HTML

KajaPiaZongora - recept, receptek

A sütés, és a főzés a az én terápiám. Receptek és ízek után kutatok. Végül a recept, és a fotó is ide kerül. Találsz étel, ital, desszert, és design ötleteket. Legyen az otthoni főzés és étkezés a gasztronómia méltó része, ne csak kötelező program, és feladat.

Friss topikok

  • BahariAnna: A képek önmagukért beszélnek. Étteremben ettem hasonlót, de ott egy mini adag volt körülbeül 2000,... (2019.09.18. 15:38) Nutellás sajttorta
  • takacsveca93: Cukor helyett én édesítőt tettem bele, így a lelkiismeretem picit nyugodtabb. Szupi recept, az ala... (2019.06.30. 21:04) Epres cseresznyés mini pite
  • takacsveca93: Én is kipróbáltam és áradoztak, hogy mennyire finom lett, szóval biztosan készíteni fogok még ilye... (2018.01.28. 15:22) Méternyi cupcake
  • Csalogány: Hello. Valahogy nem úgy sikerült ez a süti ahogy ide le van írva. Ugyanis a 175 fokra előmelegítet... (2017.07.17. 19:32) Ragacsos csokis keksz
  • tom sawyer: Egy jó másfél éve nem jártam itt, de ahogy látom, nincs is már frissítés. Remélem szültél még pár ... (2017.01.02. 20:23) Püspökkenyér-gyümölcskenyér

Linkblog

Címkék

0fok (4) 0fokalatt (7) 0fokfölött (38) agaveszirup (3) alaplé (2) alkohol (2) alma (12) anannász (1) aprók (20) aprósütemény (20) avokado (4) bab (1) barack (2) bénázások (2) birsalma (4) biscotti (3) bonbon (1) borsó (3) bruschetta (3) bulira (28) bulivan (2) cékla (3) citrom (5) csacskamacska (77) család (10) cseresznye (2) csicseriborsó (2) csicsóka (1) csirke (1) csokis (54) cukkini (9) cukkíni (3) cupcake (5) curry (1) design (4) desszert (60) dinye (2) dzsem (2) édes (36) édeseim (260) egres (1) élesztős (27) élménybeszámoló (12) előétel (9) eper (10) étel (1) ételek (28) ezmiez (1) fagyi (3) falatok (11) fánk (2) felfújt (1) fesztivál (1) feta (5) fhús (7) fölött (2) főzök (103) french toast (1) ganache (2) gesztenye (1) gomba (3) gombóc (2) gránátalma (1) gyerek (21) gyümölcsös (161) h (1) hagyma (1) hagyományőrzés (10) hal (8) hellókarácsony (12) hitalok (10) hűtök (59) ital (9) joghurt (7) karácsony (41) karamell (2) karfiol (1) kávé (3) keksz (3) kelbimbó (4) kelt (10) kenyér (17) keverek (61) kitalok (4) koktél (1) kókusztej (1) köles (4) könyvjelző (1) köret (16) lángos (1) lasagne (1) lencse (3) leves (19) libamáj (1) macaroon (5) majonéz (1) mák (3) málna (2) mango (2) más (58) mascarpone (9) matcha (1) medvehagyma (1) meggy (6) mousse (1) muffin (1) Munkatálaló (1) nélkül (1) Nobilis (2) nyúl (1) öko (8) okosság (9) okosságok (3) olasz (14) olvasónapló (1) országtorta (1) ostya (1) őszibarack (5) ötletek (41) padlizsán (5) palacsinta (1) pálinka (2) paprika (5) paradicsom (5) pesto (3) pohár (3) polenta (3) programajánló (2) push up pops (2) rebarbara (7) répa (9) rétes (3) ribizli (1) ricotta (3) rizs (3) sajttorta (12) saláta (4) saláták (30) sárgabarack (11) sárgadinnye (1) segítsüti (2) shús (12) sorbet (1) sós (57) spárga (6) spenót (5) statisztika (1) sütés (1) sütésnélkül (3) süti (13) sütök (89) sütőtök (1) szeder (1) szendvics (18) szilva (13) tepertő (1) terités (3) teszt (1) tészta (26) tesztüzemmód (1) tonhal (1) torták (46) tortilla (1) ünnepelek (57) vendégváró (31) Villa Bagatell (1) zacskó (1) zeller (2) zöldség (80) zongorázok (119) Címkefelhő

Utolsó kommentek

  • BahariAnna: A képek önmagukért beszélnek. Étteremben ettem hasonlót, de ott egy mini adag volt körülbeül 2000,... (2019.09.18. 15:38) Nutellás sajttorta
  • takacsveca93: Cukor helyett én édesítőt tettem bele, így a lelkiismeretem picit nyugodtabb. Szupi recept, az ala... (2019.06.30. 21:04) Epres cseresznyés mini pite
  • takacsveca93: Én is kipróbáltam és áradoztak, hogy mennyire finom lett, szóval biztosan készíteni fogok még ilye... (2018.01.28. 15:22) Méternyi cupcake
  • Csalogány: Hello. Valahogy nem úgy sikerült ez a süti ahogy ide le van írva. Ugyanis a 175 fokra előmelegítet... (2017.07.17. 19:32) Ragacsos csokis keksz
  • tom sawyer: Egy jó másfél éve nem jártam itt, de ahogy látom, nincs is már frissítés. Remélem szültél még pár ... (2017.01.02. 20:23) Püspökkenyér-gyümölcskenyér
  • Utolsó 20

A legtutibb karácsonyi képeslap

2011.11.22. 07:00 :: sajtosbrokkoli

avagy, Jóska füvet hozott a posta, és a tea baleset.

A bélyeg és a fű mindig gyanús. Ha együtt hozza a postás, akkor érdemes legalább ügyvéd jelenlétében bontogatni a csomagot. Kivéve ezt! Soha nem volt még ennyire ártalmatlan a kettő együtt, ezt fogyaszthatjuk legálisan. Bontogathatjuk örömünkre, és ha van gusztusunk nyalogathatjuk a bélyeget is (a következő képeslapra).


 

A Luis megoldja helyettünk a karácsonyt. Ráadásul szépen, ízlésesen, finoman, és különlegesen. A képeslapok valójában aromazáró borítékok, amik teával vannak töltve. Ne valami vackot képzeljünk, hanem különleges, zamatos jó minőségű fűben gondolkodjunk. És itt külön felhívom a figyelmet, hogy ha fűben gondolkozunk, menjünk biztosra. A minőség itt is számít! Sőt itt csak igazán. Csodás ízeket zártak be, mint például: Flúgos bodza, Fahéjas puncs, vagy Csábító mandulás marcipán. A kedves szavaknak is van hely, 100százalékosan funkcionál képeslapként is, csak sokkal több annál.


 

Játszunk el a gondolattal, hogy kinek lehet ilyet küldeni. Elsőre a külföldön élő barátaimra gondoltam, akikkel nem teázhatok együtt, de nagyszerű lehetőség, hogy valami kézzelfoghatóval jelezzem, gondolok rájuk. Azt hiszem az óvónéniknek is rakok majd egyet a postaládába, hogy amíg megisszák, legalább az én gyerekeim okozta stresszt egy kicsit ledobják magukról, így is marad még 23 másik gyerek okozta ( lehet, hogy oda rendes fű kellene?). Aztán a csábító marcipánt annak adnám, akivel randizni szeretnék, de még csak az összepillantásnál tartunk, de ilyen nincs, háni van. (lehet, hogy küldök neki egyet, és randira hívom, csak az a baj, hogy nem szereti a teát, mindegy valami extra programot ajánlok, ha kivárja amíg én romantikusan megiszom).


 

A teázásról szeretném elmesélni gyerekkorom egyik legsokkolóbb élményét. Volt egy csuda szép fehér-arany teás kancsónk. Ha betegek voltunk, csak abban kaptuk a teát, nagyon szép volt, mami különleges alkalmakra tartogatta (lehet arra gondolt, hogy legyen ez különleges, kitudja iszunk e holnap is teát?). Hosszú csőre volt, amiből tekergett ki a gőz. Imádtam nézni. Egyszer csak pompás gondolattal leptem meg magam: Csökkent a kiáramló gőz intenzitása, és arra gondoltam, a maradékot kiszippantom, és akkor nem kínlódik tovább a gőz, egyszerűen nem jön több. A számat a csőrre tettem, és hatalmas vákuummal rácuppantam.

Igen a tervem bevált, jött a gőz.

Aztán a 90C fokos tea is.

Nem fokoznám, asszem 3 napig nem ettem semmit.


Biztos vannak hasonló konyhai banális balesetek, de valamiért csak a szexbaleseteket szokták emlegetni . Pedig ez sem volt semmi. Volt még egy hasonló sztorim, de az már sok lenne mára, és nem is teával, hanem almával történt, úgyhogy majd máskor.


Remélem nem térítettem el senkit, hogy kinek is szeretne füves képeslapot küldeni. Ha még emlékeztek rá, esetleg a címzésen kívül írjátok rá azt is hogy a fű veszélyes.


Iminél a Corvin Center virágboltjában vettem, és a jó hír, hogy nem csak képeslap kiszerelésben, de gyönyörű dobozokban is kapható értelmes otthoni mennyiségben, ráadásul az üzleteben meg is lehet mindegyiket szagolni, kis mintadobozokból szippanthatunk kedvünkre bódulatig, vagy addig amíg már választani sem tudunk, csak leszedjük a felső sort, és nem is érdekel mennyit fizetünk a végén.

Szólj hozzá!

Címkék: karácsony ötletek ünnepelek zongorázok

A bejegyzés trackback címe:

https://kajapiazongora.blog.hu/api/trackback/id/tr673401580

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása