HTML

KajaPiaZongora - recept, receptek

A sütés, és a főzés a az én terápiám. Receptek és ízek után kutatok. Végül a recept, és a fotó is ide kerül. Találsz étel, ital, desszert, és design ötleteket. Legyen az otthoni főzés és étkezés a gasztronómia méltó része, ne csak kötelező program, és feladat.

Friss topikok

  • BahariAnna: A képek önmagukért beszélnek. Étteremben ettem hasonlót, de ott egy mini adag volt körülbeül 2000,... (2019.09.18. 15:38) Nutellás sajttorta
  • takacsveca93: Cukor helyett én édesítőt tettem bele, így a lelkiismeretem picit nyugodtabb. Szupi recept, az ala... (2019.06.30. 21:04) Epres cseresznyés mini pite
  • takacsveca93: Én is kipróbáltam és áradoztak, hogy mennyire finom lett, szóval biztosan készíteni fogok még ilye... (2018.01.28. 15:22) Méternyi cupcake
  • Csalogány: Hello. Valahogy nem úgy sikerült ez a süti ahogy ide le van írva. Ugyanis a 175 fokra előmelegítet... (2017.07.17. 19:32) Ragacsos csokis keksz
  • tom sawyer: Egy jó másfél éve nem jártam itt, de ahogy látom, nincs is már frissítés. Remélem szültél még pár ... (2017.01.02. 20:23) Püspökkenyér-gyümölcskenyér

Linkblog

Címkék

0fok (4) 0fokalatt (7) 0fokfölött (38) agaveszirup (3) alaplé (2) alkohol (2) alma (12) anannász (1) aprók (20) aprósütemény (20) avokado (4) bab (1) barack (2) bénázások (2) birsalma (4) biscotti (3) bonbon (1) borsó (3) bruschetta (3) bulira (28) bulivan (2) cékla (3) citrom (5) csacskamacska (77) család (10) cseresznye (2) csicseriborsó (2) csicsóka (1) csirke (1) csokis (54) cukkini (9) cukkíni (3) cupcake (5) curry (1) design (4) desszert (60) dinye (2) dzsem (2) édes (36) édeseim (260) egres (1) élesztős (27) élménybeszámoló (12) előétel (9) eper (10) étel (1) ételek (28) ezmiez (1) fagyi (3) falatok (11) fánk (2) felfújt (1) fesztivál (1) feta (5) fhús (7) fölött (2) főzök (103) french toast (1) ganache (2) gesztenye (1) gomba (3) gombóc (2) gránátalma (1) gyerek (21) gyümölcsös (161) h (1) hagyma (1) hagyományőrzés (10) hal (8) hellókarácsony (12) hitalok (10) hűtök (59) ital (9) joghurt (7) karácsony (41) karamell (2) karfiol (1) kávé (3) keksz (3) kelbimbó (4) kelt (10) kenyér (17) keverek (61) kitalok (4) koktél (1) kókusztej (1) köles (4) könyvjelző (1) köret (16) lángos (1) lasagne (1) lencse (3) leves (19) libamáj (1) macaroon (5) majonéz (1) mák (3) málna (2) mango (2) más (58) mascarpone (9) matcha (1) medvehagyma (1) meggy (6) mousse (1) muffin (1) Munkatálaló (1) nélkül (1) Nobilis (2) nyúl (1) öko (8) okosság (9) okosságok (3) olasz (14) olvasónapló (1) országtorta (1) ostya (1) őszibarack (5) ötletek (41) padlizsán (5) palacsinta (1) pálinka (2) paprika (5) paradicsom (5) pesto (3) pohár (3) polenta (3) programajánló (2) push up pops (2) rebarbara (7) répa (9) rétes (3) ribizli (1) ricotta (3) rizs (3) sajttorta (12) saláta (4) saláták (30) sárgabarack (11) sárgadinnye (1) segítsüti (2) shús (12) sorbet (1) sós (57) spárga (6) spenót (5) statisztika (1) sütés (1) sütésnélkül (3) süti (13) sütök (89) sütőtök (1) szeder (1) szendvics (18) szilva (13) tepertő (1) terités (3) teszt (1) tészta (26) tesztüzemmód (1) tonhal (1) torták (46) tortilla (1) ünnepelek (57) vendégváró (31) Villa Bagatell (1) zacskó (1) zeller (2) zöldség (80) zongorázok (119) Címkefelhő

Utolsó kommentek

  • BahariAnna: A képek önmagukért beszélnek. Étteremben ettem hasonlót, de ott egy mini adag volt körülbeül 2000,... (2019.09.18. 15:38) Nutellás sajttorta
  • takacsveca93: Cukor helyett én édesítőt tettem bele, így a lelkiismeretem picit nyugodtabb. Szupi recept, az ala... (2019.06.30. 21:04) Epres cseresznyés mini pite
  • takacsveca93: Én is kipróbáltam és áradoztak, hogy mennyire finom lett, szóval biztosan készíteni fogok még ilye... (2018.01.28. 15:22) Méternyi cupcake
  • Csalogány: Hello. Valahogy nem úgy sikerült ez a süti ahogy ide le van írva. Ugyanis a 175 fokra előmelegítet... (2017.07.17. 19:32) Ragacsos csokis keksz
  • tom sawyer: Egy jó másfél éve nem jártam itt, de ahogy látom, nincs is már frissítés. Remélem szültél még pár ... (2017.01.02. 20:23) Püspökkenyér-gyümölcskenyér
  • Utolsó 20

Konyhai kicsikéim : Gaggia baby twin

2011.09.17. 07:00 :: sajtosbrokkoli

A konyhai alapfelszerelésekkel bátran állíthatom, hogy jól állok. Vannak azonban (szerintem) luxus eszközök, amik nem feltétlenül azért számítanak luxusnak, mert drágák, vagy mert kevesek által megfizethetők, hanem az is annak számít, amit egy évben egyszer veszünk csak elő de azért van, ami nagy helyet foglal (és nem mikro), mitöbb nagy helyet foglal el a pulton,  de nem is használjuk minden nap, vagy ezek bármely tetszőleges kombinációja.

Három vágyott  luxus eszközöm van, amiből kettőt már birtolok. Ők az én kicsikéim. Az egyik egy kávéfőző, ma ő következik.

 

Bemutatom Őt . A kávéfőzőm egy Gaggia Baby Twin . Csinos nem? Egy év kitartó keresés, tesztelés, várakozás és válogatás után sikerült megvennem, és Luca szerint karmikus volt a választás azért, mert semmi nem jellemez jobban mint a két tipus jelző: bébi és a twin. A bébi 0 éves koromtól a családi becenevem, és bizony még ma is vannak akik így hívnak, pedig biz'isten van már saját személyim és jogosítványom. A twin pedig nyilvánvalóan iker gyermekeimre utal, amúgy meg kit érdekel, hogy a dupla kazán miatt hívják így .Jah, persze! És tényleg a két héttel ezelőtti megvilágosodásomig csak az egyik kazánját tudtam kihasználni a gépemnek, pedig nem a neve miatt vettem, hanem valóban a két kazán hasznossága lebegett a leki szemeim előtt.

 

A két kazánnak az a jelentősége, hogy egyszerre lehet kávét főzni, és tejet habosítani vele, mert amúgy egy egykazános gépnél ha lefőzöm a kávét, több percig is eltarthat, amíg újra annyi nyomás keletkezik amivel lehet tejet gőzölni. Addig pedig tönkre megy a kávé. Borzasztó csalódás volt számomra, amikor a kávé amit főztem olyan volt mint amilyet szerettem volna, de a tejgőzöléssel nem boldogultam. Vizes volt, és nem lehetett megfelelő mennyiségű gőzt juttani bele, mert a gőzölöfej nem volt megfelelő. Hiába mentem el a forgalmazóhoz, az amigo nem volt túl bőbeszédű, és csak azt ismételte, hogy pedig mennie kellene a gőzölésnek is, mert a konstrukció remek. Két héttel ezelőtt viszont mikor mentem a vízkőtlenített gépemért, ott volt az amigó bőbeszédű -talán- felesége, akinek amigo éppen egy csodaszép szivecskés kávét készített, konkrétan ezt:

és akkor én lecsaptam az ismertetett problémával, és sajnálkozva ecseteltem gőzölési problémáimat. Láss csodát, megtört a jég, amigo bemutatót tartott, "talán" feleség pedig beszélt amigo helyett, aki pedig kitünően beszéli a magyart. Nem számítsatok bonyolult műfogásokra, éppen csak annyi, hogy a gőzölőcsövet le kell szedni, mert az szimplán alkalmatlan, és a csupasz csúnyácska fejjel kell csak gőzölni. 

Itthon kipróbáltam, és láss újabb csodát, sikerült. Vertem a fejem a falba, hogy azt hittem minden igyekezetem, türelmem, és tudásom ellenére vettem egy olyan gépet, ami mégsem azt tudja, amit én vártam, és amit kellene, pedig csak amigóhoz kellet volna harapofogót vinnem , hogy kihúzzam belőle a tutiságot! Ejnye Giorgio! és Köszönöm Giorgio!

 

Annyira belemerültem a kávézásba náluk, hogy az összes elérhető podból leemeltem kóstolási szándékkal. Találtam köztük nagyon finomakat, ráadásul akár egyesével is lehet venni őket, illetve ami igazi különlegesség, hogy van zabkávéjuk is ami megkóstoltam nagyon finom.

Sokáig töprengtem azon, hogy milyen főzőt vegyek, és most, hogy már gőzölni is úgy tudok vele, mint egy nagy ipari két karossal, nyugodt szívvel kijelentem, hogy megtaláltam (kávéfőzőből is ) az igazit.

Annyit ömlegtem, hogy a másik kicsikémről egy másik alkalommal fogok szólni. Az is tud csuda dolgokat, úgyhogy megéri kivárni.

Ez nem szponzorált írás, fizettem a főzőmért 3 éve, nagyon sokat. Mégis, ha valaki vásárláson töpreng szivesen mesélek még róla, csak szóljon.

Szólj hozzá!

Címkék: csacskamacska zongorázok

A bejegyzés trackback címe:

https://kajapiazongora.blog.hu/api/trackback/id/tr183228342

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása