HTML

KajaPiaZongora - recept, receptek

A sütés, és a főzés a az én terápiám. Receptek és ízek után kutatok. Végül a recept, és a fotó is ide kerül. Találsz étel, ital, desszert, és design ötleteket. Legyen az otthoni főzés és étkezés a gasztronómia méltó része, ne csak kötelező program, és feladat.

Friss topikok

  • BahariAnna: A képek önmagukért beszélnek. Étteremben ettem hasonlót, de ott egy mini adag volt körülbeül 2000,... (2019.09.18. 15:38) Nutellás sajttorta
  • takacsveca93: Cukor helyett én édesítőt tettem bele, így a lelkiismeretem picit nyugodtabb. Szupi recept, az ala... (2019.06.30. 21:04) Epres cseresznyés mini pite
  • takacsveca93: Én is kipróbáltam és áradoztak, hogy mennyire finom lett, szóval biztosan készíteni fogok még ilye... (2018.01.28. 15:22) Méternyi cupcake
  • Csalogány: Hello. Valahogy nem úgy sikerült ez a süti ahogy ide le van írva. Ugyanis a 175 fokra előmelegítet... (2017.07.17. 19:32) Ragacsos csokis keksz
  • tom sawyer: Egy jó másfél éve nem jártam itt, de ahogy látom, nincs is már frissítés. Remélem szültél még pár ... (2017.01.02. 20:23) Püspökkenyér-gyümölcskenyér

Linkblog

Címkék

0fok (4) 0fokalatt (7) 0fokfölött (38) agaveszirup (3) alaplé (2) alkohol (2) alma (12) anannász (1) aprók (20) aprósütemény (20) avokado (4) bab (1) barack (2) bénázások (2) birsalma (4) biscotti (3) bonbon (1) borsó (3) bruschetta (3) bulira (28) bulivan (2) cékla (3) citrom (5) csacskamacska (77) család (10) cseresznye (2) csicseriborsó (2) csicsóka (1) csirke (1) csokis (54) cukkini (9) cukkíni (3) cupcake (5) curry (1) design (4) desszert (60) dinye (2) dzsem (2) édes (36) édeseim (260) egres (1) élesztős (27) élménybeszámoló (12) előétel (9) eper (10) étel (1) ételek (28) ezmiez (1) fagyi (3) falatok (11) fánk (2) felfújt (1) fesztivál (1) feta (5) fhús (7) fölött (2) főzök (103) french toast (1) ganache (2) gesztenye (1) gomba (3) gombóc (2) gránátalma (1) gyerek (21) gyümölcsös (161) h (1) hagyma (1) hagyományőrzés (10) hal (8) hellókarácsony (12) hitalok (10) hűtök (59) ital (9) joghurt (7) karácsony (41) karamell (2) karfiol (1) kávé (3) keksz (3) kelbimbó (4) kelt (10) kenyér (17) keverek (61) kitalok (4) koktél (1) kókusztej (1) köles (4) könyvjelző (1) köret (16) lángos (1) lasagne (1) lencse (3) leves (19) libamáj (1) macaroon (5) majonéz (1) mák (3) málna (2) mango (2) más (58) mascarpone (9) matcha (1) medvehagyma (1) meggy (6) mousse (1) muffin (1) Munkatálaló (1) nélkül (1) Nobilis (2) nyúl (1) öko (8) okosság (9) okosságok (3) olasz (14) olvasónapló (1) országtorta (1) ostya (1) őszibarack (5) ötletek (41) padlizsán (5) palacsinta (1) pálinka (2) paprika (5) paradicsom (5) pesto (3) pohár (3) polenta (3) programajánló (2) push up pops (2) rebarbara (7) répa (9) rétes (3) ribizli (1) ricotta (3) rizs (3) sajttorta (12) saláta (4) saláták (30) sárgabarack (11) sárgadinnye (1) segítsüti (2) shús (12) sorbet (1) sós (57) spárga (6) spenót (5) statisztika (1) sütés (1) sütésnélkül (3) süti (13) sütök (89) sütőtök (1) szeder (1) szendvics (18) szilva (13) tepertő (1) terités (3) teszt (1) tészta (26) tesztüzemmód (1) tonhal (1) torták (46) tortilla (1) ünnepelek (57) vendégváró (31) Villa Bagatell (1) zacskó (1) zeller (2) zöldség (80) zongorázok (119) Címkefelhő

Utolsó kommentek

  • BahariAnna: A képek önmagukért beszélnek. Étteremben ettem hasonlót, de ott egy mini adag volt körülbeül 2000,... (2019.09.18. 15:38) Nutellás sajttorta
  • takacsveca93: Cukor helyett én édesítőt tettem bele, így a lelkiismeretem picit nyugodtabb. Szupi recept, az ala... (2019.06.30. 21:04) Epres cseresznyés mini pite
  • takacsveca93: Én is kipróbáltam és áradoztak, hogy mennyire finom lett, szóval biztosan készíteni fogok még ilye... (2018.01.28. 15:22) Méternyi cupcake
  • Csalogány: Hello. Valahogy nem úgy sikerült ez a süti ahogy ide le van írva. Ugyanis a 175 fokra előmelegítet... (2017.07.17. 19:32) Ragacsos csokis keksz
  • tom sawyer: Egy jó másfél éve nem jártam itt, de ahogy látom, nincs is már frissítés. Remélem szültél még pár ... (2017.01.02. 20:23) Püspökkenyér-gyümölcskenyér
  • Utolsó 20

Svéd húsgolyós rakott spagetti

2011.10.04. 07:00 :: sajtosbrokkoli

Szigorúan családi vacsorának készült, eszembe sem jutott felzavarni ide bemutatkozni, de közben olyan jelentős funclub alakult köré, hogy kénytelen vagyok engedni a nyomásnak, és bedobom a mélyvízbe, majd az érdeklődésetek megmutatja, hogy úszik e, vagy elsüllyed. Sajnos szemnek tetszetős , és számomra elfogadható fotót nem tudok mellékelni, mert képtelen vagyok rakott cuccokat értelmesen fotózni. Valaki megmondhatná hogyan kell.

A tészta önmagában is nagyon finom volt , és kissé értetlenül néztem  amikor Rita tejfölt kért rá, de adtam, sőt a javaslatára én is megkóstoltam, és ezennel örök hálámnak adok hangot, mert megtanított rá, hogy a paradicsomos tésztákra bátran tegyek tegyfölt. Érdekes módon mindig csak tejszínnel operálok.

Hozzávalók:

400g duplán darált sertéshús

3 ek zsemlemorzsa

1 ek tejföl

100ml tej

1 hagyma apróra vágva

1 tojás

só, bors, olaj

A hagymát olajon futtasuk meg (kb 2 perc, még ne piruljon, csak legyen üveges) . A morzsát a tejföllel, tejjel, tojással keverjük össze, és ízesítsük sóval (csapott tk) borssal , majd keverjük össze a hússal, és a hagymával de ne maszatoljunk sokáig, mert attól tömörödik a hús. Hagyjuk 20 percig állni,majd formázzunk belőle golyókat, és és olivaolajjal permetezzük meg ha nincs ilyenünk, akor csöpögtessük őket le az olajjal. 20 percig süssük 200C-on, majd vegyük ki, és kb 3 ek forró  olajon forgassuk át a golyók minden oldalát, hogy egyenletesre süljenek.

1 doboz hámozott paradicsom

2 ek paradicsom paszta

1 kis fej hagyma apróra vágva

3 gerezd fokhagyma

só, bors, cukor, bazsalikom, olaj,

500g spagetti

200 g mozzarella

A hagymát megfutatjuk, és a fokhagymát hozzáadjuk, majd a paradicsomot ráöntjük, és kb 10 percig főzzük, közben hozzáadjuk a paradicsom pasztát. Sóval borssal ízesítjük, és egy csipet cukrot adunk hozzá, majd 10-15 vágott bazsalikom levelet.

500g spagettit sós vízben megfőzünk, és főzőléből 6-7 evőkanálnyi vizet a paradicsomszószhoz teszünk. A leszűrt spagettit hőálló tálba tesszük, rákanalazzuk a paradicsomot, és rárakjuk a húsgolyókat. A tetejét geszórjuk a mozzarellával, és összesütjük sütőben. Figyelem: kultúráltan szépen vágni csak lehűtve lehet, forrón csak vicceskedni lehet vele, de kitünő móka  hideg estéken forró golyókért  harcolni, hogy az kihez tartozik.

Rita , és most már az én tanácsomra is adjunk fozzá tejfölt, amit a tetejére kenve falatozzunk amig csak el nem fogy... meg tovább...és még tovább...Ennél többször ne szedjünk! Az már mindenképpen sok lesz.

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: sós tészta sütök főzök shús fhús

A bejegyzés trackback címe:

https://kajapiazongora.blog.hu/api/trackback/id/tr53276506

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása