HTML

KajaPiaZongora - recept, receptek

A sütés, és a főzés a az én terápiám. Receptek és ízek után kutatok. Végül a recept, és a fotó is ide kerül. Találsz étel, ital, desszert, és design ötleteket. Legyen az otthoni főzés és étkezés a gasztronómia méltó része, ne csak kötelező program, és feladat.

Friss topikok

  • BahariAnna: A képek önmagukért beszélnek. Étteremben ettem hasonlót, de ott egy mini adag volt körülbeül 2000,... (2019.09.18. 15:38) Nutellás sajttorta
  • takacsveca93: Cukor helyett én édesítőt tettem bele, így a lelkiismeretem picit nyugodtabb. Szupi recept, az ala... (2019.06.30. 21:04) Epres cseresznyés mini pite
  • takacsveca93: Én is kipróbáltam és áradoztak, hogy mennyire finom lett, szóval biztosan készíteni fogok még ilye... (2018.01.28. 15:22) Méternyi cupcake
  • Csalogány: Hello. Valahogy nem úgy sikerült ez a süti ahogy ide le van írva. Ugyanis a 175 fokra előmelegítet... (2017.07.17. 19:32) Ragacsos csokis keksz
  • tom sawyer: Egy jó másfél éve nem jártam itt, de ahogy látom, nincs is már frissítés. Remélem szültél még pár ... (2017.01.02. 20:23) Püspökkenyér-gyümölcskenyér

Linkblog

Címkék

0fok (4) 0fokalatt (7) 0fokfölött (38) agaveszirup (3) alaplé (2) alkohol (2) alma (12) anannász (1) aprók (20) aprósütemény (20) avokado (4) bab (1) barack (2) bénázások (2) birsalma (4) biscotti (3) bonbon (1) borsó (3) bruschetta (3) bulira (28) bulivan (2) cékla (3) citrom (5) csacskamacska (77) család (10) cseresznye (2) csicseriborsó (2) csicsóka (1) csirke (1) csokis (54) cukkíni (3) cukkini (9) cupcake (5) curry (1) design (4) desszert (60) dinye (2) dzsem (2) édes (36) édeseim (260) egres (1) élesztős (27) élménybeszámoló (12) előétel (9) eper (10) étel (1) ételek (28) ezmiez (1) fagyi (3) falatok (11) fánk (2) felfújt (1) fesztivál (1) feta (5) fhús (7) fölött (2) főzök (103) french toast (1) ganache (2) gesztenye (1) gomba (3) gombóc (2) gránátalma (1) gyerek (21) gyümölcsös (161) h (1) hagyma (1) hagyományőrzés (10) hal (8) hellókarácsony (12) hitalok (10) hűtök (59) ital (9) joghurt (7) karácsony (41) karamell (2) karfiol (1) kávé (3) keksz (3) kelbimbó (4) kelt (10) kenyér (17) keverek (61) kitalok (4) koktél (1) kókusztej (1) köles (4) könyvjelző (1) köret (16) lángos (1) lasagne (1) lencse (3) leves (19) libamáj (1) macaroon (5) majonéz (1) mák (3) málna (2) mango (2) más (58) mascarpone (9) matcha (1) medvehagyma (1) meggy (6) mousse (1) muffin (1) Munkatálaló (1) nélkül (1) Nobilis (2) nyúl (1) öko (8) okosság (9) okosságok (3) olasz (14) olvasónapló (1) országtorta (1) ostya (1) őszibarack (5) ötletek (41) padlizsán (5) palacsinta (1) pálinka (2) paprika (5) paradicsom (5) pesto (3) pohár (3) polenta (3) programajánló (2) push up pops (2) rebarbara (7) répa (9) rétes (3) ribizli (1) ricotta (3) rizs (3) sajttorta (12) saláta (4) saláták (30) sárgabarack (11) sárgadinnye (1) segítsüti (2) shús (12) sorbet (1) sós (57) spárga (6) spenót (5) statisztika (1) sütés (1) sütésnélkül (3) süti (13) sütök (89) sütőtök (1) szeder (1) szendvics (18) szilva (13) tepertő (1) terités (3) teszt (1) tészta (26) tesztüzemmód (1) tonhal (1) torták (46) tortilla (1) ünnepelek (57) vendégváró (31) Villa Bagatell (1) zacskó (1) zeller (2) zöldség (80) zongorázok (119) Címkefelhő

Utolsó kommentek

  • BahariAnna: A képek önmagukért beszélnek. Étteremben ettem hasonlót, de ott egy mini adag volt körülbeül 2000,... (2019.09.18. 15:38) Nutellás sajttorta
  • takacsveca93: Cukor helyett én édesítőt tettem bele, így a lelkiismeretem picit nyugodtabb. Szupi recept, az ala... (2019.06.30. 21:04) Epres cseresznyés mini pite
  • takacsveca93: Én is kipróbáltam és áradoztak, hogy mennyire finom lett, szóval biztosan készíteni fogok még ilye... (2018.01.28. 15:22) Méternyi cupcake
  • Csalogány: Hello. Valahogy nem úgy sikerült ez a süti ahogy ide le van írva. Ugyanis a 175 fokra előmelegítet... (2017.07.17. 19:32) Ragacsos csokis keksz
  • tom sawyer: Egy jó másfél éve nem jártam itt, de ahogy látom, nincs is már frissítés. Remélem szültél még pár ... (2017.01.02. 20:23) Püspökkenyér-gyümölcskenyér
  • Utolsó 20

Mustáros krémes csirkemell

2012.10.29. 07:00 :: sajtosbrokkoli

Ezer éve készítem ezt a csirkét, és pontosan tudom, hogy a tévében láttam, de nem tudom, hogy hol.

Sok választás persze nem nagyon van, mert ha ezeréves, akkor az azt jelenti, hogy a Stahl, vagy Buday recepthez van szerencsénk.
mustároscsirke 006.jpg

Tök mindegy, a lényeg, hogy szeretjük, sőt, hogy mindegyikünk szereti, ami nagy szó, mert annyira különbözik az ízlésünk. A sült krumpli se nagyon fordul elő a konyhánkban, így az is nagy szó, hogy van valamilyen étel, amihez fixen ugyanaz a köret, sült krumpli.

Érdekes, hogy nem sok főételt szoktam kirakni, és ennek az az oka, hogy szerintem, vagy legalábbis nekem, ez nagyon nehéz feladat. Ezeknél a komplett fogásoknál, és ételeknél sokkal nehezebb összehozni egy gusztusos, vagy legalább szemnek szép fotót, mint a desszertekről, sütikről. Arról nem is beszélve, hogy ezekkel sem rossz szüttyögni a konyhában, de az igazi élvezet nekem egy kelt tészta, egy süti, egy édesség. Hát ennyit rólam.

Töröm már a fejemet a karácsonyi buli menün, miközben kíváncsian kérdezem, hogy vágyik e bárki bejgli receptre, amiről csak annyit tudok mondani, hogy van 222ezer a neten, de persze enyém a tuti.

Egyszer, még nem voltam blogger a malackarajon lefikáztam Hajnalka bejglijét, ami szerintem nagyon gázul nézett k. Egy provokatív kommentelő megkérdezte mire ekkora az arcom, és az enyém hogy néz ki, majd tetemre is hívott, és képeket követelt. Felraktam, majd az éteren át megkérte a kezemet. Miután bevallottam, hogy 3 gyerekem van, nem hallatott magáról többet. Amit viszont ma már nem tennék, az az, hogy fikázom.  Bár akkor is csak azt mondtam, hogy ez még nem a vállalható kategória, ami csak azt jelenti, hogy lehet, hogy a bejgli finom volt, de azt túlzás volt róla állítani., hogy szép is. Ennyit az önkritikáról, mármint az enyémről. Érdekes, hogy mennyi mindent tanultam az elmúlt évek alatt is. Képes vagyok bárki munkáját tisztelni, főleg ha az a maga szintjéhez képest tisztreletreméltó. Önmagamtól viszont többet várok mindig. De csak várok... mindig.

Most pedig a recept.

mustároscsirke 005.jpg

Mustáros csirke:

1 kisebb csirkemell (a csirke is páros mellű állat ám!)

150g szárított füstölt sonka

250g natúr sajtkrém (én most kiskunságit használtam)

2 ek mustár

1-2 gerezd fokhagyma

200ml tejszín

2 ek tejföl

1 marék petrezselyem

bors

olaj

A csirkét kis kockákra vágjuk, és forró olajon átforgatjuk, míg fehérek nem lesznek. A sonkát csíkokra vágjuk, és a csirkéhez tesszük az apróra vágott fokhagymával együtt, borsozzuk. Nekem nem szokott bele só kelleni, mert a sonkától elegendően sós lesz a végére. Hozzáadjuk a sajtot, a mustárt a tejszínt és a tejfölt is, valamint a petrezselyem felét. Alacsony lángon főzzük, hogy az ízek összefőjenek. Ha minden íz összeért, levesszük a tűzről, és maradék petrezselymet is hozzáadjuk. Sült krumplival tálaljuk.

Egy éve : egészséges tökmuffn, karácsonyi hangulat

Szólj hozzá!

Címkék: főzök fhús

A bejegyzés trackback címe:

https://kajapiazongora.blog.hu/api/trackback/id/tr824875218

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása