HTML

KajaPiaZongora - recept, receptek

A sütés, és a főzés a az én terápiám. Receptek és ízek után kutatok. Végül a recept, és a fotó is ide kerül. Találsz étel, ital, desszert, és design ötleteket. Legyen az otthoni főzés és étkezés a gasztronómia méltó része, ne csak kötelező program, és feladat.

Friss topikok

  • BahariAnna: A képek önmagukért beszélnek. Étteremben ettem hasonlót, de ott egy mini adag volt körülbeül 2000,... (2019.09.18. 15:38) Nutellás sajttorta
  • takacsveca93: Cukor helyett én édesítőt tettem bele, így a lelkiismeretem picit nyugodtabb. Szupi recept, az ala... (2019.06.30. 21:04) Epres cseresznyés mini pite
  • takacsveca93: Én is kipróbáltam és áradoztak, hogy mennyire finom lett, szóval biztosan készíteni fogok még ilye... (2018.01.28. 15:22) Méternyi cupcake
  • Csalogány: Hello. Valahogy nem úgy sikerült ez a süti ahogy ide le van írva. Ugyanis a 175 fokra előmelegítet... (2017.07.17. 19:32) Ragacsos csokis keksz
  • tom sawyer: Egy jó másfél éve nem jártam itt, de ahogy látom, nincs is már frissítés. Remélem szültél még pár ... (2017.01.02. 20:23) Püspökkenyér-gyümölcskenyér

Linkblog

Címkék

0fok (4) 0fokalatt (7) 0fokfölött (38) agaveszirup (3) alaplé (2) alkohol (2) alma (12) anannász (1) aprók (20) aprósütemény (20) avokado (4) bab (1) barack (2) bénázások (2) birsalma (4) biscotti (3) bonbon (1) borsó (3) bruschetta (3) bulira (28) bulivan (2) cékla (3) citrom (5) csacskamacska (77) család (10) cseresznye (2) csicseriborsó (2) csicsóka (1) csirke (1) csokis (54) cukkini (9) cukkíni (3) cupcake (5) curry (1) design (4) desszert (60) dinye (2) dzsem (2) édes (36) édeseim (260) egres (1) élesztős (27) élménybeszámoló (12) előétel (9) eper (10) étel (1) ételek (28) ezmiez (1) fagyi (3) falatok (11) fánk (2) felfújt (1) fesztivál (1) feta (5) fhús (7) fölött (2) főzök (103) french toast (1) ganache (2) gesztenye (1) gomba (3) gombóc (2) gránátalma (1) gyerek (21) gyümölcsös (161) h (1) hagyma (1) hagyományőrzés (10) hal (8) hellókarácsony (12) hitalok (10) hűtök (59) ital (9) joghurt (7) karácsony (41) karamell (2) karfiol (1) kávé (3) keksz (3) kelbimbó (4) kelt (10) kenyér (17) keverek (61) kitalok (4) koktél (1) kókusztej (1) köles (4) könyvjelző (1) köret (16) lángos (1) lasagne (1) lencse (3) leves (19) libamáj (1) macaroon (5) majonéz (1) mák (3) málna (2) mango (2) más (58) mascarpone (9) matcha (1) medvehagyma (1) meggy (6) mousse (1) muffin (1) Munkatálaló (1) nélkül (1) Nobilis (2) nyúl (1) öko (8) okosság (9) okosságok (3) olasz (14) olvasónapló (1) országtorta (1) ostya (1) őszibarack (5) ötletek (41) padlizsán (5) palacsinta (1) pálinka (2) paprika (5) paradicsom (5) pesto (3) pohár (3) polenta (3) programajánló (2) push up pops (2) rebarbara (7) répa (9) rétes (3) ribizli (1) ricotta (3) rizs (3) sajttorta (12) saláta (4) saláták (30) sárgabarack (11) sárgadinnye (1) segítsüti (2) shús (12) sorbet (1) sós (57) spárga (6) spenót (5) statisztika (1) sütés (1) sütésnélkül (3) süti (13) sütök (89) sütőtök (1) szeder (1) szendvics (18) szilva (13) tepertő (1) terités (3) teszt (1) tészta (26) tesztüzemmód (1) tonhal (1) torták (46) tortilla (1) ünnepelek (57) vendégváró (31) Villa Bagatell (1) zacskó (1) zeller (2) zöldség (80) zongorázok (119) Címkefelhő

Utolsó kommentek

  • BahariAnna: A képek önmagukért beszélnek. Étteremben ettem hasonlót, de ott egy mini adag volt körülbeül 2000,... (2019.09.18. 15:38) Nutellás sajttorta
  • takacsveca93: Cukor helyett én édesítőt tettem bele, így a lelkiismeretem picit nyugodtabb. Szupi recept, az ala... (2019.06.30. 21:04) Epres cseresznyés mini pite
  • takacsveca93: Én is kipróbáltam és áradoztak, hogy mennyire finom lett, szóval biztosan készíteni fogok még ilye... (2018.01.28. 15:22) Méternyi cupcake
  • Csalogány: Hello. Valahogy nem úgy sikerült ez a süti ahogy ide le van írva. Ugyanis a 175 fokra előmelegítet... (2017.07.17. 19:32) Ragacsos csokis keksz
  • tom sawyer: Egy jó másfél éve nem jártam itt, de ahogy látom, nincs is már frissítés. Remélem szültél még pár ... (2017.01.02. 20:23) Püspökkenyér-gyümölcskenyér
  • Utolsó 20

Cukkini pizza ajvárral - Boti kérlek bocsáss meg!

2012.10.25. 07:00 :: sajtosbrokkoli

Azért cukkini, mert az van a pizzatészta helyett, azért ajváros, mert az meg a paradicsomszósz helyett van, és a kolbász meg a mozzarella az maradt, mintha csak pizza lenne. A kinézete is.

cukkini pizza 001.jpg

Ez egyike azoknak a megoldásoknak, amiket a kényszer vagy inkább a hűtő szül, az ember benéz, meg körbe, aztán kitalálja mit lehetne ebédelni. Nem rossz, sőt, inkább nagyon is jó, kolbászt nem raktam mindegyikre, de nagyon megbántam, a kolbász kell rá. Ne sajnáljátok róla.

És ha már kolbász. Idén nem lesz kolbászunk, és nem azért mert nem vágunk disznót. Sose vágtunk, sőt sose voltam még disznóvágáson. Az anyukám, Mami, egy kis Bács-Kiskun megyei sváb faluból származott, a világhíres Hartáról. Harta Kalocsa mellett van, és két dologról méltán híres, az egyik a fűszerpaprika, a másik pedig a kolbász. Amíg élt az Mami, és az ő anyukája (az én nagymamám) Ómika, nem volt probléma a kolbász beszerzése, aztán amikor már nem, a kolbász is nehezebb tészta volt. Haha. Az egyik nagynéném javasolt egy falubélit, akitől vásárolhatunk kolbászt, Így is lett. Szinte 100%-ban egyezett a gyerekkori ízekkel, így minden évben kétszer feltöltöttük ki a garázst, ki a padlást ki a spájzt, a kolbászokkal. Így ment ez évekig. A barátaink előbb utóbb találkoztak a kolbászokkal, és elkezdtek ők is rendelni. Ez azt jelentette, hogy a tesóm évente kétszer negyven-ötven kilónyi kolbásszal rakta teli az autóját, a család, és barátok igényét kielégítve. Aztán tavaly tavasszal az egyik barát apukája, akinek étterme van, kiszagolta a fiánál a mi hartai kolbászunkat, és mivel a tesóm nem irigy ember, gondolta növekedjen csak a biznisz az mindenkinek jó, megadta a kontaktot. Sziszó apukája önállóan rendelt onnantól kezdve, ez először csak annyit jelentett, hogy volt, hogy azt mondták, most nem tudják a jövő hétre, csak két hét múlva teljesíteni a rendelést. Ezt megértettük. Aztán a legutóbbi tavaszi rendelésnél előállt az a furcsa eset, hogy a tesóm, és az általunk megrendelt kolbászok Sziszó apukájához kerültek. Hiába utazott a tesóm, hiába rendeltük meg, ő pakolta teli az autóját, mert neki azonnal kellett. A nekünk gyártott kolbászok az ő csomagtartójába ugrottak anélkül, hogy szóltak volna, ne menjünk a rendelésért. A tesóm nagyon berágott. Bár elment két hét múlva újra a megrendelt adagért, azt csak miattunk tette, és azt mondta ez volt az utolsó rendelésünk. Azt hittem mostanra majd lehiggad, és túlteszi magát a történteken, de amikor megkérdeztem, hogy lesz e kolbász azt válaszolta: -nem, ha csak nem lesz rajtam akkora a nyomás, de nem hiszem, hogy tudtok rám akkorát rakni.

A tesóm haragszik. A kolbász manufaktúrára, az éttermes papára, és talán Sziszóra is, de rá másért. Közvetve haragszik még rájuk: Kati, Balázs, Erika, Luca, Bence, a kedves Mama, és én. És ez csak az én oldalam volt, Boti se csak magának rendelt eddig sem.

Én azért haragszom, mert az a kolbász utánozhatatlan, és mert ezt a pizza sem azzal készült, pedig készülhetett volna. Ejnye na, miért nem tudják az emberek, hogy minden vevőt, vendéget, ügyfelet pácienst, -hívják bárminek is- aki pénzt költ az adott helyen és ráadásul rendszeresen teszi, azt meg kell becsülni. Nem kicsit, hanem nagyon. Ha valamit nem sikerül teljesíteni, nincs baj, tájékoztatni kell, elnézést kérni előre, és akkor mindenki elégedett maradhat.

Boti! Szeretnénk kolbászt. Kérlek bocsáss meg. Ne nekem, Kolbászéknak.

Cukkini pizza.

Hozzávalók:

cukkini

ajvár

mozzarella

kolbász

oragano

cukkini pizza 005.jpg

A cukkinit 6-7mm vastagra szeleteljük, olívaolajjal megkenjük, sózzuk, és grillezzük, vagy grillserpenyőben hirtelen sütjük. A szeleteket megkenjük ajvárral, friss mozzarella szeleteket rakunk rá, majd kolbászt, és oregano levelekkel megszórjuk. A sütőt grillüzemmódba állítjuk, és a pirosan izzó grillezőszálak alá rakjuk a pizzát. Pár perc alatt megolvad a mozzarella, és a kolbász, akkor ki is vehetjük.

Egy éve: krémes kelbimbó hagymával, baconnel 

Szólj hozzá!

Címkék: zöldség sós cukkini sütök főzök

A bejegyzés trackback címe:

https://kajapiazongora.blog.hu/api/trackback/id/tr664868439

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása