HTML

KajaPiaZongora - recept, receptek

A sütés, és a főzés a az én terápiám. Receptek és ízek után kutatok. Végül a recept, és a fotó is ide kerül. Találsz étel, ital, desszert, és design ötleteket. Legyen az otthoni főzés és étkezés a gasztronómia méltó része, ne csak kötelező program, és feladat.

Friss topikok

  • BahariAnna: A képek önmagukért beszélnek. Étteremben ettem hasonlót, de ott egy mini adag volt körülbeül 2000,... (2019.09.18. 15:38) Nutellás sajttorta
  • takacsveca93: Cukor helyett én édesítőt tettem bele, így a lelkiismeretem picit nyugodtabb. Szupi recept, az ala... (2019.06.30. 21:04) Epres cseresznyés mini pite
  • takacsveca93: Én is kipróbáltam és áradoztak, hogy mennyire finom lett, szóval biztosan készíteni fogok még ilye... (2018.01.28. 15:22) Méternyi cupcake
  • Csalogány: Hello. Valahogy nem úgy sikerült ez a süti ahogy ide le van írva. Ugyanis a 175 fokra előmelegítet... (2017.07.17. 19:32) Ragacsos csokis keksz
  • tom sawyer: Egy jó másfél éve nem jártam itt, de ahogy látom, nincs is már frissítés. Remélem szültél még pár ... (2017.01.02. 20:23) Püspökkenyér-gyümölcskenyér

Linkblog

Címkék

0fok (4) 0fokalatt (7) 0fokfölött (38) agaveszirup (3) alaplé (2) alkohol (2) alma (12) anannász (1) aprók (20) aprósütemény (20) avokado (4) bab (1) barack (2) bénázások (2) birsalma (4) biscotti (3) bonbon (1) borsó (3) bruschetta (3) bulira (28) bulivan (2) cékla (3) citrom (5) csacskamacska (77) család (10) cseresznye (2) csicseriborsó (2) csicsóka (1) csirke (1) csokis (54) cukkini (9) cukkíni (3) cupcake (5) curry (1) design (4) desszert (60) dinye (2) dzsem (2) édes (36) édeseim (260) egres (1) élesztős (27) élménybeszámoló (12) előétel (9) eper (10) étel (1) ételek (28) ezmiez (1) fagyi (3) falatok (11) fánk (2) felfújt (1) fesztivál (1) feta (5) fhús (7) fölött (2) főzök (103) french toast (1) ganache (2) gesztenye (1) gomba (3) gombóc (2) gránátalma (1) gyerek (21) gyümölcsös (161) h (1) hagyma (1) hagyományőrzés (10) hal (8) hellókarácsony (12) hitalok (10) hűtök (59) ital (9) joghurt (7) karácsony (41) karamell (2) karfiol (1) kávé (3) keksz (3) kelbimbó (4) kelt (10) kenyér (17) keverek (61) kitalok (4) koktél (1) kókusztej (1) köles (4) könyvjelző (1) köret (16) lángos (1) lasagne (1) lencse (3) leves (19) libamáj (1) macaroon (5) majonéz (1) mák (3) málna (2) mango (2) más (58) mascarpone (9) matcha (1) medvehagyma (1) meggy (6) mousse (1) muffin (1) Munkatálaló (1) nélkül (1) Nobilis (2) nyúl (1) öko (8) okosság (9) okosságok (3) olasz (14) olvasónapló (1) országtorta (1) ostya (1) őszibarack (5) ötletek (41) padlizsán (5) palacsinta (1) pálinka (2) paprika (5) paradicsom (5) pesto (3) pohár (3) polenta (3) programajánló (2) push up pops (2) rebarbara (7) répa (9) rétes (3) ribizli (1) ricotta (3) rizs (3) sajttorta (12) saláta (4) saláták (30) sárgabarack (11) sárgadinnye (1) segítsüti (2) shús (12) sorbet (1) sós (57) spárga (6) spenót (5) statisztika (1) sütés (1) sütésnélkül (3) süti (13) sütök (89) sütőtök (1) szeder (1) szendvics (18) szilva (13) tepertő (1) terités (3) teszt (1) tészta (26) tesztüzemmód (1) tonhal (1) torták (46) tortilla (1) ünnepelek (57) vendégváró (31) Villa Bagatell (1) zacskó (1) zeller (2) zöldség (80) zongorázok (119) Címkefelhő

Utolsó kommentek

  • BahariAnna: A képek önmagukért beszélnek. Étteremben ettem hasonlót, de ott egy mini adag volt körülbeül 2000,... (2019.09.18. 15:38) Nutellás sajttorta
  • takacsveca93: Cukor helyett én édesítőt tettem bele, így a lelkiismeretem picit nyugodtabb. Szupi recept, az ala... (2019.06.30. 21:04) Epres cseresznyés mini pite
  • takacsveca93: Én is kipróbáltam és áradoztak, hogy mennyire finom lett, szóval biztosan készíteni fogok még ilye... (2018.01.28. 15:22) Méternyi cupcake
  • Csalogány: Hello. Valahogy nem úgy sikerült ez a süti ahogy ide le van írva. Ugyanis a 175 fokra előmelegítet... (2017.07.17. 19:32) Ragacsos csokis keksz
  • tom sawyer: Egy jó másfél éve nem jártam itt, de ahogy látom, nincs is már frissítés. Remélem szültél még pár ... (2017.01.02. 20:23) Püspökkenyér-gyümölcskenyér
  • Utolsó 20

A konyha vállahatalan részletei

2011.10.08. 07:00 :: sajtosbrokkoli

Minden lakásnak vannak gyenge pontjai, válallhatalan részletei. Olyan helyek, ahova csak egyedül szeretünk-merünk bekukkantani, mert magunk is érezzük, hogy súrolja a "váló ok" kategóriát. Van akinél a fürdő, van akinél a fehérneműs szekrény, vagy padlás, és van akinél a konyhai fiókok. Én ennél az utolsónál teszem fel a kezem, pironkodva.

Ha azt hiszitek, hogy azért, mert akkora a kupi benne, akkor tévedtek is meg nem is. Három kis fiókom van, kettő vállalható, simán kupi van benne, a harmadikkal van az igazi baj. Ebben ugyanis párhuzamosan állnak az evőeszközök. És ha tudnátok mennyire kikattint, ha nem így állnak, hogy képes vagyok egy villa berakásánál az egész kupacot kivenni, és sorba rendezni, hogy mindegyik párhuzamosan álljon. Gyűlölöm, ha a kiskanalak nem egyfelé néznek per tipus , de ezt már meg kell magyaráznom. 

Vannak kiskanalak 3 kategóriában. Legyen mondjuk a mindenes, amiből a legtöbb van, és mindenre használatosak. Vannak a teások, amiknek hosszabb a száruk, és vannak a kávésok, amik ugyanolyanok mint a teás, csak kisebb és rövidebb. Na az kevés, hogy egy kupacban legyenek. Kell, hogy egymásba feküdjenek (kiskifli-nagykifli megvan?) mitöbb, a mindenesek legyenek felül. Nem irigylem a gyerekeimet. Nem értem, ugyanis, amikor joghurtot esznek műanyag dobozból, mi a frásznak kell hozzá a legnagyobb és hosszabb, legalul lévő teáskanál. De nem szólok - mindig. 

A másik fiókban én uralom a káoszt, azok az eszközök vannak ott, amik nem szépek, nem kell, hogy elöl legyenek, de azért relatív sűrűn használom őket.

 

Végül pedig egy tároló, amihez gyakorta lenyúlok, de képtelen vagyok szépen rendben tartani.

 

A szekrényekkel nem volt bajom, amíg a gyermekek gabonái be nem költöztek, de amióta 4 fajta van itthon, mit is mondjak nehezen férek. Nehogy valaki azt mondja miért nincs a pulton kéznél, hogy a gyerek is elérje? Mert csak. Ne legyen elöl. Az sem. 

 

 

 

 

Az edényeimmel nincs baj, azok jól rendszerezhetőek, a poharakra 4 alát adok magamnak, a bögrékkel vannak bajok, ugyanis ha egymásra rakom őket elborulnak, de inkább, mint a pulton megintcsak egy akasztófémen 360fokban lógatva... hú nem linkelek képet, de tudjátok mire gondolok ugye?

A spejzről pillanatnyilag hallgatok, de lehet hogy lesz egyszer coming out. Viszont egy vidéki rokonommal átélt soha nem feledhető pillanatot szeretnék felidézni. Fűszert kértem, a közös főzésnél, már nem emlékszem milyet. Mindenestre készséges keresésbe kezdett Lára, amikor is odamentem, mondván több szem többet lát, és így is lett. Kikukáztunk egy 1997-ben lejárt Hollandiából hozott fűszert.  2008-at írtunk. Lára a kettő időpont között költözött is. De ennél tovább nem fokoznám, hátha majd ideír valami kompromitálót cserébe. Ááááá vicceltem nem tud. Ami terheli a konyhai lekemet az most meggyóntam. 

A nyilvános gyónás segít. Lehet coming outolni, sőt bátor jelentkezőktől várok pedáns, és vállalhatalan részleteket fotón. Szigorúan a konyhából. Koszosakat ne kérlek,  mert azt nagyon visszataszítónak találom, és hangsúlyozom, a kosz és a kupi nem ugyanaz!

 


 

Szólj hozzá!

Címkék: csacskamacska zongorázok

A bejegyzés trackback címe:

https://kajapiazongora.blog.hu/api/trackback/id/tr583286594

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása