HTML

KajaPiaZongora - recept, receptek

A sütés, és a főzés a az én terápiám. Receptek és ízek után kutatok. Végül a recept, és a fotó is ide kerül. Találsz étel, ital, desszert, és design ötleteket. Legyen az otthoni főzés és étkezés a gasztronómia méltó része, ne csak kötelező program, és feladat.

Friss topikok

  • BahariAnna: A képek önmagukért beszélnek. Étteremben ettem hasonlót, de ott egy mini adag volt körülbeül 2000,... (2019.09.18. 15:38) Nutellás sajttorta
  • takacsveca93: Cukor helyett én édesítőt tettem bele, így a lelkiismeretem picit nyugodtabb. Szupi recept, az ala... (2019.06.30. 21:04) Epres cseresznyés mini pite
  • takacsveca93: Én is kipróbáltam és áradoztak, hogy mennyire finom lett, szóval biztosan készíteni fogok még ilye... (2018.01.28. 15:22) Méternyi cupcake
  • Csalogány: Hello. Valahogy nem úgy sikerült ez a süti ahogy ide le van írva. Ugyanis a 175 fokra előmelegítet... (2017.07.17. 19:32) Ragacsos csokis keksz
  • tom sawyer: Egy jó másfél éve nem jártam itt, de ahogy látom, nincs is már frissítés. Remélem szültél még pár ... (2017.01.02. 20:23) Püspökkenyér-gyümölcskenyér

Linkblog

Címkék

0fok (4) 0fokalatt (7) 0fokfölött (38) agaveszirup (3) alaplé (2) alkohol (2) alma (12) anannász (1) aprók (20) aprósütemény (20) avokado (4) bab (1) barack (2) bénázások (2) birsalma (4) biscotti (3) bonbon (1) borsó (3) bruschetta (3) bulira (28) bulivan (2) cékla (3) citrom (5) csacskamacska (77) család (10) cseresznye (2) csicseriborsó (2) csicsóka (1) csirke (1) csokis (54) cukkíni (3) cukkini (9) cupcake (5) curry (1) design (4) desszert (60) dinye (2) dzsem (2) édes (36) édeseim (260) egres (1) élesztős (27) élménybeszámoló (12) előétel (9) eper (10) étel (1) ételek (28) ezmiez (1) fagyi (3) falatok (11) fánk (2) felfújt (1) fesztivál (1) feta (5) fhús (7) fölött (2) főzök (103) french toast (1) ganache (2) gesztenye (1) gomba (3) gombóc (2) gránátalma (1) gyerek (21) gyümölcsös (161) h (1) hagyma (1) hagyományőrzés (10) hal (8) hellókarácsony (12) hitalok (10) hűtök (59) ital (9) joghurt (7) karácsony (41) karamell (2) karfiol (1) kávé (3) keksz (3) kelbimbó (4) kelt (10) kenyér (17) keverek (61) kitalok (4) koktél (1) kókusztej (1) köles (4) könyvjelző (1) köret (16) lángos (1) lasagne (1) lencse (3) leves (19) libamáj (1) macaroon (5) majonéz (1) mák (3) málna (2) mango (2) más (58) mascarpone (9) matcha (1) medvehagyma (1) meggy (6) mousse (1) muffin (1) Munkatálaló (1) nélkül (1) Nobilis (2) nyúl (1) öko (8) okosság (9) okosságok (3) olasz (14) olvasónapló (1) országtorta (1) ostya (1) őszibarack (5) ötletek (41) padlizsán (5) palacsinta (1) pálinka (2) paprika (5) paradicsom (5) pesto (3) pohár (3) polenta (3) programajánló (2) push up pops (2) rebarbara (7) répa (9) rétes (3) ribizli (1) ricotta (3) rizs (3) sajttorta (12) saláta (4) saláták (30) sárgabarack (11) sárgadinnye (1) segítsüti (2) shús (12) sorbet (1) sós (57) spárga (6) spenót (5) statisztika (1) sütés (1) sütésnélkül (3) süti (13) sütök (89) sütőtök (1) szeder (1) szendvics (18) szilva (13) tepertő (1) terités (3) teszt (1) tészta (26) tesztüzemmód (1) tonhal (1) torták (46) tortilla (1) ünnepelek (57) vendégváró (31) Villa Bagatell (1) zacskó (1) zeller (2) zöldség (80) zongorázok (119) Címkefelhő

Utolsó kommentek

  • BahariAnna: A képek önmagukért beszélnek. Étteremben ettem hasonlót, de ott egy mini adag volt körülbeül 2000,... (2019.09.18. 15:38) Nutellás sajttorta
  • takacsveca93: Cukor helyett én édesítőt tettem bele, így a lelkiismeretem picit nyugodtabb. Szupi recept, az ala... (2019.06.30. 21:04) Epres cseresznyés mini pite
  • takacsveca93: Én is kipróbáltam és áradoztak, hogy mennyire finom lett, szóval biztosan készíteni fogok még ilye... (2018.01.28. 15:22) Méternyi cupcake
  • Csalogány: Hello. Valahogy nem úgy sikerült ez a süti ahogy ide le van írva. Ugyanis a 175 fokra előmelegítet... (2017.07.17. 19:32) Ragacsos csokis keksz
  • tom sawyer: Egy jó másfél éve nem jártam itt, de ahogy látom, nincs is már frissítés. Remélem szültél még pár ... (2017.01.02. 20:23) Püspökkenyér-gyümölcskenyér
  • Utolsó 20

Nutellás sajttorta

2013.12.08. 21:41 :: sajtosbrokkoli

Ennél egyszerűbb torta nem létezik, és még csak sütni sem kell, sőt garantáltan jól fog kinézni, mert nem lehet hibázni vele, hülye- és béna-biztos darab. Munkaidejét tekintve 10 perc. Nem létezik ennél hasznosabb torta recept karácsonyra.

nutellassajttorta2.jpg

Majdnem 8 évig sikerült száműzni a fiúk agyából, és a konyhából a Nutellát, mert én soha nem mutattam be őket egymásnak: Nutella-Lóri , Lóri-Nutella, vagy ugyanezt Vincével. Aztán jött az unokatesó a Nutellába mártott babapiskóta nemhogy ötletével, de sokkal inkább egy tökéletes prezentációjával, és Vince bekapta a horgot, mint nyugdíjas a rezsicsökkentést. Hát így. Aztán jött a mikulás, és szegény gyerek Nutellát kért, hátha majd legalább ő hoz, annak ellenére, igazán nem hisz benne, de ha a Nutelláról van szó, akkor úgy döntött, hogy inkább hisz, a cél szentesíti az eszközt alapon.

Az az alávaló fehér szakállas sem hozott, de én megkönyörültem, és készítettem egy tortát is, ami igen bejövős volt a gyermeknek (meg nekem is annak ellenére, hogy nem szeretem a Nutellát, de a sajtkrém sokat javít rajta, olyannyira, hogy egy nagy adagot karácsonyra is tervezek készíteni) még a sajt sem zavarta, már akkor sem, amikor elmondtam, hogy van benne az is.

Na remélem most már mindenki kedvet kapott, és ha valami újat szeretnétek idén a karácsonyi asztalra, legyen ez a torta.

Hozzávalók:

125 g Digestive keksz (Spar, Tesco a fellelhetősége)

40 g olvasztott vaj

250 g krémsajt (szobahőmérsékletű)

200 g Nutella (szobahőmérsékletű)

5 db Ferrero Rocher

30 g porcukor

nutellás sajttorta.jpg

A kekszet daráljuk meg, és a vajjal dogozzuk össze . Ezt villával célszerű. A sajtot a porcukorral keverjük habosra, és adjuk hozzá a Nutellát. Alapos keverjük össze. 5 db 8cm átmérőjű tortagyűrűbe osszuk el a kekszet, de hagyjunk belőle egy keveset, hogy a tetejére is szórhassunk. A kekszet tömörítsük be a formák alján. Én ezt a kávétömörítőmmel végeztem, de aki a tortagyűrű, és a tömörítő hallatán már anyukámat emlegeti, annak javaslom, hogy egy sima tortaformával tegye ugyanezt, akkor lesz majd egy nagyobb, az 5 kicsi torta helyett. Ezután kanalazzuk rá a Nutellás krémet, és simítsuk el a tetejét. Aztán jöhet a maradék keksz szórása, és a Ferrero golyók a közepébe. Profi nem? Most be kell tenni a hűtőbe egy éjszakára, vagy minimum 4 órára. Ha ez letelt, belül késsel vágjuk körbe a szélét, és a golyónál nyomva emeljük le a gyűrűt.

Az elkészítés gyorsabban ment, mint a poszt szerkesztése. További sokféle sajttorták itt.

Egy éve: Feketeerdő keksz, kelbimbós makaróni mustáros sajtmáartással, Konyhai lottó: almatorta

Két éve: Rozmaringos krumpli kelbimbóval, Sajtos körte

Karácsony: Illatos adventi vendégváró koszorú, Citromtorta, Partiállat: Vodkás gumimaci

4 komment

Címkék: karácsony desszert csokis torták hellókarácsony sajttorta sütésnélkül ünnepelek édeseim

A bejegyzés trackback címe:

https://kajapiazongora.blog.hu/api/trackback/id/tr485682207

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rezsoatya (törölt) 2013.12.09. 08:51:56

Jól néz ki! A gyerekekért mindent! :-P

(rezsicsökkenés, mi? politizálunk is? amikor egyes kisnyugdíjasnak villára sem telik? :-P) :D

SarahConnor 2013.12.09. 08:56:15

Elég töménynek hangzik... de mivel ilyen könnyű elkészíteni, teszek vele egy próbát karácsonykor.

sajtosbrokkoli · http://kajapiazongora.blog.hu/ 2013.12.10. 08:10:57

@Lenina Huxley: nem lesz tomeny, a sajt sokat lazit rajta.
@rezsoatya: ez az artatlan hasonlat mar politizalas?

BahariAnna 2019.09.18. 15:38:10

A képek önmagukért beszélnek. Étteremben ettem hasonlót, de ott egy mini adag volt körülbeül 2000, Budapesten. Úgyhogy benne vagyok az otthon elkészíthető projectben. Recepteket kutatok, ez megfelelő is lesz. Az alapanyagokat mindig megnézem netnen, tudok egy jó oldalt www.ujsagomat.hu remélem érdekesnek találod
süti beállítások módosítása