HTML

KajaPiaZongora - recept, receptek

A sütés, és a főzés a az én terápiám. Receptek és ízek után kutatok. Végül a recept, és a fotó is ide kerül. Találsz étel, ital, desszert, és design ötleteket. Legyen az otthoni főzés és étkezés a gasztronómia méltó része, ne csak kötelező program, és feladat.

Friss topikok

  • BahariAnna: A képek önmagukért beszélnek. Étteremben ettem hasonlót, de ott egy mini adag volt körülbeül 2000,... (2019.09.18. 15:38) Nutellás sajttorta
  • takacsveca93: Cukor helyett én édesítőt tettem bele, így a lelkiismeretem picit nyugodtabb. Szupi recept, az ala... (2019.06.30. 21:04) Epres cseresznyés mini pite
  • takacsveca93: Én is kipróbáltam és áradoztak, hogy mennyire finom lett, szóval biztosan készíteni fogok még ilye... (2018.01.28. 15:22) Méternyi cupcake
  • Csalogány: Hello. Valahogy nem úgy sikerült ez a süti ahogy ide le van írva. Ugyanis a 175 fokra előmelegítet... (2017.07.17. 19:32) Ragacsos csokis keksz
  • tom sawyer: Egy jó másfél éve nem jártam itt, de ahogy látom, nincs is már frissítés. Remélem szültél még pár ... (2017.01.02. 20:23) Püspökkenyér-gyümölcskenyér

Linkblog

Címkék

0fok (4) 0fokalatt (7) 0fokfölött (38) agaveszirup (3) alaplé (2) alkohol (2) alma (12) anannász (1) aprók (20) aprósütemény (20) avokado (4) bab (1) barack (2) bénázások (2) birsalma (4) biscotti (3) bonbon (1) borsó (3) bruschetta (3) bulira (28) bulivan (2) cékla (3) citrom (5) csacskamacska (77) család (10) cseresznye (2) csicseriborsó (2) csicsóka (1) csirke (1) csokis (54) cukkini (9) cukkíni (3) cupcake (5) curry (1) design (4) desszert (60) dinye (2) dzsem (2) édes (36) édeseim (260) egres (1) élesztős (27) élménybeszámoló (12) előétel (9) eper (10) étel (1) ételek (28) ezmiez (1) fagyi (3) falatok (11) fánk (2) felfújt (1) fesztivál (1) feta (5) fhús (7) fölött (2) főzök (103) french toast (1) ganache (2) gesztenye (1) gomba (3) gombóc (2) gránátalma (1) gyerek (21) gyümölcsös (161) h (1) hagyma (1) hagyományőrzés (10) hal (8) hellókarácsony (12) hitalok (10) hűtök (59) ital (9) joghurt (7) karácsony (41) karamell (2) karfiol (1) kávé (3) keksz (3) kelbimbó (4) kelt (10) kenyér (17) keverek (61) kitalok (4) koktél (1) kókusztej (1) köles (4) könyvjelző (1) köret (16) lángos (1) lasagne (1) lencse (3) leves (19) libamáj (1) macaroon (5) majonéz (1) mák (3) málna (2) mango (2) más (58) mascarpone (9) matcha (1) medvehagyma (1) meggy (6) mousse (1) muffin (1) Munkatálaló (1) nélkül (1) Nobilis (2) nyúl (1) öko (8) okosság (9) okosságok (3) olasz (14) olvasónapló (1) országtorta (1) ostya (1) őszibarack (5) ötletek (41) padlizsán (5) palacsinta (1) pálinka (2) paprika (5) paradicsom (5) pesto (3) pohár (3) polenta (3) programajánló (2) push up pops (2) rebarbara (7) répa (9) rétes (3) ribizli (1) ricotta (3) rizs (3) sajttorta (12) saláta (4) saláták (30) sárgabarack (11) sárgadinnye (1) segítsüti (2) shús (12) sorbet (1) sós (57) spárga (6) spenót (5) statisztika (1) sütés (1) sütésnélkül (3) süti (13) sütök (89) sütőtök (1) szeder (1) szendvics (18) szilva (13) tepertő (1) terités (3) teszt (1) tészta (26) tesztüzemmód (1) tonhal (1) torták (46) tortilla (1) ünnepelek (57) vendégváró (31) Villa Bagatell (1) zacskó (1) zeller (2) zöldség (80) zongorázok (119) Címkefelhő

Utolsó kommentek

  • BahariAnna: A képek önmagukért beszélnek. Étteremben ettem hasonlót, de ott egy mini adag volt körülbeül 2000,... (2019.09.18. 15:38) Nutellás sajttorta
  • takacsveca93: Cukor helyett én édesítőt tettem bele, így a lelkiismeretem picit nyugodtabb. Szupi recept, az ala... (2019.06.30. 21:04) Epres cseresznyés mini pite
  • takacsveca93: Én is kipróbáltam és áradoztak, hogy mennyire finom lett, szóval biztosan készíteni fogok még ilye... (2018.01.28. 15:22) Méternyi cupcake
  • Csalogány: Hello. Valahogy nem úgy sikerült ez a süti ahogy ide le van írva. Ugyanis a 175 fokra előmelegítet... (2017.07.17. 19:32) Ragacsos csokis keksz
  • tom sawyer: Egy jó másfél éve nem jártam itt, de ahogy látom, nincs is már frissítés. Remélem szültél még pár ... (2017.01.02. 20:23) Püspökkenyér-gyümölcskenyér
  • Utolsó 20

Lazac salátával, hagymalepénnyel

2012.07.20. 07:00 :: sajtosbrokkoli

Minek nekem férj, ha van másnak? És engem hív fel ha vásárolni indul, hogy vele tartok e a halashoz? Persze, hogy vele tartok, bármikor, a hal jó és egészséges, Balázs meg jó(fej) és (majdnem) egészségesen él, és étkezik.

lazac salátával 001.jpg

Vásárlás közben ilyenekről beszélgetünk: Tudtok még beszélgeti Hánival ilyenkor, amikor elmennek a gyerekek, és csak ketten vagytok otthon? Vagy: A múltkor elnézést kértem a feleségemtől a vacsoravendégek miatt, akiket hívtam, inkább veletek kellet volna megenni azokat a sztékeket, nem az orrtúrós vendégekkel. Vagy: Te most abba betegedtél bele, hogy a feleséged meg a gyereked nélküled mentek nyaralni?

Aztán azon fintorgunk némán, hogy a hentes a(z agy)velő mérlegre rakásánál annyira undorodik, hogy majdnem tele hányja a pultban az összes húst, meg hogy nem érti miért kérjük, hogy vágja az oldalast hosszában félve. Mert neki egyszerűbb a bárddal. Balázs répát én káposztát válogatok a coleslow-hoz, és mire kilépünk a boltból tudjuk mi kerül a grillrácsra este. A grill mellett mi hárman, Balázs, Háni meg én kibeszéljük Katit, mert Ő nincs ott, és úgy búcsúzunk, hogy legközelebb is az következik a kibeszélésben, aki nem lesz ott. Ilyenek a legjobb barátnők: olyan férjet választanak, akivel el lehet menni a halashoz, akivel lehet edényeket válogatni amikor külföldön shoppingolunk és akivel ugyanazt gondoljuk Katiról. Szeretjük, akkor is, ha nincs ott . 

A halasnál vett lazacból lett ebéd.

Hozzávalók:

3 szelet lazac

2 karika citrom

5-6 szál petrezselyem, és bazsalikom

1-2 ek kapribogyó

só, olívaolaj

Saláta:

saláta levél mix

citromlé

balsamico (balzsamecet redukció)

olívaolaj

A hagymalepény receptjét ide kattintva találjátok.

lazac salátával 002.jpg

Egy serpenyőben két evőkanál olajat melegítettem, beleraktam a halat, sóztam, ráraktam a citrom szeleteket, a leveleket, és a bogyókat két perc múlva megfordítottam, és lefedve hagytam még 3-4 percig, a tűzön aztán elzártam alatta. A salátát meglocsoltam olajjal, citromlével, nagyon picit sóztam, és rácsöpögtettem a balsamicot. A lepényt kivettem a sütőből, felvágtam, és a tányérokra raktam a saláták mellé. Mindenki szedett magának halat, és már ettünk is,

A lepénnyel kell kezdeni, amíg az sül minden más is kész lesz.

Egy éve: Mandulás sáfrányos barackos süti. Gyönyörű, és nagyon finom

Szólj hozzá!

Címkék: hal főzök saláták

A bejegyzés trackback címe:

https://kajapiazongora.blog.hu/api/trackback/id/tr144667080

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása