ez a név nekem eddig mást jelentett.

Egy éve: Sajttorta trüffel,  Sárgarépa lasagna

6 komment

Címkék: élménybeszámoló zongorázok

A bejegyzés trackback címe:

https://kajapiazongora.blog.hu/api/trackback/id/tr245161642

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tom sawyer 2013.03.22. 17:52:21

Látod ők megfogadták Hofi művész úr tanácsát (amit nem szó szerint idéznék): ha nem megy a kupleráj, akkor nem a bútorokat kell lecserélni.

Lehet ott minden maradt a régiben, de az eladók újak!

Egyébként én szeretnék egy ilyen spart a közelünkbe, mert akinek csak egy lepukkant tesco van 10km-en belül, az tudja milyen felüdülés bemenni egy ilyen boltba.

sajtosbrokkoli · http://kajapiazongora.blog.hu/ 2013.03.22. 18:09:37

@tom sawyer: ez nagyon ott volt ! Meg az elnagyolt idezessel is.
Es hat mar a poszt elejen bocsanatot kertem .

Az amatőr hagyományörző · http://gasztropusztitas.blogspot.com/ 2013.03.23. 15:05:00

Ez a komprádor, kizsákmányoló, kapitalista szemlélet eredménye,Ausztriában ez nem így néz ki - mint tudjuk a Spur osztrák tulajdonú üzletlánc - és nem is merték volna ezt megtenni a sógorék az osztrák vevőkkel ! Egy CBA PRÍMA nem így nézne ki ha ő veszi át , lásd Ferenciek tere - i üzlet !

tormacsillus 2013.03.28. 14:30:57

nem akarom megvédeni őket, de a munkahelyem közelsége miatt szinte napi vendég vagyok itt, és azért a választék bővült, az árak alacsonyabbak lettek (legalábbis néhány termék..), és a pénztárosoktól kapott infók alapján a nyáron bezár és felújítják:) szóval van remény;)

sajtosbrokkoli · http://kajapiazongora.blog.hu/ 2013.03.28. 18:29:07

@tormacsillus: Úgy legyen, mert amúgy kedvelem a láncot, és járnék oda sűrűbben, ha szeretném.

Scala 2014.05.24. 15:06:24

Felújították aztán, elég kafa lett. ;-)

Most a Mammutban van ugyanez a mizéria! :-(
süti beállítások módosítása