HTML

KajaPiaZongora - recept, receptek

A sütés, és a főzés a az én terápiám. Receptek és ízek után kutatok. Végül a recept, és a fotó is ide kerül. Találsz étel, ital, desszert, és design ötleteket. Legyen az otthoni főzés és étkezés a gasztronómia méltó része, ne csak kötelező program, és feladat.

Friss topikok

  • BahariAnna: A képek önmagukért beszélnek. Étteremben ettem hasonlót, de ott egy mini adag volt körülbeül 2000,... (2019.09.18. 15:38) Nutellás sajttorta
  • takacsveca93: Cukor helyett én édesítőt tettem bele, így a lelkiismeretem picit nyugodtabb. Szupi recept, az ala... (2019.06.30. 21:04) Epres cseresznyés mini pite
  • takacsveca93: Én is kipróbáltam és áradoztak, hogy mennyire finom lett, szóval biztosan készíteni fogok még ilye... (2018.01.28. 15:22) Méternyi cupcake
  • Csalogány: Hello. Valahogy nem úgy sikerült ez a süti ahogy ide le van írva. Ugyanis a 175 fokra előmelegítet... (2017.07.17. 19:32) Ragacsos csokis keksz
  • tom sawyer: Egy jó másfél éve nem jártam itt, de ahogy látom, nincs is már frissítés. Remélem szültél még pár ... (2017.01.02. 20:23) Püspökkenyér-gyümölcskenyér

Linkblog

Címkék

0fok (4) 0fokalatt (7) 0fokfölött (38) agaveszirup (3) alaplé (2) alkohol (2) alma (12) anannász (1) aprók (20) aprósütemény (20) avokado (4) bab (1) barack (2) bénázások (2) birsalma (4) biscotti (3) bonbon (1) borsó (3) bruschetta (3) bulira (28) bulivan (2) cékla (3) citrom (5) csacskamacska (77) család (10) cseresznye (2) csicseriborsó (2) csicsóka (1) csirke (1) csokis (54) cukkini (9) cukkíni (3) cupcake (5) curry (1) design (4) desszert (60) dinye (2) dzsem (2) édes (36) édeseim (260) egres (1) élesztős (27) élménybeszámoló (12) előétel (9) eper (10) étel (1) ételek (28) ezmiez (1) fagyi (3) falatok (11) fánk (2) felfújt (1) fesztivál (1) feta (5) fhús (7) fölött (2) főzök (103) french toast (1) ganache (2) gesztenye (1) gomba (3) gombóc (2) gránátalma (1) gyerek (21) gyümölcsös (161) h (1) hagyma (1) hagyományőrzés (10) hal (8) hellókarácsony (12) hitalok (10) hűtök (59) ital (9) joghurt (7) karácsony (41) karamell (2) karfiol (1) kávé (3) keksz (3) kelbimbó (4) kelt (10) kenyér (17) keverek (61) kitalok (4) koktél (1) kókusztej (1) köles (4) könyvjelző (1) köret (16) lángos (1) lasagne (1) lencse (3) leves (19) libamáj (1) macaroon (5) majonéz (1) mák (3) málna (2) mango (2) más (58) mascarpone (9) matcha (1) medvehagyma (1) meggy (6) mousse (1) muffin (1) Munkatálaló (1) nélkül (1) Nobilis (2) nyúl (1) öko (8) okosság (9) okosságok (3) olasz (14) olvasónapló (1) országtorta (1) ostya (1) őszibarack (5) ötletek (41) padlizsán (5) palacsinta (1) pálinka (2) paprika (5) paradicsom (5) pesto (3) pohár (3) polenta (3) programajánló (2) push up pops (2) rebarbara (7) répa (9) rétes (3) ribizli (1) ricotta (3) rizs (3) sajttorta (12) saláta (4) saláták (30) sárgabarack (11) sárgadinnye (1) segítsüti (2) shús (12) sorbet (1) sós (57) spárga (6) spenót (5) statisztika (1) sütés (1) sütésnélkül (3) süti (13) sütök (89) sütőtök (1) szeder (1) szendvics (18) szilva (13) tepertő (1) terités (3) teszt (1) tészta (26) tesztüzemmód (1) tonhal (1) torták (46) tortilla (1) ünnepelek (57) vendégváró (31) Villa Bagatell (1) zacskó (1) zeller (2) zöldség (80) zongorázok (119) Címkefelhő

Utolsó kommentek

  • BahariAnna: A képek önmagukért beszélnek. Étteremben ettem hasonlót, de ott egy mini adag volt körülbeül 2000,... (2019.09.18. 15:38) Nutellás sajttorta
  • takacsveca93: Cukor helyett én édesítőt tettem bele, így a lelkiismeretem picit nyugodtabb. Szupi recept, az ala... (2019.06.30. 21:04) Epres cseresznyés mini pite
  • takacsveca93: Én is kipróbáltam és áradoztak, hogy mennyire finom lett, szóval biztosan készíteni fogok még ilye... (2018.01.28. 15:22) Méternyi cupcake
  • Csalogány: Hello. Valahogy nem úgy sikerült ez a süti ahogy ide le van írva. Ugyanis a 175 fokra előmelegítet... (2017.07.17. 19:32) Ragacsos csokis keksz
  • tom sawyer: Egy jó másfél éve nem jártam itt, de ahogy látom, nincs is már frissítés. Remélem szültél még pár ... (2017.01.02. 20:23) Püspökkenyér-gyümölcskenyér
  • Utolsó 20

Krumplinyomda

2013.10.07. 07:00 :: sajtosbrokkoli

Három szem krumplinál nem receptet kell keresni, hanem kést, ötletet és mintát a nyomda faragáshoz. Valójában olcsó játék nem csak hülye gyerekeknek, meg anyukáknak, hanem kreatívoknak, és bátraknak, meg bénáknak, és fejlesztésre szorulóknak is. Sokkal több ez mint szórakozás.

krumplinyomda (22).jpg

krumplinyomda (9).jpg

A kreatív gondolatok a formák kitalálásához szükségesek. A bátorság ahhoz kell, hogy kést adjunk a gyerek kezébe, (ne adj' isten a magunkéba) a bénát cizelláltabban is fogalmazhattam volna, mert hát az én gyerekeim finom motorikája nem tökéletes de így rövidebb volt, és a fejlesztés pedig ebben a tevékenységben több minden lehet. Kézügyesség, finom motorika a gyermeknek, bizalom amit anyuka tanul amikor a gyereknek kést ad a kezébe, fegyelem a gyereknek, amit a késhasználat megkövetel, a színkeverés és ecsethasználat csodás gyakorlati tudást ad. Csak megfelelő pontossággal, precizitással lesznek szépek a lenyomatok, Türelmet, és figyelmet is igényel.

krumplinyomda (2).jpg

Sose gondoltam a krumplinyomdára még ilyen komplexen, egyszerűen csak a játékot láttam benne, de úgy látszik végérvényesen szülővé érettem. Bár szerencsére játékos szülővé. Szóval maradjon a krumplinyomda jó játék és szórakozás, de közben gondoljatok bele, mennyire hasznos.

krumplinyomda (12).jpg

krumplinyomda (10).jpg

krumplinyomda (11).jpg

Készítettünk fát, autót, napot, vagy narancsot - ez nem tisztázott, csigát, csillagot, smileyt, katicát, ezt a fiúk találták ki, szívószállal lyukasztottak ki vékony krumpliszeleteket, és közben a szívószálban lévő krumplidarabokat töltényként használva boldogan fújták egymásra a kicsi krumplikat (ez a köpőcső ugye? )

krumplinyomda (6).jpg

krumplinyomda (16).jpg

Kalandra fel! Krumpli meg festék és ecset biztos van otthon. Mert játék az étel.

Egy éve: Spenótos kenyérpuding, Szilva kétféle képpen

Két éve: Duplacsokis cupcake, Rókagombás risottó pogácsa

2 komment

Címkék: család gyerek ötletek zongorázok

A bejegyzés trackback címe:

https://kajapiazongora.blog.hu/api/trackback/id/tr45554626

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rezsoatya (törölt) 2013.10.07. 07:31:52

Krumlpli, festek, kes, ecset... emlekeim szerint meg kell hozza: viz, tisztitoszer, fel- es lemosorongy (ja, meg a szulo, aki a takaritast elvegzi). :D

Mindezzel egyutt valoban jo jatek/szorakozas egyutt lenni a gyerekekkel, az egyutt-alkotas orome, az otletek, amelyben a gyerekek kifogyhatatlanok...

Gratula!

sajtosbrokkoli · http://kajapiazongora.blog.hu/ 2013.10.07. 08:16:47

@rezsoatya: Oké, a vizet kihagytam, de tisztitószer nem kellett, meg ronygyok se, a titok csak az volt, hogy a gyerekekkel magukkal frissiben töröltem fel és le ami ki meg szét -foly-kenődött- :) a ruhájuknak már úgyis mindegy volt.
Á nem .
süti beállítások módosítása