HTML

KajaPiaZongora - recept, receptek

A sütés, és a főzés a az én terápiám. Receptek és ízek után kutatok. Végül a recept, és a fotó is ide kerül. Találsz étel, ital, desszert, és design ötleteket. Legyen az otthoni főzés és étkezés a gasztronómia méltó része, ne csak kötelező program, és feladat.

Friss topikok

  • BahariAnna: A képek önmagukért beszélnek. Étteremben ettem hasonlót, de ott egy mini adag volt körülbeül 2000,... (2019.09.18. 15:38) Nutellás sajttorta
  • takacsveca93: Cukor helyett én édesítőt tettem bele, így a lelkiismeretem picit nyugodtabb. Szupi recept, az ala... (2019.06.30. 21:04) Epres cseresznyés mini pite
  • takacsveca93: Én is kipróbáltam és áradoztak, hogy mennyire finom lett, szóval biztosan készíteni fogok még ilye... (2018.01.28. 15:22) Méternyi cupcake
  • Csalogány: Hello. Valahogy nem úgy sikerült ez a süti ahogy ide le van írva. Ugyanis a 175 fokra előmelegítet... (2017.07.17. 19:32) Ragacsos csokis keksz
  • tom sawyer: Egy jó másfél éve nem jártam itt, de ahogy látom, nincs is már frissítés. Remélem szültél még pár ... (2017.01.02. 20:23) Püspökkenyér-gyümölcskenyér

Linkblog

Címkék

0fok (4) 0fokalatt (7) 0fokfölött (38) agaveszirup (3) alaplé (2) alkohol (2) alma (12) anannász (1) aprók (20) aprósütemény (20) avokado (4) bab (1) barack (2) bénázások (2) birsalma (4) biscotti (3) bonbon (1) borsó (3) bruschetta (3) bulira (28) bulivan (2) cékla (3) citrom (5) csacskamacska (77) család (10) cseresznye (2) csicseriborsó (2) csicsóka (1) csirke (1) csokis (54) cukkini (9) cukkíni (3) cupcake (5) curry (1) design (4) desszert (60) dinye (2) dzsem (2) édes (36) édeseim (260) egres (1) élesztős (27) élménybeszámoló (12) előétel (9) eper (10) étel (1) ételek (28) ezmiez (1) fagyi (3) falatok (11) fánk (2) felfújt (1) fesztivál (1) feta (5) fhús (7) fölött (2) főzök (103) french toast (1) ganache (2) gesztenye (1) gomba (3) gombóc (2) gránátalma (1) gyerek (21) gyümölcsös (161) h (1) hagyma (1) hagyományőrzés (10) hal (8) hellókarácsony (12) hitalok (10) hűtök (59) ital (9) joghurt (7) karácsony (41) karamell (2) karfiol (1) kávé (3) keksz (3) kelbimbó (4) kelt (10) kenyér (17) keverek (61) kitalok (4) koktél (1) kókusztej (1) köles (4) könyvjelző (1) köret (16) lángos (1) lasagne (1) lencse (3) leves (19) libamáj (1) macaroon (5) majonéz (1) mák (3) málna (2) mango (2) más (58) mascarpone (9) matcha (1) medvehagyma (1) meggy (6) mousse (1) muffin (1) Munkatálaló (1) nélkül (1) Nobilis (2) nyúl (1) öko (8) okosság (9) okosságok (3) olasz (14) olvasónapló (1) országtorta (1) ostya (1) őszibarack (5) ötletek (41) padlizsán (5) palacsinta (1) pálinka (2) paprika (5) paradicsom (5) pesto (3) pohár (3) polenta (3) programajánló (2) push up pops (2) rebarbara (7) répa (9) rétes (3) ribizli (1) ricotta (3) rizs (3) sajttorta (12) saláta (4) saláták (30) sárgabarack (11) sárgadinnye (1) segítsüti (2) shús (12) sorbet (1) sós (57) spárga (6) spenót (5) statisztika (1) sütés (1) sütésnélkül (3) süti (13) sütök (89) sütőtök (1) szeder (1) szendvics (18) szilva (13) tepertő (1) terités (3) teszt (1) tészta (26) tesztüzemmód (1) tonhal (1) torták (46) tortilla (1) ünnepelek (57) vendégváró (31) Villa Bagatell (1) zacskó (1) zeller (2) zöldség (80) zongorázok (119) Címkefelhő

Utolsó kommentek

  • BahariAnna: A képek önmagukért beszélnek. Étteremben ettem hasonlót, de ott egy mini adag volt körülbeül 2000,... (2019.09.18. 15:38) Nutellás sajttorta
  • takacsveca93: Cukor helyett én édesítőt tettem bele, így a lelkiismeretem picit nyugodtabb. Szupi recept, az ala... (2019.06.30. 21:04) Epres cseresznyés mini pite
  • takacsveca93: Én is kipróbáltam és áradoztak, hogy mennyire finom lett, szóval biztosan készíteni fogok még ilye... (2018.01.28. 15:22) Méternyi cupcake
  • Csalogány: Hello. Valahogy nem úgy sikerült ez a süti ahogy ide le van írva. Ugyanis a 175 fokra előmelegítet... (2017.07.17. 19:32) Ragacsos csokis keksz
  • tom sawyer: Egy jó másfél éve nem jártam itt, de ahogy látom, nincs is már frissítés. Remélem szültél még pár ... (2017.01.02. 20:23) Püspökkenyér-gyümölcskenyér
  • Utolsó 20

Ropogós sajtgolyók salátával

2012.01.04. 07:00 :: sajtosbrokkoli

Az újév azt hozta nekem, hogy állítólag egy élettel kevesebbet kell lehúznom itt a földön, mert akkora jót cselekedtem: mondta nekem a balesetet szenvedett nagymama lánya, mert a mamáról, és az unokáról is gondoskodtam, ami szerintük ebben a világban kész csoda.

Ezen eltűnődtem. Mert annyi tervem van még, és biztos nem lesz lehetőségem mindent véghez vinni., tehát kellene még vagy egy-két lehetőség. De összezavarodtam.  

Legyek rosszabb, vagy igyekezzek jobban hogy mindenre legyen időm. Magam sem tudom mi lenne az üdvözítő. Mármint nem e közül a kettő közül, hanem úgy általában. Nem fogadtam meg semmit az újév beköszöntével, és nem azért, mert nem lenne mit, hanem azért mert nem szoktam, és mert nem hiszem, hogy a kampányígéretekből túl sok minden valóra válik. Így állok 2012 előtt.


 

Erre tekintettel azon sem változtatnék, hogy süssek főzzek fotózzak. Az ütemet nem biztos, hogy fogom tudni tartani, de igyekszem majd mindenesetre, úgyhogy most jöhet a recept.

Hozzávalók:

50g Philadelphia sajt

2 ek reszelt Parmezán

1 ek petrezselyem

2 ek erős zöldpaprika

olívaolaj, bors

2 ek Panko morzsa


 

A krémsajtba kevertem a parmezánt, a paprikát, a petrezselymet amit apróra vágtam Borsoztam, majd diónyi golyókat vettem ki belőle, és a világhíres Panko morzsába forgattam, viszont abba jó alaposan, hogy minél jobban befedje a sajtot. Olívaolajjal befújtam, és grill alá tettem.

Friss salátára tettem, amikor megpirult a morzsa. Gyors volt, egyszerű, finom, és könnyű. Ha valakit zavar, hogy kissé ellapulnak a golyók, lehet morzsa - tojás - morzsa sorrenddel forgatni, és akkor valószínűleg már elbírja a golyókat a morzsa. Nekem elég volt ennyi ropogósság, és a forma sem zavart.


 

Érdekes, hogy a Panko bread crumb keresésre feldobott a google egy Wikipedia találatot, ahol a szó etimológiájára is kitér. Amúgy a morzsa szuper ropoósságáról híres, és a Culinarisban biztosan kapható, illetve egyéb Ázsia témában otthon levő szaküzletekben.

 

Szólj hozzá!

Címkék: sütök saláták keverek

A bejegyzés trackback címe:

https://kajapiazongora.blog.hu/api/trackback/id/tr853517981

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása