HTML

KajaPiaZongora - recept, receptek

A sütés, és a főzés a az én terápiám. Receptek és ízek után kutatok. Végül a recept, és a fotó is ide kerül. Találsz étel, ital, desszert, és design ötleteket. Legyen az otthoni főzés és étkezés a gasztronómia méltó része, ne csak kötelező program, és feladat.

Friss topikok

  • BahariAnna: A képek önmagukért beszélnek. Étteremben ettem hasonlót, de ott egy mini adag volt körülbeül 2000,... (2019.09.18. 15:38) Nutellás sajttorta
  • takacsveca93: Cukor helyett én édesítőt tettem bele, így a lelkiismeretem picit nyugodtabb. Szupi recept, az ala... (2019.06.30. 21:04) Epres cseresznyés mini pite
  • takacsveca93: Én is kipróbáltam és áradoztak, hogy mennyire finom lett, szóval biztosan készíteni fogok még ilye... (2018.01.28. 15:22) Méternyi cupcake
  • Csalogány: Hello. Valahogy nem úgy sikerült ez a süti ahogy ide le van írva. Ugyanis a 175 fokra előmelegítet... (2017.07.17. 19:32) Ragacsos csokis keksz
  • tom sawyer: Egy jó másfél éve nem jártam itt, de ahogy látom, nincs is már frissítés. Remélem szültél még pár ... (2017.01.02. 20:23) Püspökkenyér-gyümölcskenyér

Linkblog

Címkék

0fok (4) 0fokalatt (7) 0fokfölött (38) agaveszirup (3) alaplé (2) alkohol (2) alma (12) anannász (1) aprók (20) aprósütemény (20) avokado (4) bab (1) barack (2) bénázások (2) birsalma (4) biscotti (3) bonbon (1) borsó (3) bruschetta (3) bulira (28) bulivan (2) cékla (3) citrom (5) csacskamacska (77) család (10) cseresznye (2) csicseriborsó (2) csicsóka (1) csirke (1) csokis (54) cukkini (9) cukkíni (3) cupcake (5) curry (1) design (4) desszert (60) dinye (2) dzsem (2) édes (36) édeseim (260) egres (1) élesztős (27) élménybeszámoló (12) előétel (9) eper (10) étel (1) ételek (28) ezmiez (1) fagyi (3) falatok (11) fánk (2) felfújt (1) fesztivál (1) feta (5) fhús (7) fölött (2) főzök (103) french toast (1) ganache (2) gesztenye (1) gomba (3) gombóc (2) gránátalma (1) gyerek (21) gyümölcsös (161) h (1) hagyma (1) hagyományőrzés (10) hal (8) hellókarácsony (12) hitalok (10) hűtök (59) ital (9) joghurt (7) karácsony (41) karamell (2) karfiol (1) kávé (3) keksz (3) kelbimbó (4) kelt (10) kenyér (17) keverek (61) kitalok (4) koktél (1) kókusztej (1) köles (4) könyvjelző (1) köret (16) lángos (1) lasagne (1) lencse (3) leves (19) libamáj (1) macaroon (5) majonéz (1) mák (3) málna (2) mango (2) más (58) mascarpone (9) matcha (1) medvehagyma (1) meggy (6) mousse (1) muffin (1) Munkatálaló (1) nélkül (1) Nobilis (2) nyúl (1) öko (8) okosság (9) okosságok (3) olasz (14) olvasónapló (1) országtorta (1) ostya (1) őszibarack (5) ötletek (41) padlizsán (5) palacsinta (1) pálinka (2) paprika (5) paradicsom (5) pesto (3) pohár (3) polenta (3) programajánló (2) push up pops (2) rebarbara (7) répa (9) rétes (3) ribizli (1) ricotta (3) rizs (3) sajttorta (12) saláta (4) saláták (30) sárgabarack (11) sárgadinnye (1) segítsüti (2) shús (12) sorbet (1) sós (57) spárga (6) spenót (5) statisztika (1) sütés (1) sütésnélkül (3) süti (13) sütök (89) sütőtök (1) szeder (1) szendvics (18) szilva (13) tepertő (1) terités (3) teszt (1) tészta (26) tesztüzemmód (1) tonhal (1) torták (46) tortilla (1) ünnepelek (57) vendégváró (31) Villa Bagatell (1) zacskó (1) zeller (2) zöldség (80) zongorázok (119) Címkefelhő

Utolsó kommentek

  • BahariAnna: A képek önmagukért beszélnek. Étteremben ettem hasonlót, de ott egy mini adag volt körülbeül 2000,... (2019.09.18. 15:38) Nutellás sajttorta
  • takacsveca93: Cukor helyett én édesítőt tettem bele, így a lelkiismeretem picit nyugodtabb. Szupi recept, az ala... (2019.06.30. 21:04) Epres cseresznyés mini pite
  • takacsveca93: Én is kipróbáltam és áradoztak, hogy mennyire finom lett, szóval biztosan készíteni fogok még ilye... (2018.01.28. 15:22) Méternyi cupcake
  • Csalogány: Hello. Valahogy nem úgy sikerült ez a süti ahogy ide le van írva. Ugyanis a 175 fokra előmelegítet... (2017.07.17. 19:32) Ragacsos csokis keksz
  • tom sawyer: Egy jó másfél éve nem jártam itt, de ahogy látom, nincs is már frissítés. Remélem szültél még pár ... (2017.01.02. 20:23) Püspökkenyér-gyümölcskenyér
  • Utolsó 20

Kemping pizza

2012.10.01. 07:00 :: sajtosbrokkoli

Nyugodtam megköszönheti mindenki, hogy kipróbáltam, így másnak már nem kell. A Kemping pizza pontosan olyan, mint a kemping sajt, a kemping májkrém, vagy a kempingezés maga.

barilla pizzabox 002.jpg

Csinos doboz ígérte, hogy csak vizet kell szereznem, a többi hozzávalót mind megtalálom a dobozban. Azért ez furcsa, ha arra gondolok, sajt minimum kell a pizza tetejére. De nem kell, legalábbis ha csak magyarul tudunk, és a magyar felirat alapján tájékozódunk az elkészítésre tett javaslatról. Ha beszélünk nyelvet rögtön kiderül, hogy nem árt egy kis mozzarella sem, de inkább segít sokat. Sőt ha olajat, (olívát) is használunk, jobban csúszik majd, mindenféle értelemben.

barilla pizzabox 001.jpg

Szóval van ez a Barilla pizza kit . Roppant ígéretes, hogy egy dobozból pizzát tudunk készíteni. De tényleg? Lefotóztam mi mindent találtam a kemping készletben.

Boríték bal felül:pénz , vagy levél helyett sütőpapírt rejt, soha nem kaptam még ennél szebb, és titkosabb módon sütőpapírt.

Jobbra mellette:paradicsom, szeletelt, de sajnos nem a jobbik fajta, hanem egy durvára aprított, héjas fajta.

Balra lent: Pizza tészta alappor, ránézésre ugye semmit nem lehet mondani, de majd eljutunk odáig is.

Jobbra lent a papír készség: felül egyszer használatos papír pohár, a perforáció alatt szárított oregano.

Mellette pedig a hívogató pizza kit doboz.

Magyar felirat szerint, -és itt most pontosan fogok idézni, mert részint érdemes a szakszerűségre figyelni, másrészt mert kíváncsi vagyok, ki talál mozzarellára utaló jelet, ami pedig leszögezhető, hogy szükséges lesz mind a kép, mind pedig a tapasztalatok alapján a pizzához:

pizzabox 002.jpg

Ha idáig eljutottam, már csak extra ,mozzarellát, és kevés sonkát improvizáltam rá, mert a tesztelésben ketten is segítettek, és nem akartam őket is beáldozni az én elvetemültségem, vagy kíváncsiságom oltárán.

A pizzatészta még nyersen sem hasonlított a pizzatésztához állagban, tapintásra de akár látszatra sem. Aztán amikor kivettem a sütőből, a megsült tészta kicsit olyan volt mint egy napon felejtett, kiszáradt de nem annyira levegős, vagy lyukacsos babapiskóta sós változatban. De rajta a paradicsom, és a sajt finom, meleg szaftos, és nyúlós volt.

barilla pizzabox 003.jpg

Elemezhetném hosszabban, pontosabban, véleményezhetném részletesebben, de szerintem a kemping pizza elnevezés mindent elmond, és leír. Van az a helyzet, amikor a kemping tökéletes megoldás, de ki a bánat akarna otthon kempingezni? 14 év fölött már a gyerekeknek sem annyira buli a kertben sátorban aludni. Vagy legyen vadkemping, vagy na játszódjunk a kerti golfpázsiton a sátrakkal.

Egy éve: Birsalmás fügetorta , cheddar snack

4 komment

Címkék: csacskamacska zongorázok tesztüzemmód

A bejegyzés trackback címe:

https://kajapiazongora.blog.hu/api/trackback/id/tr514812494

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tom sawyer 2012.10.07. 19:59:25

"A Kemping pizza pontosan olyan, mint a kemping sajt, a kemping májkrém, vagy a kempingezés maga."

azaz tele van hangyával, meg egyéb fülbemászó bogarakkal? :)

tom sawyer 2012.10.07. 22:00:43

Bár régebben volt, de nekem kellemes emlékeim vannak a kempingezésről. Az idézett mondatod alapján neked lehetnek rossz emlékeid.
A kemping sajt is valószínűleg mást jelent nekünk, mert én azon nőttem fel.
Porból viszont még a kollégiumban sem jutott volna eszünkbe pizzát sütni.
süti beállítások módosítása