HTML

KajaPiaZongora - recept, receptek

A sütés, és a főzés a az én terápiám. Receptek és ízek után kutatok. Végül a recept, és a fotó is ide kerül. Találsz étel, ital, desszert, és design ötleteket. Legyen az otthoni főzés és étkezés a gasztronómia méltó része, ne csak kötelező program, és feladat.

Friss topikok

  • BahariAnna: A képek önmagukért beszélnek. Étteremben ettem hasonlót, de ott egy mini adag volt körülbeül 2000,... (2019.09.18. 15:38) Nutellás sajttorta
  • takacsveca93: Cukor helyett én édesítőt tettem bele, így a lelkiismeretem picit nyugodtabb. Szupi recept, az ala... (2019.06.30. 21:04) Epres cseresznyés mini pite
  • takacsveca93: Én is kipróbáltam és áradoztak, hogy mennyire finom lett, szóval biztosan készíteni fogok még ilye... (2018.01.28. 15:22) Méternyi cupcake
  • Csalogány: Hello. Valahogy nem úgy sikerült ez a süti ahogy ide le van írva. Ugyanis a 175 fokra előmelegítet... (2017.07.17. 19:32) Ragacsos csokis keksz
  • tom sawyer: Egy jó másfél éve nem jártam itt, de ahogy látom, nincs is már frissítés. Remélem szültél még pár ... (2017.01.02. 20:23) Püspökkenyér-gyümölcskenyér

Linkblog

Címkék

0fok (4) 0fokalatt (7) 0fokfölött (38) agaveszirup (3) alaplé (2) alkohol (2) alma (12) anannász (1) aprók (20) aprósütemény (20) avokado (4) bab (1) barack (2) bénázások (2) birsalma (4) biscotti (3) bonbon (1) borsó (3) bruschetta (3) bulira (28) bulivan (2) cékla (3) citrom (5) csacskamacska (77) család (10) cseresznye (2) csicseriborsó (2) csicsóka (1) csirke (1) csokis (54) cukkíni (3) cukkini (9) cupcake (5) curry (1) design (4) desszert (60) dinye (2) dzsem (2) édes (36) édeseim (260) egres (1) élesztős (27) élménybeszámoló (12) előétel (9) eper (10) étel (1) ételek (28) ezmiez (1) fagyi (3) falatok (11) fánk (2) felfújt (1) fesztivál (1) feta (5) fhús (7) fölött (2) főzök (103) french toast (1) ganache (2) gesztenye (1) gomba (3) gombóc (2) gránátalma (1) gyerek (21) gyümölcsös (161) h (1) hagyma (1) hagyományőrzés (10) hal (8) hellókarácsony (12) hitalok (10) hűtök (59) ital (9) joghurt (7) karácsony (41) karamell (2) karfiol (1) kávé (3) keksz (3) kelbimbó (4) kelt (10) kenyér (17) keverek (61) kitalok (4) koktél (1) kókusztej (1) köles (4) könyvjelző (1) köret (16) lángos (1) lasagne (1) lencse (3) leves (19) libamáj (1) macaroon (5) majonéz (1) mák (3) málna (2) mango (2) más (58) mascarpone (9) matcha (1) medvehagyma (1) meggy (6) mousse (1) muffin (1) Munkatálaló (1) nélkül (1) Nobilis (2) nyúl (1) öko (8) okosság (9) okosságok (3) olasz (14) olvasónapló (1) országtorta (1) ostya (1) őszibarack (5) ötletek (41) padlizsán (5) palacsinta (1) pálinka (2) paprika (5) paradicsom (5) pesto (3) pohár (3) polenta (3) programajánló (2) push up pops (2) rebarbara (7) répa (9) rétes (3) ribizli (1) ricotta (3) rizs (3) sajttorta (12) saláta (4) saláták (30) sárgabarack (11) sárgadinnye (1) segítsüti (2) shús (12) sorbet (1) sós (57) spárga (6) spenót (5) statisztika (1) sütés (1) sütésnélkül (3) süti (13) sütök (89) sütőtök (1) szeder (1) szendvics (18) szilva (13) tepertő (1) terités (3) teszt (1) tészta (26) tesztüzemmód (1) tonhal (1) torták (46) tortilla (1) ünnepelek (57) vendégváró (31) Villa Bagatell (1) zacskó (1) zeller (2) zöldség (80) zongorázok (119) Címkefelhő

Utolsó kommentek

  • BahariAnna: A képek önmagukért beszélnek. Étteremben ettem hasonlót, de ott egy mini adag volt körülbeül 2000,... (2019.09.18. 15:38) Nutellás sajttorta
  • takacsveca93: Cukor helyett én édesítőt tettem bele, így a lelkiismeretem picit nyugodtabb. Szupi recept, az ala... (2019.06.30. 21:04) Epres cseresznyés mini pite
  • takacsveca93: Én is kipróbáltam és áradoztak, hogy mennyire finom lett, szóval biztosan készíteni fogok még ilye... (2018.01.28. 15:22) Méternyi cupcake
  • Csalogány: Hello. Valahogy nem úgy sikerült ez a süti ahogy ide le van írva. Ugyanis a 175 fokra előmelegítet... (2017.07.17. 19:32) Ragacsos csokis keksz
  • tom sawyer: Egy jó másfél éve nem jártam itt, de ahogy látom, nincs is már frissítés. Remélem szültél még pár ... (2017.01.02. 20:23) Püspökkenyér-gyümölcskenyér
  • Utolsó 20

A medve süti árnyéka

2012.02.02. 07:20 :: sajtosbrokkoli

Ma kicsik, és nagyok is azt figyelik, kijön e a medve a barlangból. A kicsiknek annyival jobb, hogy ők hivatalosan is erre szánják az az egész napot, sőt mindenféle extra programmal egészítik ki a várakozás unalmas perceit.

A skacok az oviba ma macikkal mennek, egy szabály van csak, az ágyba be kell hogy férjen. Ezt jó, hogy mondták, mert Lóri a 90 centis alvópajtásában gondolkozott végül az óceánjáró macival kötött barátságot, tekintettel arra a fontos tényre, hogy az járt már a Karib tengeren, és így biztosan látott igazi kalózokat is, ami remélhetőn kellő tiszteletet ébreszt majd a többi 5 évesben is a mackó iránt. Aztán beszélgetnek az időjárásról, a népszokásokról, és kóstolnak mindenféle mézeket is, mint az „igazi” medvék - tették hozzá gyorsan.

Esküszöm ártatlan vagyok, és nem is akartam készülni semmivel, de tegnap délután valaki felhívott, hogy ezt látnom kell. Azonnal kattintottam, a srácok meg rajzottam körülöttem, és kíváncsian nézték, én mit nézek kíváncsian. Megláttuk a macikat a képen, és persze lelkesedtünk értük, sőt megkérdezték sütök e. Nos, mielőtt igent mondtam, meg kellett néznem minden van e itthon, és büszkén jelentem: volt. Azonnal nekiálltunk, csak a keksz receptet cseréltük mézes puszedli receptre, az mégiscsak mackósabb, meg azt nagyon szeretik is.

Hozzávalók:

105g vaj

200g méz

25g cukor

1 tojás

1 tk kakaó

1 tk szódabikarbóna

350g liszt

1 tk mézeskalács fűszer

A dekorációhoz cukor, piros cukor íróka (pl. az Oetkernek van ilyen). Jégkrém pálca. Nekem 30 db maci készült a fenti mennyiségből.


 

A vajat a cukorral és a mézzel habosra keverjük, majd hozzáadjuk a tojást, végül a száraz hozzávalókat.( a tojásig habverővel, onnan pedig a dagasztó lapátokkal dolgoztam) Ha összeállt a tészta zacskóban 1 órára hűtőbe tesszük, illetve most a hidegre való tekintettel kiraktam az udvarra.

Egy óra múlva lisztezett deszkán kinyújtottam fél centi vastagra, egy pohárral kiszúrtam a kerek fejeket, és egy karalábévájóval pedig a holdacska alakú füleket amiket a fejek mellé szorosan illesztettem, de nem kentem be semmivel, mert tudtam, hogy összesülnek biztosan. Alulról pedig beleszúrtam a pálcikákat vigyázva, hogy ne szúrjam ki az akkor még vékony tésztát. 190C-on kb 8 perc alatt világosra sütöttem. Mikor kihűltek, a cukormázzal pöttyöket raktam a cukrokra, és ezzel ráragasztottam a tésztára a szemeket, és az orrot, végül megrajzoltam a szájakat.


 

Elnézést az ovis különszámért.


 

 

Szólj hozzá!

Címkék: gyerek ötletek ünnepelek zongorázok

A bejegyzés trackback címe:

https://kajapiazongora.blog.hu/api/trackback/id/tr754046309

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása