HTML

KajaPiaZongora - recept, receptek

A sütés, és a főzés a az én terápiám. Receptek és ízek után kutatok. Végül a recept, és a fotó is ide kerül. Találsz étel, ital, desszert, és design ötleteket. Legyen az otthoni főzés és étkezés a gasztronómia méltó része, ne csak kötelező program, és feladat.

Friss topikok

  • BahariAnna: A képek önmagukért beszélnek. Étteremben ettem hasonlót, de ott egy mini adag volt körülbeül 2000,... (2019.09.18. 15:38) Nutellás sajttorta
  • takacsveca93: Cukor helyett én édesítőt tettem bele, így a lelkiismeretem picit nyugodtabb. Szupi recept, az ala... (2019.06.30. 21:04) Epres cseresznyés mini pite
  • takacsveca93: Én is kipróbáltam és áradoztak, hogy mennyire finom lett, szóval biztosan készíteni fogok még ilye... (2018.01.28. 15:22) Méternyi cupcake
  • Csalogány: Hello. Valahogy nem úgy sikerült ez a süti ahogy ide le van írva. Ugyanis a 175 fokra előmelegítet... (2017.07.17. 19:32) Ragacsos csokis keksz
  • tom sawyer: Egy jó másfél éve nem jártam itt, de ahogy látom, nincs is már frissítés. Remélem szültél még pár ... (2017.01.02. 20:23) Püspökkenyér-gyümölcskenyér

Linkblog

Címkék

0fok (4) 0fokalatt (7) 0fokfölött (38) agaveszirup (3) alaplé (2) alkohol (2) alma (12) anannász (1) aprók (20) aprósütemény (20) avokado (4) bab (1) barack (2) bénázások (2) birsalma (4) biscotti (3) bonbon (1) borsó (3) bruschetta (3) bulira (28) bulivan (2) cékla (3) citrom (5) csacskamacska (77) család (10) cseresznye (2) csicseriborsó (2) csicsóka (1) csirke (1) csokis (54) cukkíni (3) cukkini (9) cupcake (5) curry (1) design (4) desszert (60) dinye (2) dzsem (2) édes (36) édeseim (260) egres (1) élesztős (27) élménybeszámoló (12) előétel (9) eper (10) étel (1) ételek (28) ezmiez (1) fagyi (3) falatok (11) fánk (2) felfújt (1) fesztivál (1) feta (5) fhús (7) fölött (2) főzök (103) french toast (1) ganache (2) gesztenye (1) gomba (3) gombóc (2) gránátalma (1) gyerek (21) gyümölcsös (161) h (1) hagyma (1) hagyományőrzés (10) hal (8) hellókarácsony (12) hitalok (10) hűtök (59) ital (9) joghurt (7) karácsony (41) karamell (2) karfiol (1) kávé (3) keksz (3) kelbimbó (4) kelt (10) kenyér (17) keverek (61) kitalok (4) koktél (1) kókusztej (1) köles (4) könyvjelző (1) köret (16) lángos (1) lasagne (1) lencse (3) leves (19) libamáj (1) macaroon (5) majonéz (1) mák (3) málna (2) mango (2) más (58) mascarpone (9) matcha (1) medvehagyma (1) meggy (6) mousse (1) muffin (1) Munkatálaló (1) nélkül (1) Nobilis (2) nyúl (1) öko (8) okosság (9) okosságok (3) olasz (14) olvasónapló (1) országtorta (1) ostya (1) őszibarack (5) ötletek (41) padlizsán (5) palacsinta (1) pálinka (2) paprika (5) paradicsom (5) pesto (3) pohár (3) polenta (3) programajánló (2) push up pops (2) rebarbara (7) répa (9) rétes (3) ribizli (1) ricotta (3) rizs (3) sajttorta (12) saláta (4) saláták (30) sárgabarack (11) sárgadinnye (1) segítsüti (2) shús (12) sorbet (1) sós (57) spárga (6) spenót (5) statisztika (1) sütés (1) sütésnélkül (3) süti (13) sütök (89) sütőtök (1) szeder (1) szendvics (18) szilva (13) tepertő (1) terités (3) teszt (1) tészta (26) tesztüzemmód (1) tonhal (1) torták (46) tortilla (1) ünnepelek (57) vendégváró (31) Villa Bagatell (1) zacskó (1) zeller (2) zöldség (80) zongorázok (119) Címkefelhő

Utolsó kommentek

  • BahariAnna: A képek önmagukért beszélnek. Étteremben ettem hasonlót, de ott egy mini adag volt körülbeül 2000,... (2019.09.18. 15:38) Nutellás sajttorta
  • takacsveca93: Cukor helyett én édesítőt tettem bele, így a lelkiismeretem picit nyugodtabb. Szupi recept, az ala... (2019.06.30. 21:04) Epres cseresznyés mini pite
  • takacsveca93: Én is kipróbáltam és áradoztak, hogy mennyire finom lett, szóval biztosan készíteni fogok még ilye... (2018.01.28. 15:22) Méternyi cupcake
  • Csalogány: Hello. Valahogy nem úgy sikerült ez a süti ahogy ide le van írva. Ugyanis a 175 fokra előmelegítet... (2017.07.17. 19:32) Ragacsos csokis keksz
  • tom sawyer: Egy jó másfél éve nem jártam itt, de ahogy látom, nincs is már frissítés. Remélem szültél még pár ... (2017.01.02. 20:23) Püspökkenyér-gyümölcskenyér
  • Utolsó 20

Cukkini tésztaketrecben

2011.07.26. 07:00 :: sajtosbrokkoli

Nem volt még szerencsém soha ekkora , soha ilyen sárga, és soha ekkora de mégis zsenge cukkinihez, mint ez a múltkori darab, amit Erikától kaptam. Készült belőle ugye a fetás lepény és még maradt is, illetve az eredeti terv tészta volt, csak Dolce vita is éppen abban utazott, így nem ez volt a legmegfelelőbb alkalom. Ám rápihentem két napot, és elkészítettem a ketreces változatot. 

Mivel a csak ketten voltunk itthon, volt időm eljátszani vele, sőt annyira elragadtattam magam, hogy a felállított tésztákat egyesével töltögettem besamellel, továbbá sajtszeletekből linzerközép lyukasztóval kis sajtkorongokat szúrtam a tésztákhoz kupaknak. Azért itt már ledobtam volna a láncot, ha ez kötelező feladat, vagy ha az összes gyerekem egyesével be-be szalad és megkérdezi mikor eszünk már? Szerencsére viszont semmilyen nyomás alatt nem voltam, és valójában fél óra alatt kész volt az összesütésre.

Hozzávalók:

cukkini

kaliforniai paprika piros, zöld

aszalt paradicsom

oregano

oliva olaj

A besamelhez:

30g vaj

10g liszt

400ml tej

szerecsendió

bors

Rigatoni tészta

gouda sajt

A zöldségeket hosszú szeletekre vágtam, és olajon átpirítottam grillzöldség füszerrel és friss oreganoval. Megfőzzük a tésztát. Elkészítjük a besamelt: az olvasztott vajra tesszük a lisztet, amit fehér habzásig hevítünk, felöntjük a tejjel és szorgos kevergetéssel megelőzzük a csomósosdást. Addig keverjük amíg besűrűsödik, sóval szerecsendióval izesítjük. Egy kis tortagyűrűt kivajaztam sütőpapírra raktam és körberaktam a tésztával, a közepébe tettem a zöldségeket. A tésztákat megtöltöttem a besamellel, és a tetejét lezártam a sajtkorongokkal. Beraktam a sütőbe 5 percre alsó sütésre, aztán grill alá. Ha piros a sajt ki is vehetjük.

A maradék besamelt a tálalásnál adtam a tésztához, sőt egy részét paradicsom pasztával kevertem, így aztán volt fehér, meg paradicsomos mártás is. A tészták alján egy kicsit kifolyt a besamel, amitől klasszul összesült az alja.

Szerintem igazi randi kaja, bár lehet hogy csak a kettesben eltöltött vacsora hangulata miatt éreztem így.

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: zöldség paprika tészta cukkini sütök főzök

A bejegyzés trackback címe:

https://kajapiazongora.blog.hu/api/trackback/id/tr963097857

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása