HTML

KajaPiaZongora - recept, receptek

A sütés, és a főzés a az én terápiám. Receptek és ízek után kutatok. Végül a recept, és a fotó is ide kerül. Találsz étel, ital, desszert, és design ötleteket. Legyen az otthoni főzés és étkezés a gasztronómia méltó része, ne csak kötelező program, és feladat.

Friss topikok

  • BahariAnna: A képek önmagukért beszélnek. Étteremben ettem hasonlót, de ott egy mini adag volt körülbeül 2000,... (2019.09.18. 15:38) Nutellás sajttorta
  • takacsveca93: Cukor helyett én édesítőt tettem bele, így a lelkiismeretem picit nyugodtabb. Szupi recept, az ala... (2019.06.30. 21:04) Epres cseresznyés mini pite
  • takacsveca93: Én is kipróbáltam és áradoztak, hogy mennyire finom lett, szóval biztosan készíteni fogok még ilye... (2018.01.28. 15:22) Méternyi cupcake
  • Csalogány: Hello. Valahogy nem úgy sikerült ez a süti ahogy ide le van írva. Ugyanis a 175 fokra előmelegítet... (2017.07.17. 19:32) Ragacsos csokis keksz
  • tom sawyer: Egy jó másfél éve nem jártam itt, de ahogy látom, nincs is már frissítés. Remélem szültél még pár ... (2017.01.02. 20:23) Püspökkenyér-gyümölcskenyér

Linkblog

Címkék

0fok (4) 0fokalatt (7) 0fokfölött (38) agaveszirup (3) alaplé (2) alkohol (2) alma (12) anannász (1) aprók (20) aprósütemény (20) avokado (4) bab (1) barack (2) bénázások (2) birsalma (4) biscotti (3) bonbon (1) borsó (3) bruschetta (3) bulira (28) bulivan (2) cékla (3) citrom (5) csacskamacska (77) család (10) cseresznye (2) csicseriborsó (2) csicsóka (1) csirke (1) csokis (54) cukkini (9) cukkíni (3) cupcake (5) curry (1) design (4) desszert (60) dinye (2) dzsem (2) édes (36) édeseim (260) egres (1) élesztős (27) élménybeszámoló (12) előétel (9) eper (10) étel (1) ételek (28) ezmiez (1) fagyi (3) falatok (11) fánk (2) felfújt (1) fesztivál (1) feta (5) fhús (7) fölött (2) főzök (103) french toast (1) ganache (2) gesztenye (1) gomba (3) gombóc (2) gránátalma (1) gyerek (21) gyümölcsös (161) h (1) hagyma (1) hagyományőrzés (10) hal (8) hellókarácsony (12) hitalok (10) hűtök (59) ital (9) joghurt (7) karácsony (41) karamell (2) karfiol (1) kávé (3) keksz (3) kelbimbó (4) kelt (10) kenyér (17) keverek (61) kitalok (4) koktél (1) kókusztej (1) köles (4) könyvjelző (1) köret (16) lángos (1) lasagne (1) lencse (3) leves (19) libamáj (1) macaroon (5) majonéz (1) mák (3) málna (2) mango (2) más (58) mascarpone (9) matcha (1) medvehagyma (1) meggy (6) mousse (1) muffin (1) Munkatálaló (1) nélkül (1) Nobilis (2) nyúl (1) öko (8) okosság (9) okosságok (3) olasz (14) olvasónapló (1) országtorta (1) ostya (1) őszibarack (5) ötletek (41) padlizsán (5) palacsinta (1) pálinka (2) paprika (5) paradicsom (5) pesto (3) pohár (3) polenta (3) programajánló (2) push up pops (2) rebarbara (7) répa (9) rétes (3) ribizli (1) ricotta (3) rizs (3) sajttorta (12) saláta (4) saláták (30) sárgabarack (11) sárgadinnye (1) segítsüti (2) shús (12) sorbet (1) sós (57) spárga (6) spenót (5) statisztika (1) sütés (1) sütésnélkül (3) süti (13) sütök (89) sütőtök (1) szeder (1) szendvics (18) szilva (13) tepertő (1) terités (3) teszt (1) tészta (26) tesztüzemmód (1) tonhal (1) torták (46) tortilla (1) ünnepelek (57) vendégváró (31) Villa Bagatell (1) zacskó (1) zeller (2) zöldség (80) zongorázok (119) Címkefelhő

Utolsó kommentek

  • BahariAnna: A képek önmagukért beszélnek. Étteremben ettem hasonlót, de ott egy mini adag volt körülbeül 2000,... (2019.09.18. 15:38) Nutellás sajttorta
  • takacsveca93: Cukor helyett én édesítőt tettem bele, így a lelkiismeretem picit nyugodtabb. Szupi recept, az ala... (2019.06.30. 21:04) Epres cseresznyés mini pite
  • takacsveca93: Én is kipróbáltam és áradoztak, hogy mennyire finom lett, szóval biztosan készíteni fogok még ilye... (2018.01.28. 15:22) Méternyi cupcake
  • Csalogány: Hello. Valahogy nem úgy sikerült ez a süti ahogy ide le van írva. Ugyanis a 175 fokra előmelegítet... (2017.07.17. 19:32) Ragacsos csokis keksz
  • tom sawyer: Egy jó másfél éve nem jártam itt, de ahogy látom, nincs is már frissítés. Remélem szültél még pár ... (2017.01.02. 20:23) Püspökkenyér-gyümölcskenyér
  • Utolsó 20

Jegescsoki rulez!

2011.08.12. 07:00 :: sajtosbrokkoli

Valóságos INTERNAL SPA élmény, mert kényeztet, táplál, folydékot pótol, nyugtat, és ellazít. A csoki fiatalító és általános jó közérzetet adó hatásai mindenki számára ismeretek.

DE! Már Hajós András is megénekelte (Emil.Rulez! Nagyfenekű nők napja), hogy ezekért az INTERNAL SPA élményekért így vagy úgy, fizetni kell:

"...A sütit és a tésztát is el kell hagyni 
A kakaós tejnek is sajnos annyi
És a nőknek, akik a butikot választják
 Rendezzük a Nagy Fenekű Nők Napját...."

Mert csak jókat tudok írni róla egészen addig, amig el nem érünk a energia, zsír/ jegescsoki táblázatig. Ezzel viszont én ma nem foglalkozok, és ennek két oka is van. Az egyik, hogy ez a 100. poszt, ami megér egy-két ünnepi jegescsokit, a másikat okról pedig majd a végén.

Hozzávalók:

200ml tej

50g étcsoki

4 gombóc vanília fagyi

40ml tejszín

csoki a tetejére

A tejet a csokival összeforraltam, alaposan kihűtöttem. Elővettem a fagyit a hűtőből és minden pohárba raktam egy gombócot. ráöntöttem a hideg csokit, és a tetejére félig felvert tejszínt öntöttem. (mint a múltkori kávénál ahol erre ki is tértem).végül a tetejére csokit szórtam. 

Hűde, jajjde, milyen nagyon finom volt.

És itt jött egy kis gikszer, meg a másik ok, amiért nem érdekelt a kalóriatábla: fotózás közben az egyik pohár kiborult. Így már csak egyet kellett meginnom. 

Az eddigi 100 poszt alatt egy tányér végezte a földön persze úgy, hogy rajta volt még az étel, és mondanom sem kell, hogy fejjel lefelé esett mint a lekváros kenyér. Abból a tányérból csak az az egy volt, azóta pótóltam két  másikkal (teljesen különbözőek). Ez a csoki volt a második balul végződött eset, de itt a pohár legalább megmaradt, és egyébiránt simán fel lehetett szürcsölni a textilről. 

Amúgy aki megmondja melyik lehetett ez a tányér, azt meghívom egy csokira. Vagy egy kávéra. Vagy nem is tudom. Nem akarom, hogy senki se írjon, úgyhogy lehet hogy visszaszívom. 

És mondtam már hogy mi a mai ünneplőruhám amit tegnap megigértem? Háváj mintás szörpnadrág narancs-barna-fehér (pont mint kép színei), és hozzá illő fehér trikó. Sajnos fehér térdzoknim kb 30 éve nincs, pedig most nagyon kellene, mert hűvös az este, de más zoknival nem szeretném tönkretenni az ünnepi outfitemet.

Hoztam mára mindent ami kell az ünnepléshez, még ha nem is sokat, de ez csak egy kicsi ünnep, úgyhogy élvezzétek velem tovább a KajaPiaZongorát.

  

3 komment

Címkék: ital csokis keverek édeseim hűtök 0fokfölött zongorázok

A bejegyzés trackback címe:

https://kajapiazongora.blog.hu/api/trackback/id/tr793147185

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Furos 2011.08.19. 12:13:37

Na
Kitalaltam a regisztralast amugy nem volt nehezz de eddig nem volt idom:)
Ez a valami jol nez ki es ha szerdan esetleg ezt kaphattuk volna a Laruzs vagy mi a tokom nevu muintezmeny 3-as ala kiszolgalasa es hombarfeju szakacsa helyett akkor meg jobb lett volna az erospaprikas parmezanos garlikos teszta utoize:))
tegnap vacsira azert elkeszitettem ala Furos nemi proteinnel mert hus az kell!!

Pussza

sajtosbrokkoli · http://kajapiazongora.blog.hu/ 2011.08.20. 02:05:38

@furos: és finom volt? Amúgy Larus, és majd a Buday Péter kikéri magának. Örülök, hogy legalább az ebéd ízlett, next a coffee is homemade lesz.
Csakhát a végén számlázok.

Furos 2011.08.21. 10:42:38

@sajtosbrokkoli: Igen finom lett bar nem volt eros paprikam de azert kozelitette a tiedet mert en 3 fele sajtot reszeltem ra:)
Szamlazasssal nincs gond majd keresek valami kobor mutossegedet azt raterheljuk:))
süti beállítások módosítása