HTML

KajaPiaZongora - recept, receptek

A sütés, és a főzés a az én terápiám. Receptek és ízek után kutatok. Végül a recept, és a fotó is ide kerül. Találsz étel, ital, desszert, és design ötleteket. Legyen az otthoni főzés és étkezés a gasztronómia méltó része, ne csak kötelező program, és feladat.

Friss topikok

  • BahariAnna: A képek önmagukért beszélnek. Étteremben ettem hasonlót, de ott egy mini adag volt körülbeül 2000,... (2019.09.18. 15:38) Nutellás sajttorta
  • takacsveca93: Cukor helyett én édesítőt tettem bele, így a lelkiismeretem picit nyugodtabb. Szupi recept, az ala... (2019.06.30. 21:04) Epres cseresznyés mini pite
  • takacsveca93: Én is kipróbáltam és áradoztak, hogy mennyire finom lett, szóval biztosan készíteni fogok még ilye... (2018.01.28. 15:22) Méternyi cupcake
  • Csalogány: Hello. Valahogy nem úgy sikerült ez a süti ahogy ide le van írva. Ugyanis a 175 fokra előmelegítet... (2017.07.17. 19:32) Ragacsos csokis keksz
  • tom sawyer: Egy jó másfél éve nem jártam itt, de ahogy látom, nincs is már frissítés. Remélem szültél még pár ... (2017.01.02. 20:23) Püspökkenyér-gyümölcskenyér

Linkblog

Címkék

0fok (4) 0fokalatt (7) 0fokfölött (38) agaveszirup (3) alaplé (2) alkohol (2) alma (12) anannász (1) aprók (20) aprósütemény (20) avokado (4) bab (1) barack (2) bénázások (2) birsalma (4) biscotti (3) bonbon (1) borsó (3) bruschetta (3) bulira (28) bulivan (2) cékla (3) citrom (5) csacskamacska (77) család (10) cseresznye (2) csicseriborsó (2) csicsóka (1) csirke (1) csokis (54) cukkini (9) cukkíni (3) cupcake (5) curry (1) design (4) desszert (60) dinye (2) dzsem (2) édes (36) édeseim (260) egres (1) élesztős (27) élménybeszámoló (12) előétel (9) eper (10) étel (1) ételek (28) ezmiez (1) fagyi (3) falatok (11) fánk (2) felfújt (1) fesztivál (1) feta (5) fhús (7) fölött (2) főzök (103) french toast (1) ganache (2) gesztenye (1) gomba (3) gombóc (2) gránátalma (1) gyerek (21) gyümölcsös (161) h (1) hagyma (1) hagyományőrzés (10) hal (8) hellókarácsony (12) hitalok (10) hűtök (59) ital (9) joghurt (7) karácsony (41) karamell (2) karfiol (1) kávé (3) keksz (3) kelbimbó (4) kelt (10) kenyér (17) keverek (61) kitalok (4) koktél (1) kókusztej (1) köles (4) könyvjelző (1) köret (16) lángos (1) lasagne (1) lencse (3) leves (19) libamáj (1) macaroon (5) majonéz (1) mák (3) málna (2) mango (2) más (58) mascarpone (9) matcha (1) medvehagyma (1) meggy (6) mousse (1) muffin (1) Munkatálaló (1) nélkül (1) Nobilis (2) nyúl (1) öko (8) okosság (9) okosságok (3) olasz (14) olvasónapló (1) országtorta (1) ostya (1) őszibarack (5) ötletek (41) padlizsán (5) palacsinta (1) pálinka (2) paprika (5) paradicsom (5) pesto (3) pohár (3) polenta (3) programajánló (2) push up pops (2) rebarbara (7) répa (9) rétes (3) ribizli (1) ricotta (3) rizs (3) sajttorta (12) saláta (4) saláták (30) sárgabarack (11) sárgadinnye (1) segítsüti (2) shús (12) sorbet (1) sós (57) spárga (6) spenót (5) statisztika (1) sütés (1) sütésnélkül (3) süti (13) sütök (89) sütőtök (1) szeder (1) szendvics (18) szilva (13) tepertő (1) terités (3) teszt (1) tészta (26) tesztüzemmód (1) tonhal (1) torták (46) tortilla (1) ünnepelek (57) vendégváró (31) Villa Bagatell (1) zacskó (1) zeller (2) zöldség (80) zongorázok (119) Címkefelhő

Utolsó kommentek

  • BahariAnna: A képek önmagukért beszélnek. Étteremben ettem hasonlót, de ott egy mini adag volt körülbeül 2000,... (2019.09.18. 15:38) Nutellás sajttorta
  • takacsveca93: Cukor helyett én édesítőt tettem bele, így a lelkiismeretem picit nyugodtabb. Szupi recept, az ala... (2019.06.30. 21:04) Epres cseresznyés mini pite
  • takacsveca93: Én is kipróbáltam és áradoztak, hogy mennyire finom lett, szóval biztosan készíteni fogok még ilye... (2018.01.28. 15:22) Méternyi cupcake
  • Csalogány: Hello. Valahogy nem úgy sikerült ez a süti ahogy ide le van írva. Ugyanis a 175 fokra előmelegítet... (2017.07.17. 19:32) Ragacsos csokis keksz
  • tom sawyer: Egy jó másfél éve nem jártam itt, de ahogy látom, nincs is már frissítés. Remélem szültél még pár ... (2017.01.02. 20:23) Püspökkenyér-gyümölcskenyér
  • Utolsó 20

Mi történik a csövi seggéből kihúzott kolbásszal?

2013.06.04. 14:43 :: sajtosbrokkoli

Én kérek elnézést a mai posztért, de annyira szürreális esetnek voltam tanúja, hogy ki kell beszélnem magamból.

Beszaladtam a sarki boltba, amikor is az ajtóban rám szóltak az alkalmazottak, hogy ne csukjam be, mert ők kimennek. Míg én a meggyet pakoltam a zacskóba a pénztár háta mögött, az összes alkalmazott beállt a pénztáros mögé, majd a legbátrabbik rászólt a soron következő csövire, hogy AZONNAL ADJA ELŐ A KOLBÁSZT!

Annyira meglepődtem, hogy felnéztem, és a  felfedeztem a folyamatos delíriumban a BAH csomópontot irányító szakállas környékbeli csövit, aki most éppen nem volt annyira részeg, talán ezért is, azonnal, egy elegáns mozdulattal előrántotta a nadrágja feneke alól a papírba csomagolt kolbászt, amit a pultnál becsomagoltatott.

Arra most ki se térek, hogy mennyire kell eligya az ember az agyát, hogy egy öt főt foglalkoztató kicsi boltban azt gondolja, ez majd nem tűnik fel, de ez most tényleg mindegy. Az elgondolkodtató rész csak ez után jött.

Kimentek a csövik, azzal a felszólítással, hogy tényleg, de tényleg soha be ne tegyék ide többet a lábukat. Mindenki felocsúdott, az eset szerintem nagyon jóindulatúan megoldódott, a pénztárosnő kifújta magát, és a kolbászt a papírba csomagolt kolbászt az egyik kolleganő kezébe adta, aki elindult vele a húspult felé.

 

Most jön a kínzó kérdés: Mi történik a csövi seggéből kihúzott kolbásszal?

  1. Kidobják, mert egy csövi gatyájában is volt már?
  2. Kicsomagolják, és visszateszik a pultba, mert úgyis be volt csomagolva, ki nem fizett, a leltárba meg kell?
  3. Kicsomagolják, és visszateszik a pultba, mert a kolbászt úgysem nyersen fogyasztjuk, és alapos hőkezeléssel (majdnem) minden elpusztul?

 

Most komolyan ilyenkor mi van?

 

Vagy elég lenne csak nem gondolkozni.

 

Holnap nagyszerű „Bite féle roll recept jön otthonilag”.

12 komment

Címkék: csacskamacska zongorázok

A bejegyzés trackback címe:

https://kajapiazongora.blog.hu/api/trackback/id/tr245343698

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

no mail, no problem 2013.06.04. 19:00:32

1 valószínűséggel visszakerült a pultba, és valaki megvette, az történt.

amennyire jóindulatú voltam tegnap a tescoval, annyira előítéletes vagyok a bp-i átlagos kisboltok mentalitásával. a környékemen kifejezetten rosszak a tapasztalataim, és ha lehet, nem vásárolok kisboltban. pedig elvben lokális kisboltpárti vevő vagyok, de mindennek van határa.

sajtosbrokkoli · http://kajapiazongora.blog.hu/ 2013.06.04. 21:39:59

@no mail, no problem: Engedd meg, hogy javítsalak, de a tegnapi kép "CBA betűtipus", bár lehet, hogy a Tesco is ezt használja, nem figyeltem még meg, de lehet hogy ezentúl fogom.

FB-os presszióra meg kelett tudnom, mi történt a kolbásszal, és egy hosszabb beszélgetésbe bonyolódtam a hölgyekkel, viszamenvén dálután. Nem irígylem őket.

Csak az a kérdés, hogy hol nem vagy ennek kitéve? Szerintem a kiflikkel, és a szabadon levő pékárukkal amit nem pult mögül adnak, kábé ugyanez történhet nap mint nap, multiknál is nem?

no mail, no problem 2013.06.04. 23:42:50

@sajtosbrokkoli: a "melyik boltból van a tábla" teszten biztos elbuknék, a tesco is ösztönből jött, az írói munkásságom része, csakhogy nem menjünk chiletől nagyon messze.

annyiban sajnos igazad van, h sokszor látom, h az emberek kézzel összetapogatják, visszadobálják a péksüteményeket. vagy végignyammogja az ovis korú, de nem szólnak rá, mert addig is kussol, ó de jó. elkeserítően kultúrálatlan szokás, maradjunk ennyi understatement-nél. de a boltról ez a véleményem, ahol nincs csipesz, mint valamelyik multis hiperban. (hogy használják-e, azt nem tudom, de a bevásárlókocsiba rámolt gyerekek száma alapján nincs illúzióm arról se.) mindössze egy marginális kisebbség, aki kifordított zacskón keresztül nyúlkál bele a pékáruba. tájidegen kultúlény a tufák között. de olyant is láttam régebben a szigeten, h az eladó felváltva fogdosta a csupasz kézzel az ételt és a pénzt.

de most, h így mondod, hirtelen tudatosult bennem, h ha éppen nem sütök, akkor bizony hosszú évek óta olyan helyeken veszem a pékárut, ahol az eladó adja. és nagyon sok más élelmiszert is, a piac kivételével. bolti csomagolásban is csak folyékony, v mélyhűtőtt árut tartok a hűtőmben.

rezsoatya (törölt) 2013.06.05. 06:16:14

@sajtosbrokkoli: "...a szabadon levo pekarukkal, amit nem pult mogul adnak..."

Hanyszor hagytam ott PULT MOGUL ADOTT pekarut!
Kivalasztottam, kertem, majd az elado komotosan megnyalja az ujjat, hogy szet tudja nyitni a nejlonzacskot... Volt, hogy elore szoltam, hogy ne nyalja az ujjat es ugy nezett ram, mint a marslakora... tudom, hogy nem elhetunk steril kornyezetben, kell is valamennyi baci, csak gusztus is kell hozza...

sajtosbrokkoli · http://kajapiazongora.blog.hu/ 2013.06.05. 07:37:38

@no mail, no problem: @rezsoatya:
Drága urak, akkor a napokban megmutatom hogy miként is kezeli az egyik áruház a jól ismert vevőközönségét, csodás élményben lesz részetek.

Nagy megnyugvás azért, hogy nem csak engem zavar, bár csak én háborgok miatta!

no mail, no problem 2013.06.05. 15:56:43

@rezsoatya: az ott hagyás nálamm is játszik.
@sajtosbrokkoli: őszintén remélem, h nincs illuzióm arról, h mi történik ott, ahol nem látom. (titokban félek, h de.) már többször láttam, h nem csak a híd, de a sámli is túl messze van, és különben is elérhető a hűtőpult teteje, ha a legalsó polc szélére állnak.

rezsoatya (törölt) 2013.06.06. 08:08:26

Egy aranyos jelenet jutott eszembe egy regebbi filmbol (Notting Hill)

www.youtube.com/watch?v=ArlsU2_cUbg&feature=youtube_gdata_player

"...es mi van, ha megis van a nadragomban egy konyv? - Akkor kiveszi, MEGTORLI, es visszateszi a polcra!"

sajtosbrokkoli · http://kajapiazongora.blog.hu/ 2013.06.06. 08:59:52

@rezsoatya: jaj, nagyon jol szorakoztam !
Ebbol a filmbol nekem az a jelenet egett be, amikor a foszereplo otthonaban a felorult lakotars ( a buvarruhas) azt mondja:
-Azt hiszem ez a joghurt megromlott.
-De hat az majonez.
-Jaaa, annak egesz jo.

rezsoatya (törölt) 2013.06.06. 09:04:01

Ugye-ugye? Milyen "kaja-pia" vonatkozasa is lehet egy filmnek?

rezsoatya (törölt) 2013.06.06. 09:05:34

A Bridget Jones naplojabol a kek szinu "spargaleves" is megvan?
:D

rezsoatya (törölt) 2013.06.06. 09:20:14

Latod, a szolasokkal kapcsolatos bejegyzesed utan lehetne "a legjobb filmes-kajas jelenetek"-rol irni, vagy a mit szolsz a legjobb csovi-gatyas jelenetekhez...? :D

replikátor · http://reszegekistene.blog.hu/ 2013.07.14. 20:43:55

jobb, ha nem tudod mit eszel... boldog maradsz!
süti beállítások módosítása