HTML

KajaPiaZongora - recept, receptek

A sütés, és a főzés a az én terápiám. Receptek és ízek után kutatok. Végül a recept, és a fotó is ide kerül. Találsz étel, ital, desszert, és design ötleteket. Legyen az otthoni főzés és étkezés a gasztronómia méltó része, ne csak kötelező program, és feladat.

Friss topikok

  • BahariAnna: A képek önmagukért beszélnek. Étteremben ettem hasonlót, de ott egy mini adag volt körülbeül 2000,... (2019.09.18. 15:38) Nutellás sajttorta
  • takacsveca93: Cukor helyett én édesítőt tettem bele, így a lelkiismeretem picit nyugodtabb. Szupi recept, az ala... (2019.06.30. 21:04) Epres cseresznyés mini pite
  • takacsveca93: Én is kipróbáltam és áradoztak, hogy mennyire finom lett, szóval biztosan készíteni fogok még ilye... (2018.01.28. 15:22) Méternyi cupcake
  • Csalogány: Hello. Valahogy nem úgy sikerült ez a süti ahogy ide le van írva. Ugyanis a 175 fokra előmelegítet... (2017.07.17. 19:32) Ragacsos csokis keksz
  • tom sawyer: Egy jó másfél éve nem jártam itt, de ahogy látom, nincs is már frissítés. Remélem szültél még pár ... (2017.01.02. 20:23) Püspökkenyér-gyümölcskenyér

Linkblog

Címkék

0fok (4) 0fokalatt (7) 0fokfölött (38) agaveszirup (3) alaplé (2) alkohol (2) alma (12) anannász (1) aprók (20) aprósütemény (20) avokado (4) bab (1) barack (2) bénázások (2) birsalma (4) biscotti (3) bonbon (1) borsó (3) bruschetta (3) bulira (28) bulivan (2) cékla (3) citrom (5) csacskamacska (77) család (10) cseresznye (2) csicseriborsó (2) csicsóka (1) csirke (1) csokis (54) cukkini (9) cukkíni (3) cupcake (5) curry (1) design (4) desszert (60) dinye (2) dzsem (2) édes (36) édeseim (260) egres (1) élesztős (27) élménybeszámoló (12) előétel (9) eper (10) étel (1) ételek (28) ezmiez (1) fagyi (3) falatok (11) fánk (2) felfújt (1) fesztivál (1) feta (5) fhús (7) fölött (2) főzök (103) french toast (1) ganache (2) gesztenye (1) gomba (3) gombóc (2) gránátalma (1) gyerek (21) gyümölcsös (161) h (1) hagyma (1) hagyományőrzés (10) hal (8) hellókarácsony (12) hitalok (10) hűtök (59) ital (9) joghurt (7) karácsony (41) karamell (2) karfiol (1) kávé (3) keksz (3) kelbimbó (4) kelt (10) kenyér (17) keverek (61) kitalok (4) koktél (1) kókusztej (1) köles (4) könyvjelző (1) köret (16) lángos (1) lasagne (1) lencse (3) leves (19) libamáj (1) macaroon (5) majonéz (1) mák (3) málna (2) mango (2) más (58) mascarpone (9) matcha (1) medvehagyma (1) meggy (6) mousse (1) muffin (1) Munkatálaló (1) nélkül (1) Nobilis (2) nyúl (1) öko (8) okosság (9) okosságok (3) olasz (14) olvasónapló (1) országtorta (1) ostya (1) őszibarack (5) ötletek (41) padlizsán (5) palacsinta (1) pálinka (2) paprika (5) paradicsom (5) pesto (3) pohár (3) polenta (3) programajánló (2) push up pops (2) rebarbara (7) répa (9) rétes (3) ribizli (1) ricotta (3) rizs (3) sajttorta (12) saláta (4) saláták (30) sárgabarack (11) sárgadinnye (1) segítsüti (2) shús (12) sorbet (1) sós (57) spárga (6) spenót (5) statisztika (1) sütés (1) sütésnélkül (3) süti (13) sütök (89) sütőtök (1) szeder (1) szendvics (18) szilva (13) tepertő (1) terités (3) teszt (1) tészta (26) tesztüzemmód (1) tonhal (1) torták (46) tortilla (1) ünnepelek (57) vendégváró (31) Villa Bagatell (1) zacskó (1) zeller (2) zöldség (80) zongorázok (119) Címkefelhő

Utolsó kommentek

  • BahariAnna: A képek önmagukért beszélnek. Étteremben ettem hasonlót, de ott egy mini adag volt körülbeül 2000,... (2019.09.18. 15:38) Nutellás sajttorta
  • takacsveca93: Cukor helyett én édesítőt tettem bele, így a lelkiismeretem picit nyugodtabb. Szupi recept, az ala... (2019.06.30. 21:04) Epres cseresznyés mini pite
  • takacsveca93: Én is kipróbáltam és áradoztak, hogy mennyire finom lett, szóval biztosan készíteni fogok még ilye... (2018.01.28. 15:22) Méternyi cupcake
  • Csalogány: Hello. Valahogy nem úgy sikerült ez a süti ahogy ide le van írva. Ugyanis a 175 fokra előmelegítet... (2017.07.17. 19:32) Ragacsos csokis keksz
  • tom sawyer: Egy jó másfél éve nem jártam itt, de ahogy látom, nincs is már frissítés. Remélem szültél még pár ... (2017.01.02. 20:23) Püspökkenyér-gyümölcskenyér
  • Utolsó 20

Süti karácsonyfa - ha a bejgli kevés az asztalon

2011.10.28. 07:00 :: sajtosbrokkoli

Tavaly láttam először édességeket formázó karácsonyfa díszeket. Az idei évre vezető trendnek számít a cukimuki karácsonyfa. Egészen meghökkentő darabokat formáznak az üvegdíszek: muffin, emeletes torta, tortaszelet, tiramisu, nyalóka. És ez nem minden, egy pizza, hamburger, vagy steak szelet sem számít szentségtörésnek.


 

Imi barátom a lovak közé csapott, nála mostantól karácsony van,(az üzletben) és ilyenkor megnyugszom, mert én csak december 20-a körül szoktam fát díszíteni itthon, mert nálunk  nem a Jézuska hozza a fát, mint ahogy az ajándékokat sem. De vissza a díszekhez. Nem csupán a fa hanem a mellé öltöztetett ünnepi asztal is tartogatott meglepetéseket számomra. A tányéralátét zseniális. 

 

 

Mint a vakond zsebes nadrágja, amiben csupa jó és értékesés hasznos darab van. Ilyen ez a zseb is, nagyon rosszcsont, és nagyon huncut pláne hogy csupa fog és gyerekbarát, gyerekek számára ellenállhatatlan édességet rejt. Az apukámnak inkább szivart raknék bele, de ez mindegy is, a lényeg a zseb.

Nagyszerű ötlet az asztaldekorációnak felhasznált karácsonyfadísz a tortatálon, és nem csak fogyókúrázóknak. A lakás több részén visszaköszönő motívumok mindig jól jönnek, és úgy tűnik idén akár a kandallóra is rakhatunk tortaszelet girlandot, nem lesz csokis tőle semmi.


 

Ha a nyalóka kevés lenne a zsebben, nyugodtan tehetünk a fára is !

 

A mézeskalács fa mondhatjuk, hogy klasszikus, de ez a kerámiadísz család sose megy tönkre, a gyerek vagy a kutya nem lopkodja le szilveszterig a díszeket, így nem lesz kopasz a fa, ami valljuk be nem elhanyagolható szempont. Egy ismerős családnál a kutyának külön kell sütni mézeskalácsot, mert lopkodja a fáról. Jó mi? Ha jól emlékszem tavaly hal, csont és mézi formákat kapott az említett kutyalány.

 

A mézesfához tartozó asztalnál a terítéshez használt mézeskalács pártól elgyengült a térdem (pedig ezt csak háni láttán szoktam érezni).

Azonnal magaménak akartam tudni, de visszafogtam magam, és első lépésnek megelégedtem a fotókkal, persze a fiúk itthon a képek láttán ugyanazt érezték amit én, így megegyeztünk, hogy idén mi is így terítünk itthon.

Ha pedig a vércukorszintünk még mindig az egészséges határértékeken belül van, küldhetünk sütis karácsonyi lapokat, vagy ajándékkísérőkben választahtjuk a sütis vonalat.

Nem elítélhető módon a srácok fából a sütis nyalókásra, asztalból a mézeskalácsosra szavasztak. Szeretik. Nagyon. Két hete vasárnap elkészült az idei első mézeskalácsunk, persze formabontóan . Az én részemről az volt a formabontás, hogy elfelejtettem bele cukot rakni, csak méz volt benne, de ez később jó ötletnek kizonyult, a fiúk mézit pedig BEN 10 díszítéssel kérték. Ez meghaladta a képességemet, illetve erre fel kellett volna készülnöm, de ők így is elégedettek voltak az eredménnyel.

 

A díszeket megtláljátok a Duna Pláza és a Corvin Center virágüzleteiben, és egyéb hasznos ötletekért is forduljatok Imihez, vagy lekes csapatához. 

 


 

 

1 komment

Címkék: karácsony ötletek ünnepelek zongorázok

A bejegyzés trackback címe:

https://kajapiazongora.blog.hu/api/trackback/id/tr433335126

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bal-Age 2011.10.28. 14:06:18

Kedves Gasztroblogger!

Kérlek jelentkezz a gyakornok@stahl.hu címen, mert szeretnénk felvenni veled a kapcsolatot.

Üdvözlettel
A stahl.hu csapata
süti beállítások módosítása