HTML

KajaPiaZongora - recept, receptek

A sütés, és a főzés a az én terápiám. Receptek és ízek után kutatok. Végül a recept, és a fotó is ide kerül. Találsz étel, ital, desszert, és design ötleteket. Legyen az otthoni főzés és étkezés a gasztronómia méltó része, ne csak kötelező program, és feladat.

Friss topikok

  • BahariAnna: A képek önmagukért beszélnek. Étteremben ettem hasonlót, de ott egy mini adag volt körülbeül 2000,... (2019.09.18. 15:38) Nutellás sajttorta
  • takacsveca93: Cukor helyett én édesítőt tettem bele, így a lelkiismeretem picit nyugodtabb. Szupi recept, az ala... (2019.06.30. 21:04) Epres cseresznyés mini pite
  • takacsveca93: Én is kipróbáltam és áradoztak, hogy mennyire finom lett, szóval biztosan készíteni fogok még ilye... (2018.01.28. 15:22) Méternyi cupcake
  • Csalogány: Hello. Valahogy nem úgy sikerült ez a süti ahogy ide le van írva. Ugyanis a 175 fokra előmelegítet... (2017.07.17. 19:32) Ragacsos csokis keksz
  • tom sawyer: Egy jó másfél éve nem jártam itt, de ahogy látom, nincs is már frissítés. Remélem szültél még pár ... (2017.01.02. 20:23) Püspökkenyér-gyümölcskenyér

Linkblog

Címkék

0fok (4) 0fokalatt (7) 0fokfölött (38) agaveszirup (3) alaplé (2) alkohol (2) alma (12) anannász (1) aprók (20) aprósütemény (20) avokado (4) bab (1) barack (2) bénázások (2) birsalma (4) biscotti (3) bonbon (1) borsó (3) bruschetta (3) bulira (28) bulivan (2) cékla (3) citrom (5) csacskamacska (77) család (10) cseresznye (2) csicseriborsó (2) csicsóka (1) csirke (1) csokis (54) cukkíni (3) cukkini (9) cupcake (5) curry (1) design (4) desszert (60) dinye (2) dzsem (2) édes (36) édeseim (260) egres (1) élesztős (27) élménybeszámoló (12) előétel (9) eper (10) étel (1) ételek (28) ezmiez (1) fagyi (3) falatok (11) fánk (2) felfújt (1) fesztivál (1) feta (5) fhús (7) fölött (2) főzök (103) french toast (1) ganache (2) gesztenye (1) gomba (3) gombóc (2) gránátalma (1) gyerek (21) gyümölcsös (161) h (1) hagyma (1) hagyományőrzés (10) hal (8) hellókarácsony (12) hitalok (10) hűtök (59) ital (9) joghurt (7) karácsony (41) karamell (2) karfiol (1) kávé (3) keksz (3) kelbimbó (4) kelt (10) kenyér (17) keverek (61) kitalok (4) koktél (1) kókusztej (1) köles (4) könyvjelző (1) köret (16) lángos (1) lasagne (1) lencse (3) leves (19) libamáj (1) macaroon (5) majonéz (1) mák (3) málna (2) mango (2) más (58) mascarpone (9) matcha (1) medvehagyma (1) meggy (6) mousse (1) muffin (1) Munkatálaló (1) nélkül (1) Nobilis (2) nyúl (1) öko (8) okosság (9) okosságok (3) olasz (14) olvasónapló (1) országtorta (1) ostya (1) őszibarack (5) ötletek (41) padlizsán (5) palacsinta (1) pálinka (2) paprika (5) paradicsom (5) pesto (3) pohár (3) polenta (3) programajánló (2) push up pops (2) rebarbara (7) répa (9) rétes (3) ribizli (1) ricotta (3) rizs (3) sajttorta (12) saláta (4) saláták (30) sárgabarack (11) sárgadinnye (1) segítsüti (2) shús (12) sorbet (1) sós (57) spárga (6) spenót (5) statisztika (1) sütés (1) sütésnélkül (3) süti (13) sütök (89) sütőtök (1) szeder (1) szendvics (18) szilva (13) tepertő (1) terités (3) teszt (1) tészta (26) tesztüzemmód (1) tonhal (1) torták (46) tortilla (1) ünnepelek (57) vendégváró (31) Villa Bagatell (1) zacskó (1) zeller (2) zöldség (80) zongorázok (119) Címkefelhő

Utolsó kommentek

  • BahariAnna: A képek önmagukért beszélnek. Étteremben ettem hasonlót, de ott egy mini adag volt körülbeül 2000,... (2019.09.18. 15:38) Nutellás sajttorta
  • takacsveca93: Cukor helyett én édesítőt tettem bele, így a lelkiismeretem picit nyugodtabb. Szupi recept, az ala... (2019.06.30. 21:04) Epres cseresznyés mini pite
  • takacsveca93: Én is kipróbáltam és áradoztak, hogy mennyire finom lett, szóval biztosan készíteni fogok még ilye... (2018.01.28. 15:22) Méternyi cupcake
  • Csalogány: Hello. Valahogy nem úgy sikerült ez a süti ahogy ide le van írva. Ugyanis a 175 fokra előmelegítet... (2017.07.17. 19:32) Ragacsos csokis keksz
  • tom sawyer: Egy jó másfél éve nem jártam itt, de ahogy látom, nincs is már frissítés. Remélem szültél még pár ... (2017.01.02. 20:23) Püspökkenyér-gyümölcskenyér
  • Utolsó 20

Zelleres krémes krumpligratin recept

2011.11.02. 08:13 :: sajtosbrokkoli

 

Olyan mint a jó vendég. Oké, hogy az ágyát megveted, de ennyi az egész, Megmutatod neki mit hol talál, és onnantól kezdve kiszolgálja magát. Ízt az alaplétől és a zellertől, krémességet a tejszíntől kap, a hagymával meg simán barátságba kerül, hogy ne unatkozzon. Szeretjük az ilyet nem?


 

Én a magam részéről azt tartom, hogy szeretem a vendégeket, akik : leveszik a cipőjüket, nem maradnak sokáig, és csak kicsike ajándékot hoznak. Ez kábé mind klappol a gratinra is. Hú erről jut eszembe,nem vagyok az a finomkodó, általában kimondom amit gondolok, akkor, és ott. Egyszer kaptam a megérkező vendégektől egy Phalenopsis orchideát, szép kaspóban, ami rendben is lett volna egy dolgot leszámítva: KÉK VOLT!!! Nos a kék virágokat nem tudom hova tenni, meg a csillámosokat sem. Amikor kibontottam, és megláttam annyit tudtam csak mondani, hogy hűűűű de kééééék, és nem jött ki több hang a torkomon. Annyira sokkolt a látvány. Ráadásul a példány a színét leszámítva tökéletes volt. Azóta már nem kék, és folyamatosan virágzik, imádom .Úgyhogy most még azzal kiegészíteném az első mondatot, hogy …. kicsike és nem kék ajándékot hoznak.

Hozzávalók: (a krumplihoz nem a kék virághoz)

Jajj még egy ! Arról is csak alig tudtam meggyőzni Őket, hogy nem festékszóróval festik szegényeket, vagy ilyen fajták, hanem a vizük amivel öntözik, vagy amiben állnak ha vágott virágról van szó, azt színezik, és ahogy a növény felszívja sajnos nem tud válogatni, így a vízben oldott festékanyagtól lesz színes.

Na.

Hozzávalók:

3 nagy krumpli

1 kisebb zeller

200ml zöldség alaplé

200ml tejszín

2 fokhagyma

½ póréhagyma

1 ek olívaolaj

A krumplit és a zellert megpucoljuk, és a krumplit 3, a zellert 2 mm vastagságóra szeleteljük. A hagymát olajon üvegesre pároljuk. A z alaplét a tejszínnel és a fokhagymával összeforraljuk.

És most kezdődik a móka. Egy nem tapadó edénybe elkezdjük rétegezni a krumplit, a zellert és a hagymát. A tetejét mindenképpen krumplival zárjuk le.

Öntsük rá az alaplét, takarjuk le fóliával, és tegyük a 200C-ra előmelegített sütőbe, egy és egy negyed órára. 40 percnél vegyük le a fóliát.

Jaj nagyon finom, és töredelmesen bevallom, és nem köretként ettem, nekem konkrétan ebéd volt.


 

Egy valamit tilos ezzel az étellel: másnapra eltenni. Nem szabad ,csak frissen jó, pont annyit készítsetek, amennyi kell. Ne maradjon semmi, amit a hűtőben letesztek holnapra. És ezt ígérjétek meg. Kösz.

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: zöldség köret sós zeller sütök főzök

A bejegyzés trackback címe:

https://kajapiazongora.blog.hu/api/trackback/id/tr473346719

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása