HTML

KajaPiaZongora - recept, receptek

A sütés, és a főzés a az én terápiám. Receptek és ízek után kutatok. Végül a recept, és a fotó is ide kerül. Találsz étel, ital, desszert, és design ötleteket. Legyen az otthoni főzés és étkezés a gasztronómia méltó része, ne csak kötelező program, és feladat.

Friss topikok

  • BahariAnna: A képek önmagukért beszélnek. Étteremben ettem hasonlót, de ott egy mini adag volt körülbeül 2000,... (2019.09.18. 15:38) Nutellás sajttorta
  • takacsveca93: Cukor helyett én édesítőt tettem bele, így a lelkiismeretem picit nyugodtabb. Szupi recept, az ala... (2019.06.30. 21:04) Epres cseresznyés mini pite
  • takacsveca93: Én is kipróbáltam és áradoztak, hogy mennyire finom lett, szóval biztosan készíteni fogok még ilye... (2018.01.28. 15:22) Méternyi cupcake
  • Csalogány: Hello. Valahogy nem úgy sikerült ez a süti ahogy ide le van írva. Ugyanis a 175 fokra előmelegítet... (2017.07.17. 19:32) Ragacsos csokis keksz
  • tom sawyer: Egy jó másfél éve nem jártam itt, de ahogy látom, nincs is már frissítés. Remélem szültél még pár ... (2017.01.02. 20:23) Püspökkenyér-gyümölcskenyér

Linkblog

Címkék

0fok (4) 0fokalatt (7) 0fokfölött (38) agaveszirup (3) alaplé (2) alkohol (2) alma (12) anannász (1) aprók (20) aprósütemény (20) avokado (4) bab (1) barack (2) bénázások (2) birsalma (4) biscotti (3) bonbon (1) borsó (3) bruschetta (3) bulira (28) bulivan (2) cékla (3) citrom (5) csacskamacska (77) család (10) cseresznye (2) csicseriborsó (2) csicsóka (1) csirke (1) csokis (54) cukkini (9) cukkíni (3) cupcake (5) curry (1) design (4) desszert (60) dinye (2) dzsem (2) édes (36) édeseim (260) egres (1) élesztős (27) élménybeszámoló (12) előétel (9) eper (10) étel (1) ételek (28) ezmiez (1) fagyi (3) falatok (11) fánk (2) felfújt (1) fesztivál (1) feta (5) fhús (7) fölött (2) főzök (103) french toast (1) ganache (2) gesztenye (1) gomba (3) gombóc (2) gránátalma (1) gyerek (21) gyümölcsös (161) h (1) hagyma (1) hagyományőrzés (10) hal (8) hellókarácsony (12) hitalok (10) hűtök (59) ital (9) joghurt (7) karácsony (41) karamell (2) karfiol (1) kávé (3) keksz (3) kelbimbó (4) kelt (10) kenyér (17) keverek (61) kitalok (4) koktél (1) kókusztej (1) köles (4) könyvjelző (1) köret (16) lángos (1) lasagne (1) lencse (3) leves (19) libamáj (1) macaroon (5) majonéz (1) mák (3) málna (2) mango (2) más (58) mascarpone (9) matcha (1) medvehagyma (1) meggy (6) mousse (1) muffin (1) Munkatálaló (1) nélkül (1) Nobilis (2) nyúl (1) öko (8) okosság (9) okosságok (3) olasz (14) olvasónapló (1) országtorta (1) ostya (1) őszibarack (5) ötletek (41) padlizsán (5) palacsinta (1) pálinka (2) paprika (5) paradicsom (5) pesto (3) pohár (3) polenta (3) programajánló (2) push up pops (2) rebarbara (7) répa (9) rétes (3) ribizli (1) ricotta (3) rizs (3) sajttorta (12) saláta (4) saláták (30) sárgabarack (11) sárgadinnye (1) segítsüti (2) shús (12) sorbet (1) sós (57) spárga (6) spenót (5) statisztika (1) sütés (1) sütésnélkül (3) süti (13) sütök (89) sütőtök (1) szeder (1) szendvics (18) szilva (13) tepertő (1) terités (3) teszt (1) tészta (26) tesztüzemmód (1) tonhal (1) torták (46) tortilla (1) ünnepelek (57) vendégváró (31) Villa Bagatell (1) zacskó (1) zeller (2) zöldség (80) zongorázok (119) Címkefelhő

Utolsó kommentek

  • BahariAnna: A képek önmagukért beszélnek. Étteremben ettem hasonlót, de ott egy mini adag volt körülbeül 2000,... (2019.09.18. 15:38) Nutellás sajttorta
  • takacsveca93: Cukor helyett én édesítőt tettem bele, így a lelkiismeretem picit nyugodtabb. Szupi recept, az ala... (2019.06.30. 21:04) Epres cseresznyés mini pite
  • takacsveca93: Én is kipróbáltam és áradoztak, hogy mennyire finom lett, szóval biztosan készíteni fogok még ilye... (2018.01.28. 15:22) Méternyi cupcake
  • Csalogány: Hello. Valahogy nem úgy sikerült ez a süti ahogy ide le van írva. Ugyanis a 175 fokra előmelegítet... (2017.07.17. 19:32) Ragacsos csokis keksz
  • tom sawyer: Egy jó másfél éve nem jártam itt, de ahogy látom, nincs is már frissítés. Remélem szültél még pár ... (2017.01.02. 20:23) Püspökkenyér-gyümölcskenyér
  • Utolsó 20

Paradicsomos cukkini

2013.09.19. 07:00 :: sajtosbrokkoli

Úgy készül mint a kőleves. Legyen a cukkini kő, a paradicsom meg a víz. Innentől kezdve viszont sok mindent lehet még hozzá-bele tenni, csak még jobb lesz tőle.

paradicsomos padlizsán (7).jpg

Este a vacsoraasztalnál a skacok megkérdezték, én mit ebédeltem. Azt válaszoltam, hogy paradicsomos cukkinit, mire az egyik kisded szeme felcsillant, hogy azt ő is szereti, amire meg az enyém csillant fel, hogy az nagyszerű, akkor hétvégén újra készítek ilyet, bár ebbe volt egy kis sajt is. Meg padlizsán. Meg sonka. Aztán tészta is hozzá. És pirított kenyér mellé. Erre találta Háni összegezni a mondandómat: Akkor ez most olyan volt min a kőleves. És igaza volt.

Készítettem már ilyet, vagy hasonlót, csak akkor nem volt benne cukkini, meg a tetején sonka, de igen jó volt ez a változat, és bevallom a kenyér meg a tészta azért került csak mellé, mert a tesóm is befutott délre, és hármunknak már kevés lett volna tészta, vagy kenyér nélkül. Megjegyeztem viccesen hogy szerencse, hogy nem levest készítettem, mert akkor egy bögre vizet öntöttem volna hozzá (dehogy). Na erre meg a tesóm jött azzal a sztorival az egyik kedvenc nagynénénk azt tartotta, hogy ha váratlan vendég érkezik, nem a klasszikus bögre vizet kell alkalmazni, hogy elég legyen, mert azzal mindenki rosszul jár, mivel a kaja szarabb lesz, hanem egy marha nagy erős paprikát kell alaposan összetörni benne, és elnézést kérni, hogy egy kicsit erős lett az étel, de garantáltan az is szűr annyit az étvágyon, hogy elég legyen. Szép család nem? Azért mi jól szórakoztunk ezen a beszélgetésen.

paradicsomos padlizsán (4).jpg Csak az arányok miatt: a tészta mega méretü, hüvelyk ujjnyi vastag, és annál is hosszabb.

Hozzávalók:

2 bébi cukkini

1 üveg bazsalikomos paradicsomszósz (siettem, lehet készíteni is)

1 doboz Boursin fokhagymás sajt

½ padlizsán

pár szelet feketeerdei sonka

olívaolaj

A cukkinit és a padlizsánt gyaluval vékonyra szeleteljük, előbbit hosszában, a padlizsánt karikára. Olívaolajon forró serpenyőben átforgatjuk, sózzuk, borsozzuk. Egy hőálló tálat kibélelünk a cukkinivel, majd paradicsommal befedjük, sajtot morzsolunk rá, majd egy réteg padlizsán, paradicsom, sajt, és újabb cukkini paradicsom, amit befedünk a sonkával. 200C-os sütőben összesütjük, ezalatt megfő a tészta, illetve olajjal átkent kenyeret pirítunk a serpenyőben, amit a cukkinihez adunk.

Egy éve:Őszibarack limonádé levendulával, Békebeli almáspite

Két éve: Céklalepény, Pörköltes szendvics - szörpös tészta: gyerekek a konyhában,

3 komment

Címkék: zöldség sós sütök főzök

A bejegyzés trackback címe:

https://kajapiazongora.blog.hu/api/trackback/id/tr435522878

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rezsoatya (törölt) 2013.09.19. 16:05:11

Ez a csipos paprikas otlet remek! :-)

rezsoatya (törölt) 2013.09.19. 16:28:40

Ezt en vallom is!
Majd a temetokapuban a koporsobl kerek a portastol egy temetoterkepet, hogy eligazodjam... ja, ez mar utana van! Mindegy...
süti beállítások módosítása