HTML

KajaPiaZongora - recept, receptek

A sütés, és a főzés a az én terápiám. Receptek és ízek után kutatok. Végül a recept, és a fotó is ide kerül. Találsz étel, ital, desszert, és design ötleteket. Legyen az otthoni főzés és étkezés a gasztronómia méltó része, ne csak kötelező program, és feladat.

Friss topikok

  • BahariAnna: A képek önmagukért beszélnek. Étteremben ettem hasonlót, de ott egy mini adag volt körülbeül 2000,... (2019.09.18. 15:38) Nutellás sajttorta
  • takacsveca93: Cukor helyett én édesítőt tettem bele, így a lelkiismeretem picit nyugodtabb. Szupi recept, az ala... (2019.06.30. 21:04) Epres cseresznyés mini pite
  • takacsveca93: Én is kipróbáltam és áradoztak, hogy mennyire finom lett, szóval biztosan készíteni fogok még ilye... (2018.01.28. 15:22) Méternyi cupcake
  • Csalogány: Hello. Valahogy nem úgy sikerült ez a süti ahogy ide le van írva. Ugyanis a 175 fokra előmelegítet... (2017.07.17. 19:32) Ragacsos csokis keksz
  • tom sawyer: Egy jó másfél éve nem jártam itt, de ahogy látom, nincs is már frissítés. Remélem szültél még pár ... (2017.01.02. 20:23) Püspökkenyér-gyümölcskenyér

Linkblog

Címkék

0fok (4) 0fokalatt (7) 0fokfölött (38) agaveszirup (3) alaplé (2) alkohol (2) alma (12) anannász (1) aprók (20) aprósütemény (20) avokado (4) bab (1) barack (2) bénázások (2) birsalma (4) biscotti (3) bonbon (1) borsó (3) bruschetta (3) bulira (28) bulivan (2) cékla (3) citrom (5) csacskamacska (77) család (10) cseresznye (2) csicseriborsó (2) csicsóka (1) csirke (1) csokis (54) cukkini (9) cukkíni (3) cupcake (5) curry (1) design (4) desszert (60) dinye (2) dzsem (2) édes (36) édeseim (260) egres (1) élesztős (27) élménybeszámoló (12) előétel (9) eper (10) étel (1) ételek (28) ezmiez (1) fagyi (3) falatok (11) fánk (2) felfújt (1) fesztivál (1) feta (5) fhús (7) fölött (2) főzök (103) french toast (1) ganache (2) gesztenye (1) gomba (3) gombóc (2) gránátalma (1) gyerek (21) gyümölcsös (161) h (1) hagyma (1) hagyományőrzés (10) hal (8) hellókarácsony (12) hitalok (10) hűtök (59) ital (9) joghurt (7) karácsony (41) karamell (2) karfiol (1) kávé (3) keksz (3) kelbimbó (4) kelt (10) kenyér (17) keverek (61) kitalok (4) koktél (1) kókusztej (1) köles (4) könyvjelző (1) köret (16) lángos (1) lasagne (1) lencse (3) leves (19) libamáj (1) macaroon (5) majonéz (1) mák (3) málna (2) mango (2) más (58) mascarpone (9) matcha (1) medvehagyma (1) meggy (6) mousse (1) muffin (1) Munkatálaló (1) nélkül (1) Nobilis (2) nyúl (1) öko (8) okosság (9) okosságok (3) olasz (14) olvasónapló (1) országtorta (1) ostya (1) őszibarack (5) ötletek (41) padlizsán (5) palacsinta (1) pálinka (2) paprika (5) paradicsom (5) pesto (3) pohár (3) polenta (3) programajánló (2) push up pops (2) rebarbara (7) répa (9) rétes (3) ribizli (1) ricotta (3) rizs (3) sajttorta (12) saláta (4) saláták (30) sárgabarack (11) sárgadinnye (1) segítsüti (2) shús (12) sorbet (1) sós (57) spárga (6) spenót (5) statisztika (1) sütés (1) sütésnélkül (3) süti (13) sütök (89) sütőtök (1) szeder (1) szendvics (18) szilva (13) tepertő (1) terités (3) teszt (1) tészta (26) tesztüzemmód (1) tonhal (1) torták (46) tortilla (1) ünnepelek (57) vendégváró (31) Villa Bagatell (1) zacskó (1) zeller (2) zöldség (80) zongorázok (119) Címkefelhő

Utolsó kommentek

  • BahariAnna: A képek önmagukért beszélnek. Étteremben ettem hasonlót, de ott egy mini adag volt körülbeül 2000,... (2019.09.18. 15:38) Nutellás sajttorta
  • takacsveca93: Cukor helyett én édesítőt tettem bele, így a lelkiismeretem picit nyugodtabb. Szupi recept, az ala... (2019.06.30. 21:04) Epres cseresznyés mini pite
  • takacsveca93: Én is kipróbáltam és áradoztak, hogy mennyire finom lett, szóval biztosan készíteni fogok még ilye... (2018.01.28. 15:22) Méternyi cupcake
  • Csalogány: Hello. Valahogy nem úgy sikerült ez a süti ahogy ide le van írva. Ugyanis a 175 fokra előmelegítet... (2017.07.17. 19:32) Ragacsos csokis keksz
  • tom sawyer: Egy jó másfél éve nem jártam itt, de ahogy látom, nincs is már frissítés. Remélem szültél még pár ... (2017.01.02. 20:23) Püspökkenyér-gyümölcskenyér
  • Utolsó 20

Láthatatlan madárlak

2012.12.04. 09:58 :: sajtosbrokkoli

Ha madár lennék (de nem vagyok legfeljebb csak liba) biztos ide költöznék, persze csak ha észrevenném. Annyira erdei mintás lett, annyira beolvad a környezetbe, hogy lehet senkinek nem tűnik majd fel.

etetőjó 011.jpg

Harmadszorra álltam neki fotózni, mert egy kép sem sikerült, mire rájöttem, hogy teljesen steril háttér kell, hogy látszódjon egyáltalán mi is ez. Eszembe is jutott, hogy vajh' az amerikai hadsereg milyen módszerrel fotózza a terepruháit amikor a kongresszus elé viszik a ruhákra szánt költségvetési módosításokat, és előtte kiválasztatják a 2012-es modelleket. Mondjuk az erdőben fotózott láthatatlan katona sziluettjét pirossal körberajzolják? Vagy világító zöld macskaszemeket retusálnak? Esetleg ők is kiállítják őket a fehér ajtó elé? Na mindegy is.

etetőjó 002.jpg

A siiskola, ahova a fiúk járnak edzeni, mikulás bulira hívtak minket, és hogy vigyenek a programba valami értelmet is, megkérték a szülőket, hogy készítsenek a gyerekekkel egy madáretetőt, amit a pályát körülvevő erdőben felakasztgatnak, és ők gondoskodnak az élelemről, így összefogásban teljes ellátásban részesülnek majd a pálya madarai. Szeretem az ilyen kezdeményezéseket, a gyerekeknek meg kell tanulni, hogy ne csak használják a környezetüket, és az azok által kínált lehetőségeket, hanem adjanak is, és gondoskodjanak róla. Így aztán nekünk se kellett kétszer szólni. Elrobogtunk egy kisállat áruházba, és válogattunk. DE! A készleten lévő madáretetők, házak emberi szemmel kicsit sem voltak kívánatosak. Lára unokatesóm előző héten arról lelkendezett, miként tett otthonossá egy etetőt, így én sem csüggedtem, gondoltam kölcsönveszem az ötletét, és magam is szebbé, otthonosabbá, kívánatosabbá teszem a lakot.

lára.JPGEz Láráé, figyeljétek a csandéletet

Egy platán levált halott kérge, némi moha és pár szárított csipkebogyó, illetve Pinus Mugo toboza került a lakra ragasztópisztollyal, és a délelőtt levágott orchidea virágszárat is rátettem végül.

És hogy legyen némi gasztro vonatkozása is a posztnak, készíthettek lak helyett zsírtortát is, ami annyi tesz, hogy magokat, aszalt gyümölcsöket szórtok egy kis kapcsos tortaformába, és olvasztott zsírt öntötök rá hogy ellepje, ezt csak ki kell hűteni, és kirakni a madaraknak

Azt még nem tudom, szeretik e majd a madarak, mi szerettük az biztos.

Javaslom készítsetek ti is. Végül két csodás mondat a hálóról, amit kölcsönvettem, mert ez az igazi okosság nem a madárház készítés:

Az alkotás felszabadít! A megosztás szexi!

Egy éve: zserbó, a klasszikus recept

Szólj hozzá!

Címkék: ötletek öko zongorázok

A bejegyzés trackback címe:

https://kajapiazongora.blog.hu/api/trackback/id/tr814946709

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása