HTML

KajaPiaZongora - recept, receptek

A sütés, és a főzés a az én terápiám. Receptek és ízek után kutatok. Végül a recept, és a fotó is ide kerül. Találsz étel, ital, desszert, és design ötleteket. Legyen az otthoni főzés és étkezés a gasztronómia méltó része, ne csak kötelező program, és feladat.

Friss topikok

  • BahariAnna: A képek önmagukért beszélnek. Étteremben ettem hasonlót, de ott egy mini adag volt körülbeül 2000,... (2019.09.18. 15:38) Nutellás sajttorta
  • takacsveca93: Cukor helyett én édesítőt tettem bele, így a lelkiismeretem picit nyugodtabb. Szupi recept, az ala... (2019.06.30. 21:04) Epres cseresznyés mini pite
  • takacsveca93: Én is kipróbáltam és áradoztak, hogy mennyire finom lett, szóval biztosan készíteni fogok még ilye... (2018.01.28. 15:22) Méternyi cupcake
  • Csalogány: Hello. Valahogy nem úgy sikerült ez a süti ahogy ide le van írva. Ugyanis a 175 fokra előmelegítet... (2017.07.17. 19:32) Ragacsos csokis keksz
  • tom sawyer: Egy jó másfél éve nem jártam itt, de ahogy látom, nincs is már frissítés. Remélem szültél még pár ... (2017.01.02. 20:23) Püspökkenyér-gyümölcskenyér

Linkblog

Címkék

0fok (4) 0fokalatt (7) 0fokfölött (38) agaveszirup (3) alaplé (2) alkohol (2) alma (12) anannász (1) aprók (20) aprósütemény (20) avokado (4) bab (1) barack (2) bénázások (2) birsalma (4) biscotti (3) bonbon (1) borsó (3) bruschetta (3) bulira (28) bulivan (2) cékla (3) citrom (5) csacskamacska (77) család (10) cseresznye (2) csicseriborsó (2) csicsóka (1) csirke (1) csokis (54) cukkíni (3) cukkini (9) cupcake (5) curry (1) design (4) desszert (60) dinye (2) dzsem (2) édes (36) édeseim (260) egres (1) élesztős (27) élménybeszámoló (12) előétel (9) eper (10) étel (1) ételek (28) ezmiez (1) fagyi (3) falatok (11) fánk (2) felfújt (1) fesztivál (1) feta (5) fhús (7) fölött (2) főzök (103) french toast (1) ganache (2) gesztenye (1) gomba (3) gombóc (2) gránátalma (1) gyerek (21) gyümölcsös (161) h (1) hagyma (1) hagyományőrzés (10) hal (8) hellókarácsony (12) hitalok (10) hűtök (59) ital (9) joghurt (7) karácsony (41) karamell (2) karfiol (1) kávé (3) keksz (3) kelbimbó (4) kelt (10) kenyér (17) keverek (61) kitalok (4) koktél (1) kókusztej (1) köles (4) könyvjelző (1) köret (16) lángos (1) lasagne (1) lencse (3) leves (19) libamáj (1) macaroon (5) majonéz (1) mák (3) málna (2) mango (2) más (58) mascarpone (9) matcha (1) medvehagyma (1) meggy (6) mousse (1) muffin (1) Munkatálaló (1) nélkül (1) Nobilis (2) nyúl (1) öko (8) okosság (9) okosságok (3) olasz (14) olvasónapló (1) országtorta (1) ostya (1) őszibarack (5) ötletek (41) padlizsán (5) palacsinta (1) pálinka (2) paprika (5) paradicsom (5) pesto (3) pohár (3) polenta (3) programajánló (2) push up pops (2) rebarbara (7) répa (9) rétes (3) ribizli (1) ricotta (3) rizs (3) sajttorta (12) saláta (4) saláták (30) sárgabarack (11) sárgadinnye (1) segítsüti (2) shús (12) sorbet (1) sós (57) spárga (6) spenót (5) statisztika (1) sütés (1) sütésnélkül (3) süti (13) sütök (89) sütőtök (1) szeder (1) szendvics (18) szilva (13) tepertő (1) terités (3) teszt (1) tészta (26) tesztüzemmód (1) tonhal (1) torták (46) tortilla (1) ünnepelek (57) vendégváró (31) Villa Bagatell (1) zacskó (1) zeller (2) zöldség (80) zongorázok (119) Címkefelhő

Utolsó kommentek

  • BahariAnna: A képek önmagukért beszélnek. Étteremben ettem hasonlót, de ott egy mini adag volt körülbeül 2000,... (2019.09.18. 15:38) Nutellás sajttorta
  • takacsveca93: Cukor helyett én édesítőt tettem bele, így a lelkiismeretem picit nyugodtabb. Szupi recept, az ala... (2019.06.30. 21:04) Epres cseresznyés mini pite
  • takacsveca93: Én is kipróbáltam és áradoztak, hogy mennyire finom lett, szóval biztosan készíteni fogok még ilye... (2018.01.28. 15:22) Méternyi cupcake
  • Csalogány: Hello. Valahogy nem úgy sikerült ez a süti ahogy ide le van írva. Ugyanis a 175 fokra előmelegítet... (2017.07.17. 19:32) Ragacsos csokis keksz
  • tom sawyer: Egy jó másfél éve nem jártam itt, de ahogy látom, nincs is már frissítés. Remélem szültél még pár ... (2017.01.02. 20:23) Püspökkenyér-gyümölcskenyér
  • Utolsó 20

Ajándék ajánló

2012.12.09. 16:10 :: sajtosbrokkoli

Vasárnap van, gondolom mindenki készülődik,vásárol. Én is teszem, tettem, éppen ezért mutatok ma néhány dolgot, ami gasztronómiai, konyhai vonatkozású érdekesség. Hátha lesz aki kedvet, vagy ötletet kap ezekből az, érdekes, praktikus, vagy szuper dolgokból. Még van idő rendelni.

puzzle cutter 004.jpg

Szeretek webshopból rendelni, mert kényelmes, gyors, egyszerű, ám nem mindenki szeret ugyanígy tenni, mert nem biztos a termék minőségében. Én teszteltem mindenki helyett, bízhattok a termékek minőségében. Mielőtt bárki gyanút fogna, nem szponzorált írásról van szó, egyszerűen csak szeretem ezeket a termékeket, jól választottam, ráadásul csak itt leltem rájuk, ezért ajánlom figyelmetekbe.

andika kozmetikumok 007.jpg

Nézzük. Legyen először valami kávé, mert az az örök, és legnagyobb szerelmem, szerintem többen vannak ezzel így. Egy csodás kávés bőrradírról van szó, ami egy capuccinos bögrébe dizájnolt illatos, szép, és hasznos holmi, halkan megsúgom, nem feltétlenül csak nőknek, de persze nyilván inkább. A kanálnak látszó tárgy egy kis spatula, mert ujjal nem nyúlunk, nem csak a vaníliakrémbe a konyhában, de a kozmetikumokba sem a fürdőben. Mindenféle krémek is vannak, egyik nagy kedvencem ez a paprikás éjszakai. Remek minőségű, és számomra külön öröm, a csomagolás .

andika kozmetikumok 010.jpg

Ugyancsak itt kis, és nagylányoknak fantasztikus gyümölcsös szájfényekre leletem, nálunk ilyet kapnak a  leány germekek karácsonyra, illatosak, jóízűek, ártalmatlanok még a gyermekajkakon is, és úgy csillognak, hogy csak na! Még nyáron próbáltam magamon, imádni való volt! Már a külseje is rabul ejtett.

alma.jpg 

Gyerekeknek, illetve gyerekkel rendelkező barátoknak, és barátnőknek kihagyhatatlan a puzzle szendvics kiszúró.

puzzle1-250x250.jpg

Ezzel a formával bármit megesznek a gyerekek, és nem csak szendvicshez, hanem sütikhez is használható. Van hozzá külön térkép, hogy hogyan kell egy egy teljes tálcányi sok darabos nagy puzzle-t összeállítani, és hogy mindenki megnyugodjon, nem csak tartós szendvicskenyérből, hanem sima szeleteltből is működik.

MatchMunch_montagesml1.jpg

Először az Amazonon akartam rendelni, de valamiért adtam neki egy esélyt, hátha van magyar forgalmazó, és egy volt! Nagyon megörültem.

Szintén ugyanitt vettem a fiúknak robotos muffin formát, kislányoknak van princess-ben is, lehet benne sütni is, vagy simán krémeket, pohárdesszerteket is tálalni, ha fontos, hogy a gyermek lelkivilágát is ápoljuk, mert egy átlátszó üvegpohárból krémet, enni sokkal kisebb élmény, mint ebből, akkor ilyen is szükséges gyermekes háztartásokban. Sima alapmuffint készítettem, nagy volt az érdeklődés, mikor meglátták.

robotmuffin 009.jpg

Külön kiemelném, hogy valódi bélyeggel érkezett a csomag, mert valódi kis postán adták fel, ahol nem robotok, hanem minden valószínűség szerint emberek dolgoznak, és a számlán egy vidám matrica is szebbé tette a napomat, igazi bélyeget meg végre láttak a gyerekeim, nagy élmény volt átvenni.

puzzle cutter 005.jpg

Remélem mutattam olyat, ami újdonság és tetszik. Jó készülődést mindenkinek.

2 komment

Címkék: gyerek karácsony ötletek ünnepelek zongorázok

A bejegyzés trackback címe:

https://kajapiazongora.blog.hu/api/trackback/id/tr154955972

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

xombat.com 2012.12.12. 16:41:43

a robotos muffin forma nem tűnik praktikusnak, szerintem lehetetlen tisztán tartani

sajtosbrokkoli · http://kajapiazongora.blog.hu/ 2012.12.12. 17:13:15

@xombat.com: a látszat ezek szerint csal. Direkt kijöttem a konyhába és alaposan átvizsgáltam, tiszta, le lehet szedni a talpat és a lábakat is, hogy még az illesztések is tisztán tarthatók legyenek. Ráadásul gépben is mosogatható.
süti beállítások módosítása