HTML

KajaPiaZongora - recept, receptek

A sütés, és a főzés a az én terápiám. Receptek és ízek után kutatok. Végül a recept, és a fotó is ide kerül. Találsz étel, ital, desszert, és design ötleteket. Legyen az otthoni főzés és étkezés a gasztronómia méltó része, ne csak kötelező program, és feladat.

Friss topikok

  • BahariAnna: A képek önmagukért beszélnek. Étteremben ettem hasonlót, de ott egy mini adag volt körülbeül 2000,... (2019.09.18. 15:38) Nutellás sajttorta
  • takacsveca93: Cukor helyett én édesítőt tettem bele, így a lelkiismeretem picit nyugodtabb. Szupi recept, az ala... (2019.06.30. 21:04) Epres cseresznyés mini pite
  • takacsveca93: Én is kipróbáltam és áradoztak, hogy mennyire finom lett, szóval biztosan készíteni fogok még ilye... (2018.01.28. 15:22) Méternyi cupcake
  • Csalogány: Hello. Valahogy nem úgy sikerült ez a süti ahogy ide le van írva. Ugyanis a 175 fokra előmelegítet... (2017.07.17. 19:32) Ragacsos csokis keksz
  • tom sawyer: Egy jó másfél éve nem jártam itt, de ahogy látom, nincs is már frissítés. Remélem szültél még pár ... (2017.01.02. 20:23) Püspökkenyér-gyümölcskenyér

Linkblog

Címkék

0fok (4) 0fokalatt (7) 0fokfölött (38) agaveszirup (3) alaplé (2) alkohol (2) alma (12) anannász (1) aprók (20) aprósütemény (20) avokado (4) bab (1) barack (2) bénázások (2) birsalma (4) biscotti (3) bonbon (1) borsó (3) bruschetta (3) bulira (28) bulivan (2) cékla (3) citrom (5) csacskamacska (77) család (10) cseresznye (2) csicseriborsó (2) csicsóka (1) csirke (1) csokis (54) cukkini (9) cukkíni (3) cupcake (5) curry (1) design (4) desszert (60) dinye (2) dzsem (2) édes (36) édeseim (260) egres (1) élesztős (27) élménybeszámoló (12) előétel (9) eper (10) étel (1) ételek (28) ezmiez (1) fagyi (3) falatok (11) fánk (2) felfújt (1) fesztivál (1) feta (5) fhús (7) fölött (2) főzök (103) french toast (1) ganache (2) gesztenye (1) gomba (3) gombóc (2) gránátalma (1) gyerek (21) gyümölcsös (161) h (1) hagyma (1) hagyományőrzés (10) hal (8) hellókarácsony (12) hitalok (10) hűtök (59) ital (9) joghurt (7) karácsony (41) karamell (2) karfiol (1) kávé (3) keksz (3) kelbimbó (4) kelt (10) kenyér (17) keverek (61) kitalok (4) koktél (1) kókusztej (1) köles (4) könyvjelző (1) köret (16) lángos (1) lasagne (1) lencse (3) leves (19) libamáj (1) macaroon (5) majonéz (1) mák (3) málna (2) mango (2) más (58) mascarpone (9) matcha (1) medvehagyma (1) meggy (6) mousse (1) muffin (1) Munkatálaló (1) nélkül (1) Nobilis (2) nyúl (1) öko (8) okosság (9) okosságok (3) olasz (14) olvasónapló (1) országtorta (1) ostya (1) őszibarack (5) ötletek (41) padlizsán (5) palacsinta (1) pálinka (2) paprika (5) paradicsom (5) pesto (3) pohár (3) polenta (3) programajánló (2) push up pops (2) rebarbara (7) répa (9) rétes (3) ribizli (1) ricotta (3) rizs (3) sajttorta (12) saláta (4) saláták (30) sárgabarack (11) sárgadinnye (1) segítsüti (2) shús (12) sorbet (1) sós (57) spárga (6) spenót (5) statisztika (1) sütés (1) sütésnélkül (3) süti (13) sütök (89) sütőtök (1) szeder (1) szendvics (18) szilva (13) tepertő (1) terités (3) teszt (1) tészta (26) tesztüzemmód (1) tonhal (1) torták (46) tortilla (1) ünnepelek (57) vendégváró (31) Villa Bagatell (1) zacskó (1) zeller (2) zöldség (80) zongorázok (119) Címkefelhő

Utolsó kommentek

  • BahariAnna: A képek önmagukért beszélnek. Étteremben ettem hasonlót, de ott egy mini adag volt körülbeül 2000,... (2019.09.18. 15:38) Nutellás sajttorta
  • takacsveca93: Cukor helyett én édesítőt tettem bele, így a lelkiismeretem picit nyugodtabb. Szupi recept, az ala... (2019.06.30. 21:04) Epres cseresznyés mini pite
  • takacsveca93: Én is kipróbáltam és áradoztak, hogy mennyire finom lett, szóval biztosan készíteni fogok még ilye... (2018.01.28. 15:22) Méternyi cupcake
  • Csalogány: Hello. Valahogy nem úgy sikerült ez a süti ahogy ide le van írva. Ugyanis a 175 fokra előmelegítet... (2017.07.17. 19:32) Ragacsos csokis keksz
  • tom sawyer: Egy jó másfél éve nem jártam itt, de ahogy látom, nincs is már frissítés. Remélem szültél még pár ... (2017.01.02. 20:23) Püspökkenyér-gyümölcskenyér
  • Utolsó 20

Krémes spárgasaláta újkrumplival

2012.05.16. 07:00 :: sajtosbrokkoli

Itt a szezon: az újkrumplié, a spárgáé, és a bikinié is lassacskán, úgyhogy érdemes elővenni a jól bevált saláta recepteket. Meg persze újakat is ki kell próbálni, például ezt itt, mert remek lett.
 

Pedig eredetileg nem is így akartam elkészíteni, de hogy hogy lett belőle ez, azt már nem is tudom. A lényeg viszont az, hogy sajnáltam, hogy csak kísérleti jelleggel egy adagnyit készítettem, de azért ezen könnyen lehet segíteni, a hétvégén újratöltöm a programot és egy komplett családnak való adagot készítek el. Bár gyanítom, hogy a fiúk rá se fognak nézni, annak ismeretében, hogy az oviban családi nap lesz, amire a belépő a palacsinta.

Hú erről jut eszembe, hogy mennyire beégtem nemrégiben, amikor 14 gyermeket láttunk vendégül, és palacsintát sütöttem de nem volt itthon nutella. Amikor asztalra dobtuk a tányérokat, a kakaót a fahéjat és a lekvárt, megkérdeztük a gyerekeket, hogy akkor most kinek milyet sodorjunk tekerjünk, és a fele rávágta, hogy nutellásat. Mi meg egymásra néztünk Hánival, de ettől még nem lett nutella. Egy anyuka mentett meg minket, aki később hozta gyermeket, és amíg mi sodortuk a többit, addig Ő nyúlcipőt vett, és szaladt a nutelláért. Ezúton is köszönöm Gabinak, hogy megmentette a bulit.


 

A salátáról szeretném még azt is elmondani, hogy hidegen is nagyon finom, de ezt csak sejtem, mert nem jutott eszembe, hogy kellene hagyni belőle, hogy hidegen is meg tudjam kóstolni. Ez a tesztfeladat azokra vár, akik elkészítik.

Hozzávalók:

1 kg újkrumpli

1 csomag spárga

2 ek vaj

4 ek bazsalikom pesto

4 ek tejszín


 

A krumplit megpucoljuk és sós vízben megfőzzük, leszürjük. A spárgát 3-4 cm hosszú darabokra vágjuk és vajon sóval borssal megfuttatjuk forrósodjon át, de maradjon roppanós. Szedjük ki spárgát, és a vajra tegyük a pestot, majd a tejszínt, forraljuk össze, végül tegyük bele a krumplit és spárgát, forgassuk össze.

Melegen tálaljuk, a kenyér nagyszerűen alkalmas a maradék krém felitatására. Ehhh elindult a nyáltermelésem.

Ha valakinek nagyon natúr ez az íz, lehet pár csepp citromot, és kevés mézet is belekeverni.

 

Egy éve: epres french toast, és akit érdekel egy chorizos meleg spárga saláta, az  kattintson.

Ez milyen már, most jöttem rá, hogy nem is chorizós, hanem tiroli kolbászos, azért tévedtem el, mert Tibor barátom megkérdezte, hogy chorizoval is el lehet e készíteni és mivel a chorizot angol hatásra kával ejtette, rajta maradt, hogy ez a korizós saláta. Úgyhogy bocs.

Szólj hozzá!

Címkék: zöldség spárga főzök saláták keverek

A bejegyzés trackback címe:

https://kajapiazongora.blog.hu/api/trackback/id/tr1004515286

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása