HTML

KajaPiaZongora - recept, receptek

A sütés, és a főzés a az én terápiám. Receptek és ízek után kutatok. Végül a recept, és a fotó is ide kerül. Találsz étel, ital, desszert, és design ötleteket. Legyen az otthoni főzés és étkezés a gasztronómia méltó része, ne csak kötelező program, és feladat.

Friss topikok

  • BahariAnna: A képek önmagukért beszélnek. Étteremben ettem hasonlót, de ott egy mini adag volt körülbeül 2000,... (2019.09.18. 15:38) Nutellás sajttorta
  • takacsveca93: Cukor helyett én édesítőt tettem bele, így a lelkiismeretem picit nyugodtabb. Szupi recept, az ala... (2019.06.30. 21:04) Epres cseresznyés mini pite
  • takacsveca93: Én is kipróbáltam és áradoztak, hogy mennyire finom lett, szóval biztosan készíteni fogok még ilye... (2018.01.28. 15:22) Méternyi cupcake
  • Csalogány: Hello. Valahogy nem úgy sikerült ez a süti ahogy ide le van írva. Ugyanis a 175 fokra előmelegítet... (2017.07.17. 19:32) Ragacsos csokis keksz
  • tom sawyer: Egy jó másfél éve nem jártam itt, de ahogy látom, nincs is már frissítés. Remélem szültél még pár ... (2017.01.02. 20:23) Püspökkenyér-gyümölcskenyér

Linkblog

Címkék

0fok (4) 0fokalatt (7) 0fokfölött (38) agaveszirup (3) alaplé (2) alkohol (2) alma (12) anannász (1) aprók (20) aprósütemény (20) avokado (4) bab (1) barack (2) bénázások (2) birsalma (4) biscotti (3) bonbon (1) borsó (3) bruschetta (3) bulira (28) bulivan (2) cékla (3) citrom (5) csacskamacska (77) család (10) cseresznye (2) csicseriborsó (2) csicsóka (1) csirke (1) csokis (54) cukkini (9) cukkíni (3) cupcake (5) curry (1) design (4) desszert (60) dinye (2) dzsem (2) édes (36) édeseim (260) egres (1) élesztős (27) élménybeszámoló (12) előétel (9) eper (10) étel (1) ételek (28) ezmiez (1) fagyi (3) falatok (11) fánk (2) felfújt (1) fesztivál (1) feta (5) fhús (7) fölött (2) főzök (103) french toast (1) ganache (2) gesztenye (1) gomba (3) gombóc (2) gránátalma (1) gyerek (21) gyümölcsös (161) h (1) hagyma (1) hagyományőrzés (10) hal (8) hellókarácsony (12) hitalok (10) hűtök (59) ital (9) joghurt (7) karácsony (41) karamell (2) karfiol (1) kávé (3) keksz (3) kelbimbó (4) kelt (10) kenyér (17) keverek (61) kitalok (4) koktél (1) kókusztej (1) köles (4) könyvjelző (1) köret (16) lángos (1) lasagne (1) lencse (3) leves (19) libamáj (1) macaroon (5) majonéz (1) mák (3) málna (2) mango (2) más (58) mascarpone (9) matcha (1) medvehagyma (1) meggy (6) mousse (1) muffin (1) Munkatálaló (1) nélkül (1) Nobilis (2) nyúl (1) öko (8) okosság (9) okosságok (3) olasz (14) olvasónapló (1) országtorta (1) ostya (1) őszibarack (5) ötletek (41) padlizsán (5) palacsinta (1) pálinka (2) paprika (5) paradicsom (5) pesto (3) pohár (3) polenta (3) programajánló (2) push up pops (2) rebarbara (7) répa (9) rétes (3) ribizli (1) ricotta (3) rizs (3) sajttorta (12) saláta (4) saláták (30) sárgabarack (11) sárgadinnye (1) segítsüti (2) shús (12) sorbet (1) sós (57) spárga (6) spenót (5) statisztika (1) sütés (1) sütésnélkül (3) süti (13) sütök (89) sütőtök (1) szeder (1) szendvics (18) szilva (13) tepertő (1) terités (3) teszt (1) tészta (26) tesztüzemmód (1) tonhal (1) torták (46) tortilla (1) ünnepelek (57) vendégváró (31) Villa Bagatell (1) zacskó (1) zeller (2) zöldség (80) zongorázok (119) Címkefelhő

Utolsó kommentek

  • BahariAnna: A képek önmagukért beszélnek. Étteremben ettem hasonlót, de ott egy mini adag volt körülbeül 2000,... (2019.09.18. 15:38) Nutellás sajttorta
  • takacsveca93: Cukor helyett én édesítőt tettem bele, így a lelkiismeretem picit nyugodtabb. Szupi recept, az ala... (2019.06.30. 21:04) Epres cseresznyés mini pite
  • takacsveca93: Én is kipróbáltam és áradoztak, hogy mennyire finom lett, szóval biztosan készíteni fogok még ilye... (2018.01.28. 15:22) Méternyi cupcake
  • Csalogány: Hello. Valahogy nem úgy sikerült ez a süti ahogy ide le van írva. Ugyanis a 175 fokra előmelegítet... (2017.07.17. 19:32) Ragacsos csokis keksz
  • tom sawyer: Egy jó másfél éve nem jártam itt, de ahogy látom, nincs is már frissítés. Remélem szültél még pár ... (2017.01.02. 20:23) Püspökkenyér-gyümölcskenyér
  • Utolsó 20

Sajtos brokkolis szendvics

2011.08.05. 23:07 :: sajtosbrokkoli

Mondhatnám, hogy ez a szendvics célirányosan készült, de nem. A puszta véletlen műve. Viszont ha már itt tartunk, elmesélem hogy lettem "sajtosbrokkoli". 

2002-t írtunk, és hosszan tartó külföldi munkaszerződéssemet készültem megkezdeni. Nem volt még e-mail címem, de muszáj volt egyre szert tennem, mert valahogy kapcsolatban szerettem volna maradni a külvilággal, az otthonommal és a családommal anélkül, hogy a keresetemet telefonra költöttem volna. A nevem, csak úgy egyszerűen használva foglalt volt, és az egyébb képzőktől, illetve kifacsart változatoktól nem voltam elragadtatva. 

A tévében éppen egy Bujtor film ment amiben elhangzott az akció előtt: ..."jelszó : rózsabimbó"... és akkor gyorsan lecsptam a rózsabimbókukac...-ra, de foglalt volt az is. Annyira mérges lettem, hogy kínomban azt mondtam: Nem hiszem el, hogy semmilyen normális cím nincs szabadon, milyen hülyeséget kell kitalálni ami még nem foglalt mondjuk a sajtosbrokkoli vagy a baracklekvár elérhető? Bepötyögtem a sjatosbrokkolit, és láss csodát szabad volt. Mondjuk ki az a a hülye rajtam kívül, akinek ez kell címnek? Azóta van rokonom, aki úgy köszönt, hogy szia sajtosbrokkoli, de teszi ezt oly kedvesen, hogy egyáltalán nem zavar, és persze néha emlékeztet, hogy a nevemet sem felejtette még el.

Tavaly egy kommentemre reagálva valaki azt mondta, hogy aki a fraktálzöldségeket megeszi, az bármire képes, és akkor rájöttem, hogy ebben a címben, illetve nickben több van, mint azt eredetileg gondoltam. 

Vissza a szendvicshez. A véletlen abból adódott, hogy tortellinit ettünk sajtmártással, de maradt a mártásból. Nem sok, viszont annyira finom volt, hogy a maradékot eltettem. Másnap vettem ezt a magos kiflit, és éppen brokkolit főztem, amikor eszembe jutott, hogy egy kicsit ki kellene venni belőle a sajtmártáshoz. A kifli meg az asztalon volt. A többit meg már látjátok.

A sajtmártrás nagyon egyszerűen úgy készült, hogy tejszínt forraltam, és reszelt sajtokat tettem bele. Pecorinot, parmezánt, mozzarellát, és ha jól emlékszem pannóniát is. Mikor jól összefort késznek nyilvánítottam. 

A szendvicshez pedig megkentem a hideg mártással a kiflit, beleraktam sós vízben főtt brokkolit, és egy kevés bébikukoricát. 

3 komment

Címkék: ételek szendvics keverek csacskamacska hűtök 0fokfölött

A bejegyzés trackback címe:

https://kajapiazongora.blog.hu/api/trackback/id/tr173129092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scala 2011.08.08. 10:36:39

Nem olvastam még el, sorry.
Csak és pusztán a képet nézem tegnap óta...
Annyira széééép! :-)

sajtosbrokkoli · http://kajapiazongora.blog.hu/ 2011.08.08. 12:30:24

@Scala: Ne is olvasd, ha már a nézegetése is elegendő. Különösképp jólesik hogy szereted a képed, mert neken is kedvemre való volt, viszont amikor a férjem felé fordítottam a képernyőt, olyat mondott, amit sem a téma,(lévén ételről van szó) sem a billentyűzet nem bír el, a lelkemről nem is beszélve, bár jót röhögtem rajta, hogy ki mire asszociál ugye. Köszönöm tehát.

Scala 2011.08.08. 12:40:08

@sajtosbrokkoli: -) Ezt ismerem, enyémnek is volt ilyen húzása! A Charlotte tortára ránézni sem bírok, amióta elhangzott, h. "mintha egy teknősről leszadizták volna a páncélját"! Ááááá!
süti beállítások módosítása