HTML

KajaPiaZongora - recept, receptek

A sütés, és a főzés a az én terápiám. Receptek és ízek után kutatok. Végül a recept, és a fotó is ide kerül. Találsz étel, ital, desszert, és design ötleteket. Legyen az otthoni főzés és étkezés a gasztronómia méltó része, ne csak kötelező program, és feladat.

Friss topikok

  • BahariAnna: A képek önmagukért beszélnek. Étteremben ettem hasonlót, de ott egy mini adag volt körülbeül 2000,... (2019.09.18. 15:38) Nutellás sajttorta
  • takacsveca93: Cukor helyett én édesítőt tettem bele, így a lelkiismeretem picit nyugodtabb. Szupi recept, az ala... (2019.06.30. 21:04) Epres cseresznyés mini pite
  • takacsveca93: Én is kipróbáltam és áradoztak, hogy mennyire finom lett, szóval biztosan készíteni fogok még ilye... (2018.01.28. 15:22) Méternyi cupcake
  • Csalogány: Hello. Valahogy nem úgy sikerült ez a süti ahogy ide le van írva. Ugyanis a 175 fokra előmelegítet... (2017.07.17. 19:32) Ragacsos csokis keksz
  • tom sawyer: Egy jó másfél éve nem jártam itt, de ahogy látom, nincs is már frissítés. Remélem szültél még pár ... (2017.01.02. 20:23) Püspökkenyér-gyümölcskenyér

Linkblog

Címkék

0fok (4) 0fokalatt (7) 0fokfölött (38) agaveszirup (3) alaplé (2) alkohol (2) alma (12) anannász (1) aprók (20) aprósütemény (20) avokado (4) bab (1) barack (2) bénázások (2) birsalma (4) biscotti (3) bonbon (1) borsó (3) bruschetta (3) bulira (28) bulivan (2) cékla (3) citrom (5) csacskamacska (77) család (10) cseresznye (2) csicseriborsó (2) csicsóka (1) csirke (1) csokis (54) cukkini (9) cukkíni (3) cupcake (5) curry (1) design (4) desszert (60) dinye (2) dzsem (2) édes (36) édeseim (260) egres (1) élesztős (27) élménybeszámoló (12) előétel (9) eper (10) étel (1) ételek (28) ezmiez (1) fagyi (3) falatok (11) fánk (2) felfújt (1) fesztivál (1) feta (5) fhús (7) fölött (2) főzök (103) french toast (1) ganache (2) gesztenye (1) gomba (3) gombóc (2) gránátalma (1) gyerek (21) gyümölcsös (161) h (1) hagyma (1) hagyományőrzés (10) hal (8) hellókarácsony (12) hitalok (10) hűtök (59) ital (9) joghurt (7) karácsony (41) karamell (2) karfiol (1) kávé (3) keksz (3) kelbimbó (4) kelt (10) kenyér (17) keverek (61) kitalok (4) koktél (1) kókusztej (1) köles (4) könyvjelző (1) köret (16) lángos (1) lasagne (1) lencse (3) leves (19) libamáj (1) macaroon (5) majonéz (1) mák (3) málna (2) mango (2) más (58) mascarpone (9) matcha (1) medvehagyma (1) meggy (6) mousse (1) muffin (1) Munkatálaló (1) nélkül (1) Nobilis (2) nyúl (1) öko (8) okosság (9) okosságok (3) olasz (14) olvasónapló (1) országtorta (1) ostya (1) őszibarack (5) ötletek (41) padlizsán (5) palacsinta (1) pálinka (2) paprika (5) paradicsom (5) pesto (3) pohár (3) polenta (3) programajánló (2) push up pops (2) rebarbara (7) répa (9) rétes (3) ribizli (1) ricotta (3) rizs (3) sajttorta (12) saláta (4) saláták (30) sárgabarack (11) sárgadinnye (1) segítsüti (2) shús (12) sorbet (1) sós (57) spárga (6) spenót (5) statisztika (1) sütés (1) sütésnélkül (3) süti (13) sütök (89) sütőtök (1) szeder (1) szendvics (18) szilva (13) tepertő (1) terités (3) teszt (1) tészta (26) tesztüzemmód (1) tonhal (1) torták (46) tortilla (1) ünnepelek (57) vendégváró (31) Villa Bagatell (1) zacskó (1) zeller (2) zöldség (80) zongorázok (119) Címkefelhő

Utolsó kommentek

  • BahariAnna: A képek önmagukért beszélnek. Étteremben ettem hasonlót, de ott egy mini adag volt körülbeül 2000,... (2019.09.18. 15:38) Nutellás sajttorta
  • takacsveca93: Cukor helyett én édesítőt tettem bele, így a lelkiismeretem picit nyugodtabb. Szupi recept, az ala... (2019.06.30. 21:04) Epres cseresznyés mini pite
  • takacsveca93: Én is kipróbáltam és áradoztak, hogy mennyire finom lett, szóval biztosan készíteni fogok még ilye... (2018.01.28. 15:22) Méternyi cupcake
  • Csalogány: Hello. Valahogy nem úgy sikerült ez a süti ahogy ide le van írva. Ugyanis a 175 fokra előmelegítet... (2017.07.17. 19:32) Ragacsos csokis keksz
  • tom sawyer: Egy jó másfél éve nem jártam itt, de ahogy látom, nincs is már frissítés. Remélem szültél még pár ... (2017.01.02. 20:23) Püspökkenyér-gyümölcskenyér
  • Utolsó 20

Sárgadinnyés borkása: Party time!

2012.07.13. 07:00 :: sajtosbrokkoli

A söröket mostanság nagyon menő gyümölcsökkel társítani. Gondoltam kipróbálom ugyanezt a borral is, sőt még le is fagyasztottam, majd ledaráltam a jeget, és jégkását csináltam belőle.

Simán lehet rá vendégeket hívni, megállja a helyét.

sárgadinnyebor 013.jpg

A sárgadinnyés verzió nagyon finom volt, de el tudom képzelni barackkal, vagy áfonyával is. Tekintse mindenki kedvcsinálónak a mai bejegyzést és kísérletezzetek ti is. Mondom én, hogy a konyha a konyha az egyik legjobb felnőtt játszótér, olyan jókat lehet benne játszani, hogy az csudaság.

Ma beszélgettem June-al, aki amerikai, és 65 éves. Pazarul tartja magát, csinos, fitt, szép és ápolt. Elmondta, hogy kész van a magyar és a német kolbászoktól, totálisan megfekszik a gyomrát, és hízott vagy másfél kilót, és milyen jó lesz majd hazamenni, mert otthon üres hűtő, és majd nem lesz mit enni, Ő meg nem is főz. Pont jó ez így. És hozzá teli szájjal őszintén kacagott. (olyan magával ragadó volt ahogy önmagát szemléli, kineveti) Bezzeg az anyukám! -mondta. Ő kilencvenpár, és egész életében semmi mást nem csinált csak főzött, terített, asztalt és ételt dekorált. Most közösen mennek krúzolni. A mamának ez lesz az első útja, June évek óta űzi ezt a sportot. Javasoltam, hogy vigye el a mamát a hajón egy konyha túrára, azt biztosan élvezni fogja, ha már nem főzhet. Hát nem egyformák az már biztos. Egyébként volt már valaki közületek óceánjáró fedélzetén konyha túrán?

Eltűnődtem, hogy a gyerekeim rám is így fognak e emlékezni, hogy egész életemben semmi mást nem csináltam, csak főztem, és fotóztam, és az apukájukat szerettem. De aztán rájöttem, hogy nem. Én annyi mindent csinálok velük közösen.

sárgadinnyebor 001.jpg

Hozzávalók:

500ml pürésített sárgadinnye

500ml muskotály bor

2 ek méz

1 ek friss citromlé

sárgadinnyebor 016.jpg

A fél sárgadinnyét a magok eltávolítása után felkockáztam, aztán botmixerrel pürésítettem. Hozzáadtam a mézet és a citromot, majd felöntöttem a borral. Jégkocka tartóba öntöttem, és lefagyasztottam. Másnap mixerbe raktam, és jégkásává aprítottam.

Az édesítővel, és a citrommal mndenki bánjon szabadon, ízlésének megfelelően.

Szólj hozzá!

Címkék: ital hűtök 0fokalatt

A bejegyzés trackback címe:

https://kajapiazongora.blog.hu/api/trackback/id/tr224650914

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása